Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pro Rental

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 115 bijdrage(n) van Pro Rental (Pagina: 12 van 12)

Topic: nieuwe synQ CDX-1 cd-speler (11-6-2004 18:44:00)
407 euro voor de pick ups
richtprijs voor cd speler is 769 euro
Topic: nieuwe synQ CDX-1 cd-speler (11-6-2004 18:42:00)
prijs is 407 euro....

Heb er twee staan.
Topic: Welke van deze boxen?? (7-6-2004 21:54:00)
Je kan met gemak boxen spelen tot 50 man met die TS-12 boxen, maar wel op statiefjes plaatsen.
Je bas zal minder zwaar klinken, maar je moet je versterker niet oversturen dan

Toen ik begon met draaien, draaide ik met TS-12 boxen en een AX-400 versterker. Deze zijn op elkaar ingespeeld.
Je kan met die versterker die TS-12 boxjes niet lam leggen. Enigste probleem dat je soms kan hebben is, dat je veel in clip zult moeten gaan voor meer dan 50 man te spelen. En ik denk dat iedereen weet dat dit niet echt het gezondste is voor je materiaal.

Als ik je een tip mag geven, spaar iets langer, geef iets meer uit aan je luidsprekers, maar weet dan zeker dat je kwaliteit koopt, dat je nie bij de eerste beste fuif of feestje kapot speelt.

Groeten

Diejai T
Topic: Reloop RP-4000 M3D of wachten op JB-Systems T-3 (5-6-2004 15:07:00)
als je echt goeie draaitafels wilt, moet je echt eens met een SYNQ X-TREME-1 gedraaid hebben!!!
Het is een wereld verschil, zelfs technics heeft hier niets meer aan te tippen. Motor van deze beesten geeft maar liefst 4.8 kg/cm² en dat voel je ook als je draait, T-3 van de futuristische Jb series is hier speelgoed mee, heb het toestel al mogen bekijken en eens setje op mogen draaien, en stelt echt niets voor. Ook qua feedback is het niet veel waard, SYNQ daarintegen ....
Synq kan je bv ook op Line instellen, ja een draaitafel op line, dus ideaal geen ruis, geen feedback, alleen zuivere muziek, net als cd, maar dan draaien op vinyl :-)

Greetz

Diejai T
Topic: velleman space 250 (5-6-2004 15:01:00)
Space 250 zijn goeie scans, prijs kwaliteit, maar dit merk je enorm ! Bv Gobo's durven wel eens aardig doen, helft van de ene, en helft van de andere, zelfde bij kleur, is niet echt mooi als je dit in een prog of chase hebt zitten, en dit is niet regelbaar ! Scans slaan soms door in zulke dingen...

Daarom heb ik mij direct movings gekocht :-p