Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Viero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 12 van 20)

Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (19-9-2008 11:16:00)

Douwe schreef:

robottic1 schreef:

kan je een movinghead met een scanner bestuurin bustuuren bijv.
Showtec DJ Scan controller
Mits je MH niet meer dan 16chn. is kan dat.

Probeer dit topic eens door te lezen. wink ;)
10 kanalen las ik op de new-linepagina van die controller razz :p www.new-line.nl/v/12906
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (19-9-2008 11:15:00)

robottic1 schreef:

kan je een movinghead met een scanner bestuurin bustuuren bijv.
Showtec DJ Scan controller
Nederlands shut up :X
Antwoord: ja, als je apparaat niet meer als 10 kanalen heeft
Topic: Technische fiche (4-9-2008 16:11:00)
Het is wel een feit dat dit ergerlijk is, maar de meeste technici zullen er niet moeilijk over doen als het 'iets minder' is, zo'n eisen zijn meestal opgesteld naar voorbeeld EML. Meeste firma's waar ik voor werk doen gewoon hun ding, standaard set volgens de grootte van de locatie, moeilijk doen de meeste Vlaamse artiesten er niet over wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-8-2008 12:22:00)
Ik vraag meestal rond de 250 - 300 voor een avondje, dit is dan met een Mackie geluidsset, dj setje (synq), 8 parren en effecten indien gewenst. Binnenkort 5 metertjes prolyte kopen om het helemaal rond te krijgen, eventueel mettertijd nog winners :)
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (13-8-2008 16:21:00)
Wat ik heel soms eens doe is op scoutsfuiven vragen of ze van de chiro zijn als er iets minder ambiance is razz :p Voor de rest bijna nooit micro.
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (6-8-2008 12:47:00)

djbirdie schreef:

en wat voor gear komt er op te staan?
Volgens zijn site:

2x MCD 200.
1x MX 4 MKII.
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (11-7-2008 11:06:00)

deWit schreef:

Mr. Edie schreef:

Dan wil ik GRAAG een bewijs zien hoe slecht roken daadwerkenlijk is... (wat het vast en zeker is, maar er zijn dingen in de wereld die veel meer aandacht verdienen dan dit).
Hoeveel bewijs wil je hebben?

Zelf maakt het mij geen barst uit of er gerookt wordt of niet, heeft toch geen invloed op mij aangezien ik bijna niet in Nederland vertoef. Maarrr, ik kan mij best voorstellen dat een bepaalde groep niet-rokers erg blij is met deze verandering.

Trouwens, iemand dit bericht al gelezen? Leuke uitvinding, maar was dat er niet echt al in de vorm van ranzige geurtjes voor in de rookmachine...
De longen wink ;)
Topic: Post hier je gig logs (9-7-2008 00:20:00)

kevinos91 schreef:

Hmm, lijkt mij een leuk topic. Maar kan iemand mij een beetje uitleggen hoe ik zo'n filmpjes maak ? Met windows moviemaker wilt het nog niet echt lukken (na 15 min prutsen razz :p )

Ik zal van aankomende zaterdag ook een filmpje maken, van het opzetten tot het afbouwen.
Quicktime player lukt het ook wel :p Kun je stukken uitknippen en dan bv. met moviemaker aan elkaar zetten? (ik gebruik iMovie dat naar het schijnt redelijk gelijk zou werken)
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (7-7-2008 09:13:00)
In België is het inderdaad niet verplicht, uitbaters kiezen zelf of er gerookt wordt of niet. In de cafés of zalen waar niet meer gerookt mag worden zie je meestal in het begin van de avond nog een stormloop naar buiten maar naar het einde toe mindert dit veelal (uit mijn ervaring).
Topic: Geslaagd?!?! (2-7-2008 09:46:00)
Amsterdam was ook mijn eerste optie, maar doordat ik aan deze kanten teveel werk had en het niet echt mogelijk zou zijn ben ik dan naar het rits gegaan, en ik heb er nog geen spijt van gehad. Ook de sfeer is er super!! Moest je nog meer info willen kan je altijd een mailtje sturen naar me ;)