Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 12 van 20)
Topic: Belastingdienst gaat dj's controleren (6-1-2006 07:01:00)
Martin.de brutoprijzen heb ik hier liggen en zijn als volgt:
v-1001: 267
v-2001: 464
v-3001: 555
v-4001: 757
v-5001: 909
v-6001: 1001
dit zijn de prijzen althans in belgië.
groeten,
bjornTopic: Clip vol aan! Versterker opgeblazen? (30-12-2005 22:45:00)Was het maar zo'n feest dat dit altijd te regelen was
En toch is het heel erg belangrijk. Als ik na een week "normaal" werken nog twee nachten door moet halen ben ik echt volledig gaar, da's niet leuk meer. Dat hou ik als het moet best een paar weken vol, maar vroeger of later uit het zich in vermoeidheid, chagrijn of een stevig griepje.
Om die reden ben ik van een 40-urige werkweek teruggegaan naar een 32-urige werkweek. Zo kan ik op zijn minst de dag van de klus of de ochtend erna uitslapen.heeel belangrijk, voldoende rust!
Zo ben ik een paar weken geleden volledig gecrasht!! spoed binnengevoerd: maagbreuk,4
maagzweren, gesprongen appendix! reden: te weinig rust en te veel stress!!! vanaf nu slechts één keer op een weekend spelen wegens gezondheidsredenen
Topic: Nieuwe v-reeks van american audio? (21-12-2005 21:12:00)
dj's vallen idd. onder de catogorie 'artiesten'
Topic: American Audio VLP series (1500) (5-1-2006 10:46:00)
KVM schreef:
In de "wandelgangen" vernomen dat ze iets goedkoper zijn als de huidige V5000. Met de nadruk op iets.Martin.
v-1001: 267
v-2001: 464
v-3001: 555
v-4001: 757
v-5001: 909
v-6001: 1001
dit zijn de prijzen althans in belgië.
groeten,
bjorn
met compressortje, onder lage druk!
Topic: Clip vol aan! Versterker opgeblazen? (30-12-2005 21:24:00)idd. het is wel heel toevallig. tijdens het schoonblazen zou mij verwonderen daar ik geen enkel component of printbaan aangeraakt heb. Ik heb gebeld naar de hoofdimporteur van dynacord, en die denkt dat het een eindtrap is, maar vondt het ook verdacht dat dit op hetzelfde moment bij beide versterkers voorkwam. wat betreft die garantie, de importeur stuurt ze door naar de fabrikant in duitsland (ik wist niet dat het ddar was) en de versterker wordt op een computergestuurde testbank gelegd, je kan het wat vergelijken met de hedendaagse motoren in de auto's, je kan er zelf niets aan doen aangezien het allemaal geregeld is via de computer, daaruit zal blijken of ik nog onder garantie val of niet. Hij zei me ALS dit niet onder garantie valt dit max. 30 procent van de nieuwprijs zou kosten.
Laat ons maar hopen dat de garantie nog geldt!
Topic: Clip vol aan! Versterker opgeblazen? (30-12-2005 15:07:00)
Laat ons maar hopen dat de garantie nog geldt!
vandaag dikke pech!
deze week alle 2 mijn versterkers van dynacord uitgeblazen (voor het stof) gloednieuwe lem dx24 op aangesloten, zet alles aan en... bij alle twee de versterkers blijven de clipled van kan. A geruime tijd branden gaan daarna uit, maar protect led blijft aan! waarschijnlijk de eindtrap? Er is 3 jaar garantie op en zijn nu +/-2 jaar oud, ik zal ze moeten opsturen vrees ik
Topic: Nieuwe v-reeks van american audio? (29-12-2005 07:01:00)
deze week alle 2 mijn versterkers van dynacord uitgeblazen (voor het stof) gloednieuwe lem dx24 op aangesloten, zet alles aan en... bij alle twee de versterkers blijven de clipled van kan. A geruime tijd branden gaan daarna uit, maar protect led blijft aan! waarschijnlijk de eindtrap? Er is 3 jaar garantie op en zijn nu +/-2 jaar oud, ik zal ze moeten opsturen vrees ik
weet iemand of deze al leverbaar zijn, daar ik deze nergens gevonden heb in een online shop?
Topic: American Audio VLP series (1500) (27-12-2005 12:23:00)ik heb ook al liggen zoeken naar een verdeler, maar tot op heden nog geen gevonden.
Dré?!
Topic: Drive-in show: wat is nog meer handig? (25-12-2005 17:22:00)Dré?!
Sylvia schreef:
Wesley vd H schreef:
Sylvia schreef:
- Voldoende nachtrust voor en na aan een klus
Om die reden ben ik van een 40-urige werkweek teruggegaan naar een 32-urige werkweek. Zo kan ik op zijn minst de dag van de klus of de ochtend erna uitslapen.
Zo ben ik een paar weken geleden volledig gecrasht!! spoed binnengevoerd: maagbreuk,4
maagzweren, gesprongen appendix! reden: te weinig rust en te veel stress!!! vanaf nu slechts één keer op een weekend spelen wegens gezondheidsredenen
Er is een nieuwe reeks van american audio versterkers.
De 1001,2001,3001,4001,5001 en de 6001.
Weet iemand wat het verschil is met de + reeks?
Buiten het feit dat er nu een zwaardere 6001 reeks is (1950 watt@4ohm!)
groeten,
bjorn
Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (11-12-2005 23:01:00)De 1001,2001,3001,4001,5001 en de 6001.
Weet iemand wat het verschil is met de + reeks?
Buiten het feit dat er nu een zwaardere 6001 reeks is (1950 watt@4ohm!)
groeten,
bjorn
webbie, laat het me maar weten via mail.