Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 12 van 20)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (20-11-2004 14:42:00)Ik heb het vroeger op boten gedaan met metalen platen waar de letters uit waren gesneden, en dan gewoon goed ertegen houden en deppen met een kwastTopic: Speaker gaat lastig van statief (11-11-2004 16:27:00)
Je hebt wel mini cdtjes, zijn 8cm geloof ik in plaats van 12, moet je alleen kijken of je cd speler het wel aankan
Topic: Legale cd's met ALLES (12-11-2004 18:38:00)www.digidance.cc/scripts/albumdetail.php?albumID=279
O, wat hoop ik dat dit meer gaat komen, wat een uitkomst! Ik hoop dat dit ook met een helehoop oudere nummers gaat gebeuren (top100 van top 2000 ofzo)
Topic: Het bouwen van een case (11-11-2004 16:55:00)O, wat hoop ik dat dit meer gaat komen, wat een uitkomst! Ik hoop dat dit ook met een helehoop oudere nummers gaat gebeuren (top100 van top 2000 ofzo)
maurice schreef:
idd en dan met een paintbrush pistool letters erop spuiten zo doen wij onze cases ook, mss gaat het met een spuitbus ookwel.. moet je wel stuk voorzichtiger zijnEr staat ook in de handleiding dat het kruis helemaal horizontaal moet staan, dus ik neem aan dat ik dan dat gewoon moet doen, goed aandraaien, er verder vanaf blijven en verstellen met het bovenste deel
Topic: Legale cd's met ALLES (10-11-2004 07:52:00)Ik geloof het wel, maar als je nu geen creditcard heb?
Topic: Peavey vs Behringer (9-11-2004 15:08:00)okej, 12"was ik nog niet tegen gekomen. Het lijkt me sterk dat je daar niet genoeg aan zou hebben, alhoewel ik natuurlijk niet weet hoe de 12 is.
Topic: Peavey vs Behringer (9-11-2004 14:16:00)Dat red je in ieder geval niet met 2 pro15's
hoe het zal gaan met 4 stuks weet ik niet, heb ik geen ervaring mee. Voor zulke aantallen zul je er toch denk ik 1 of 2 subjes onder moeten zetten. Misschien B1800 eronder (behringer)? Ik laat het nu graag over aan de medeforumers die meer ervaring met dit soort feesten hebben
Topic: Tweede Hands profiel en geen [TK] oplossing? (9-11-2004 09:57:00)
hoe het zal gaan met 4 stuks weet ik niet, heb ik geen ervaring mee. Voor zulke aantallen zul je er toch denk ik 1 of 2 subjes onder moeten zetten. Misschien B1800 eronder (behringer)? Ik laat het nu graag over aan de medeforumers die meer ervaring met dit soort feesten hebben
Mooi zo
Topic: nieuwe merken op new line (9-11-2004 07:49:00)
Dré, ik kan je erg aanraden eens te kijken naar de Peavey Messenger Serie. Ik heb hier nu de PRO 15 staan en die klinkt (vooral voor het geld wat je ervoor betaald) prima. Het verschil tussen de Wharfedale EVP-S15 en deze is maar 15 euro, maar het verschil is duidelijk te horen.
Topic: Tweede Hands profiel en geen [TK] oplossing? (9-11-2004 07:44:00)Het spijt me Tom, maar ik ben het er toch niet helemaal mee eens
Nu is het fijn dat je alles wat er aangeboden word, en alles wat gevraagd word bij elkaar heb. Soms zie je dan spontaan iets waarvan je dacht: Oja, dat had ik nog nodig. Maar soms heb je ook wel eens dat iets gezocht word en dat je denkt: Oja, dat heb ik hier nog liggen. Ik denk niet dat veel mensen uit zichzelf bij GZ zullen kijken, lijkt mij persoonlijk beter om alles gewoon bij elkaar te houden zodat je een overzicht heb van alles wat gevraagd en aangeboden word.
Nu is het fijn dat je alles wat er aangeboden word, en alles wat gevraagd word bij elkaar heb. Soms zie je dan spontaan iets waarvan je dacht: Oja, dat had ik nog nodig. Maar soms heb je ook wel eens dat iets gezocht word en dat je denkt: Oja, dat heb ik hier nog liggen. Ik denk niet dat veel mensen uit zichzelf bij GZ zullen kijken, lijkt mij persoonlijk beter om alles gewoon bij elkaar te houden zodat je een overzicht heb van alles wat gevraagd en aangeboden word.