Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Magik77
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 12 van 16)
Topic: Hardcore muziek verboden door burgemeester Zandvoort (17-7-2003 15:05:00)
Voetbal lokt ook agressie uit. en dat word ook niet verboden. Een wedstrijd word soms wel naar een ander tijdstip geschoven, maar dat is schijnbaar teveel moeite met hardcore muziek.
Drugs worden tch wel verhandelt, dat staat los van het feest. of ze gebruikt worden is iets anders. Hardcore muziek komt egressief over, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (17-7-2003 12:15:00)Drugs worden tch wel verhandelt, dat staat los van het feest. of ze gebruikt worden is iets anders. Hardcore muziek komt egressief over, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Des te meer tijd heb je om afscheid te nemen van je schoenen....
Topic: De ideale mixer!! (4-7-2003 11:19:00)Hmmmm ideale mixer??? Zal wel per persoon verschillen, voor mij is dat momenteel de Gemini UMX-7.
Ideale mixer lijkt me...
Goede faders, voldoende ruimte tussen de knoppen, geen overbodige toeters en bellen, mooi en warm geluid.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (26-6-2003 15:33:00)Ideale mixer lijkt me...
Goede faders, voldoende ruimte tussen de knoppen, geen overbodige toeters en bellen, mooi en warm geluid.
Is nog niet zo lang bekend hoor, zou binnenkort op de markt komen. Misschien is het wel uitsluitend te koop in de Magik store. Alhoewel ik dat betwijfel, ik zou het niet weten, maar ik denk wel dat we er meer over zullen horen.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (26-6-2003 07:58:00)Hij produceert echt zelf.
Momenteel is trance erg hot, en denk dat de lezers van DJ's mag, hem de beste trance DJ vinden.
Smaken verschillen en een techno liefhebber, zal een techno DJ wel beter vinden.
Feit is wel dat Tiesto vernieuwend is, kijk maar naar Tiesto in Concert, duet met Kane, eigen kledinglijn DVD enz.
Ondanks al zijn succes, blijft hij wel gewoon zichzelf, en heeft totaal geen kapsones. Onlangs was de laatste editie van Invited, dat was in een knusse club, waar hij midden tussen het publiek stond.
Ik vind hem al jaren de beste, maar dat is mijn smaak. Hij heeft zijn stijl door de jaren heen wel aangepast. Zijn Magik serie was zijn beste muziek, en die mis ik wel, maar zijn nieuwere muziek is ook goed.
Zijn mixstijl is supervloeiend en ligt gemakkelijk in het gehoor. Op dit moment is hij gewoon heel erg gewild en populair. Misschien wel te gewild want ik vrees een overdose.... Misschien wel beter dan zijn al die ellendige breezerchicks eindelijk opgerot.....
Topic: Zomerhit 2003, wat gaat het worden? (17-6-2003 07:50:00)Momenteel is trance erg hot, en denk dat de lezers van DJ's mag, hem de beste trance DJ vinden.
Smaken verschillen en een techno liefhebber, zal een techno DJ wel beter vinden.
Feit is wel dat Tiesto vernieuwend is, kijk maar naar Tiesto in Concert, duet met Kane, eigen kledinglijn DVD enz.
Ondanks al zijn succes, blijft hij wel gewoon zichzelf, en heeft totaal geen kapsones. Onlangs was de laatste editie van Invited, dat was in een knusse club, waar hij midden tussen het publiek stond.
Ik vind hem al jaren de beste, maar dat is mijn smaak. Hij heeft zijn stijl door de jaren heen wel aangepast. Zijn Magik serie was zijn beste muziek, en die mis ik wel, maar zijn nieuwere muziek is ook goed.
Zijn mixstijl is supervloeiend en ligt gemakkelijk in het gehoor. Op dit moment is hij gewoon heel erg gewild en populair. Misschien wel te gewild want ik vrees een overdose.... Misschien wel beter dan zijn al die ellendige breezerchicks eindelijk opgerot.....
De versie van de Sunclub vond ik wel origineel en goed, over de nieuwe versie ben ik niet te spreken. Vocals passen er idd niet bij, en de clip is volgeduwd met schaars geklede dames (voor de puberende heren) en zeer overtrainde heren (voor de breezerchicks) Het enige goede uit dat nummer zijn de melodieen die ze rechtstreeks uit het origineel hebben gehaald.
