Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DvE

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 12 van 13)

Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (24-7-2004 13:14:00)

Dré schreef:

Hmmm. Toch maar weer eens in de stoffige doos zoeken wie de importeur van BST ook alweer was ;-)
Heb je al wat gevonden ??

Ga jij (u) De BST Cleving 280 ook verkopen zo ja voor hoveel ??
Topic: Cd player (22-7-2004 23:07:00)

Dré schreef:

De 1000 heeft een "high speed" drive. Zou kunnen dat die dus anders buffert (eigenlijk nooit echt op gelet en me ook nooit aan gestoord). Daarbij moet ik natuurlijk wel opmerken dat al m'n CD's ERG DJ vriendelijk zijn (alle nummers beginnen op een downbeat EN eventuele intro's staan in het index 0 gedeelte ;-)
Ben al lang naar dat soort nummertjes aan het zoeken waar je een beetje makelijk mee kan mixen dus daarom heb ik wat vraagjes daarover. (sorry hoort eigenlijk niet bij dit topic maar wil toch effe vragen)

Wat voor nummers zijn dat dan ??

Hoe heten een paar van die nummers ??

Wat voor gerne is dat ?? (dj ?? :D)

Mvg,
Dave
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (22-7-2004 11:41:00)

Tenkater schreef:

DvE schreef:

heeft er al iemand ervaring met de Reloop RCD-900s ??

zo ja kan iemand die ervaring effe in dit topic zeten

mvg,
dave
Dit poste je al eerder. Rustig aan, mensen die ervaringen ermee hebben komen heus wel op dit forum. wink ;)
Jah oke sorry

mvg,
Dave
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (21-7-2004 20:06:00)
weet iemand al iets meer van de Reloop RCD-900s ???

'k zou graag wat meer ervaringen willen horen
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (20-7-2004 20:33:00)

Skit schreef:

DvE schreef:

Dus de JB-systems heeft dus scratch EN 4 hot cue buttons

Mvg,
Dave
Maar de JB-systems heeft geen samplerfunctie, dus je moet kiezen, ofwel de Reloop RCD-800s voor 299 euro en geen scratch maar wel sampler-functie. Of voor 419 euro de RCD-900s van Reloop, met scratchfunctie en onboard effecten. Of voor de Jb-systems zonder samplers en met scratch, maar je betaalt er per CD-speler wel 50 euro meer voor t.o.v. de Reloop RCD-800s het is maar of het je dat waard is.
Jah dat zou je moeten testen bij de winkel waar je ze gaat halen
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (20-7-2004 13:18:00)
op zo'n andere site is de JB-systems Cd-200 al in het asortiment en hij kost daar 349 euro (wat duur is vergeleken met de Reloop)
ik heb de omschrijving even gekopieerd van die site (zie hieronder)

Digital scratch effect via jog wheel
4 Hot Cue buttons can hold cue points and loops!
Pitch Lock (Master Tempo)
Anti-shock memory
Pitch ranges: +/-4% +/-8% +/-16% +/-100%
Pitch bend on jog wheel and buttons for perfect mixes
Ultra fast memory start
Seamless loop with reloop/stutter
Auto cue function(-48dB)
Blue LCD display
Selectable elapsed, remain and total remain time display
Jog wheel with special rubber surface
Single/continuous play
Relay play allows consecutive playback on two decks
S/PDIF digital audio RCA coaxial

Dus de JB-systems heeft dus scratch EN 4 hot cue buttons

Mvg,
Dave
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (19-7-2004 19:35:00)
heeft er al iemand ervaring met de Reloop RCD-900s ??

zo ja kan iemand die ervaring effe in dit topic zeten

mvg,
dave
Topic: Cd player (17-7-2004 11:46:00)

Skit schreef:

Patrick van Vugt schreef:

En hoe zit het dan met de nieuwe american audio speler?: www.new-line.nl/v/13227 als dit een goede bak is, word dat denk ik mijn volgende speler.
Lijkt veel op de Reloop RCD-900s, zou me niet verbazen als hij het ook is. Kijk trouwens eens naar de Reloop want dat spaart je een "paar" euro.
www.new-line.nl/v/13203
Jah dat had ik laatst nog aan Dré gevraagd. De cd spelers zien er het zelfde uit maar fabrikanten KUNNEN er eigen dingentjes in zetten. Ik zou voor de reloop gaan want dan krijg je er 2 voor de prijs van 1 pioneer. De reloop is bijna het zelfde als de american audio.
Oowja het scratchen van de Reloop en van de american audio is gelijk aan het scatchen van de PS2 van american audio. (had ik van dré gehoord)
Als ik jou was zou ik gaan kijken en beluisteren en dan ook goed kijken naar de Reloop RCD-900s en dan ook goed in je hoofd houden...
Topic: Cd player (16-7-2004 22:53:00)

flax schreef:

ik denk om toch voor een cdj-800 te gaan.. die heeft +/- alle functies die ik zo verlang van een cd-speler, kvind die snelle cue ook zeer handig en volgens mij is het geluid er toch zeer goed van (al paar keer gehoord) voor ik hem aanschaf zal ik hem natuurlijk eerst uitvoerig testen want het blijft grote kost toch wel, ivm met verg. axis,
waarom kijk je dan ook niet naar de Reloop RCD-900s (= OEM) Die heeft ook veel functies en is ook goedkoper. ('k zit er zelf mischien ook aan te denken om er 2 te kopen, nou moet ik dan nog wel effe sparen maar oke :D)
Topic: Zelfbouw lichten (11-7-2004 20:56:00)

BobW schreef:

Op de DLC-1810 moet je inderdaad geen inductieve lasten zetten, dan gaat het zeker fout wink ;)
Wattages: 300W per kanaal en 2.2kW maximum over de hele controller.
maar is de DLC-2820 dat wel dan ??? bedoel inductive last