Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 12 van 20)

Topic: Ophanging truss (20-8-2006 20:47:00)
Die ST-132's kan ik je ook zeker aanraden! voor dat geld haal toch wel HEEL erg nette statieven in huis!
Het is ook mijn eerste statief, en ik denk dat ik geen slechte koop heb gedaan.... happy :)

Mvg

Bert
Topic: Xenon vs. Halogeen (20-8-2006 10:47:00)
Wow! Blijkbaar nog niet goed wakker....was me nog niet opgevallen ashamed :$ wink ;)

Mvg

Bert
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-8-2006 10:40:00)
Tot nu toe hebben we alleen nog maar positieve reacties gehad... Maar voor dit geld kan je amper zo'n set huren shocked 8O Het huren van de parren kost al 30 euro...
Maarja, hier in de buurt zijn ook vrij veel beginnelingen die bijna niks vragen, en vergeleken met die beginnelingen lijken wij dan duur angry shut up :X

Mvg

Bert
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-8-2006 10:34:00)
Update:

Geluid:

- DAP Soundmate 1
- Gemini UMX SE
- JB-Systems MX-4
- Muziekcomputer
- Denon S1000's
- American Audio HP-700
- Sennheiser E815 S

Licht:

- Antari F-80Z
- Geni FL-1800
- Geni FL-01CX (controllertje)
- Double Derby
- Colormoon
- American DJ ST-132
- 4-8 parren inc. sturing en statief (huren we voorlopig)

Omdat veel mensen 165 euro voor deze set inc. dj's nogal duur vonden voor een ganse avond vragen we nu nog maar 90 euro... shocked 8O sad :(
165 euro is nou toch echt niet veel geld voor hetgeen wij doen, of zie ik dat verkeerd?
Alleen het licht mocht nog wat meer uitgebreid worden... happy :)
Wat vinden jullie een redelijke prijs voor deze set? Met of zonder dj's, voor een ganse avond?

Mvg

Bert
Topic: Xenon vs. Halogeen (20-8-2006 10:15:00)

FreakyDJ schreef:

GBG Greg schreef:

eindelijk een vraag op mijn antwoord.
Dus dat betekend dat je er nog steeds niet uitbent? laugh :D
Hoe bedoel je dit? Bedoel je dat GBG Greg er nog niet uit is welke hij gaat aanschaffen? In dat geval: het was niet de bedoeling één van deze apparaten aan te schaffen, het was puur een vraag uit nieuwws-/leergierigheid... happy :)

Mvg

Bert
Topic: Suggestie webshop en forum (17-8-2006 22:35:00)
Is het misschien geen idee om in de toekomst ervoor te zorgen dat je alle productfoto's ook kan vergroten? Soms ben ik mij echt aan't afvragen hoe het er nou precies allemaal uit mag zien... Dan zou een grotere afbeelding wel welkom zijn bij enkele producten happy :)

Mvg

Bert
Topic: CDJ-200 vs. DN-S1000 (17-8-2006 17:20:00)
Ok! Bedankt! happy :)
Nog even dit: de Denons gaan voornamelijk thuis gebruikt worden maar ook af en toe met de drive in... Als ik er een beetje 'normaal' mee om ga zullen de Denons het wel even goed uithouden als de Pioneers denk ik... happy :)

Mvg

Bert
Topic: CDJ-200 vs. DN-S1000 (17-8-2006 17:09:00)
Hoe kan je die rollers reinigen? Vanaf zaterdag staan hier ook 2 DN-S1000's en die wil ik (uiteraard) zo goed mogelijk gaan behandelen... happy :)

Mvg

Bert
Topic: CDJ-200 vs. DN-S1000 (17-8-2006 16:55:00)
Ik had ook al zo'n indruk. Ik heb ook bij die zaak eens op de CDJ-200, CDJ-800 en DN-S3500 mogen draaien. De CDJ-200 voelde raar aan en leek mij echt ontzettend basic. Diezelfde verkoper vertelde me toen dat het echt een prachtig apparaat was voor het geld. Die mening deel ik niet met hem... shut up :X
Ik heb de indruk dat het gewoon een enorme voorstander is van Pioneer...
Wat ik nog in mijn vorige post ben vergeten te zeggen: diezelfde verkoper(weeral razz :p ) zei mij toen het over dat loopwerk ging dat dat bij alle table tops van Denon was, en bij de dubbele cd-spelers niet...
Komt er dus op neer dat hij niet direct weet waar hij over bezig is...

Mvg

Bert
Topic: wat heb ik nodig?? (17-8-2006 16:28:00)
Dan is het misschien beter om over 9 maanden hier opnieuw je vraag te stellen... Tegen dan zijn er misschien alweer nieuwe producten op de martk EN zullen de prijzen wel weer veranderd zijn...

Mvg

Bert