Topic: Zomerhit 2003, wat gaat het worden? (16-6-2003 12:29:00)The Underdog Project - Summerjam 2003 zal het wel worden ja, wil niet zeggen dat ik het een afgrijselijke verkrachting vind van het origineel. Beetje beachclipje met schaarsgeklede dames maken, en meeliften op het succes van een ander. Verschrikkelijke irritante vocals, van een vent die zingt alsof die klem zit. Nee nummer rammelt van alle kanten. Dus het zel wel een zomerhit worden ja.
Topic: Zomerhit 2003, wat gaat het worden? (13-6-2003 09:55:00)Hits wat mij betrefd....
Andain-Beautifull things
Motorcycle-As the rush comes
Tiesto ft. Skin-Ten
Sensation anthem 2003.
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (26-5-2003 13:50:00)Andain-Beautifull things
Motorcycle-As the rush comes
Tiesto ft. Skin-Ten
Sensation anthem 2003.
Of ik Tiesto de absoluut beste DJ van de wereld vind, daar moet ik volmondig JA op geven. Maar ja, ik ben wel bevooroordeelt, ik volg hem al meer als 5 jaar.
Ik werd echt verliefd op zijn stijl en op zijn muziek, zijn muziek, en de platen die hij draait zitten boordevol energie. Hij voelt het publiek aan als geen ander, en ik vind zijn platenkeuze absoluut subliem. Zijn co-producties mogen er ook wezen. Gouryella, Alibi, enz. zijn remixen, Delerium (Silence), Paul Oakenfold (Southern sun) allemaal subliem....Ben al heel vaak naar optredens van hem geweest, en hij is de enige DJ die me nog nooit heeft telaurgesteld. Hij weet het publiek altijd heel goed te bespelen. Aan hem kun je zien dat hij het naar zijn zin heeft tijdens het draaien. Waarom hij tot de beste DJ ter wereld is verkozen? Omdat zijn muziek heel toegankelijk is, en makkelijk in het gehoor ligt. Vind die verkiezing maar raar, smaken verschillen, en de diversiteit van DJ's in de DJ's top 100 is errug groot.
ps. Er werd hier gezegd dat hij niet veel loslaat tijdens een intervieuw, en bij uitreikingen van awards na 10. sec. van het podium weg is, maar dat heeft niks met zijn DJ kwaliteiten te maken. Hij is door de jaren heen altijd zichzelf gebleven, en is dus nog steeds verlegen en heel bescheiden. Dat siert hem juist....
ps ps. Zijn beste platen zijn juist niet de commercieel uitgebrachte Flight 643, Lethal industry ed. Hoewel ik Suburban train wel goed vind. maar zijn echte goede platen zijn, In my memory, Magic Journey, Nyana enz....
Topic: Beste mixer voor prijs 0 tot 400 pleuro (23-5-2003 07:53:00)Ik werd echt verliefd op zijn stijl en op zijn muziek, zijn muziek, en de platen die hij draait zitten boordevol energie. Hij voelt het publiek aan als geen ander, en ik vind zijn platenkeuze absoluut subliem. Zijn co-producties mogen er ook wezen. Gouryella, Alibi, enz. zijn remixen, Delerium (Silence), Paul Oakenfold (Southern sun) allemaal subliem....Ben al heel vaak naar optredens van hem geweest, en hij is de enige DJ die me nog nooit heeft telaurgesteld. Hij weet het publiek altijd heel goed te bespelen. Aan hem kun je zien dat hij het naar zijn zin heeft tijdens het draaien. Waarom hij tot de beste DJ ter wereld is verkozen? Omdat zijn muziek heel toegankelijk is, en makkelijk in het gehoor ligt. Vind die verkiezing maar raar, smaken verschillen, en de diversiteit van DJ's in de DJ's top 100 is errug groot.
ps. Er werd hier gezegd dat hij niet veel loslaat tijdens een intervieuw, en bij uitreikingen van awards na 10. sec. van het podium weg is, maar dat heeft niks met zijn DJ kwaliteiten te maken. Hij is door de jaren heen altijd zichzelf gebleven, en is dus nog steeds verlegen en heel bescheiden. Dat siert hem juist....
ps ps. Zijn beste platen zijn juist niet de commercieel uitgebrachte Flight 643, Lethal industry ed. Hoewel ik Suburban train wel goed vind. maar zijn echte goede platen zijn, In my memory, Magic Journey, Nyana enz....
Ik vind het idd frapant dat de Gemini UMX-7 niet in je lijstje staat. Ik heb er nu sinds een paar maanden 1, en hij bevalt me prima, gewoon een hele fijne mixer, alles klopt er gewoon aan. Als je een goede investering wilt, dan zou ik die kopen, plus het feit dat hij veel in prijs is gezakt. Maar ook dat kun je zien in alle topics en ervaringen van gebruikers over de UMX-7.