Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remczero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 12 van 20)

Topic: Pcspeakers als monitortjes? (27-10-2004 21:56:00)
Op dit moment heb ik 2 warfedale pa speakers op mijn kamer staan maar ik merk bij het draaien dat ik mijn speakers nogal hard moet zetten om echt fatsoenlijk geluid te krijgen (boxen staan van me af gericht). Nu ben ik dus op zoek naar een oplossing ,omdat ik deze week een nieuw meubel ga maken. Ik zit te denken om een soort monitor setje te maken van een pc speakersetje (2.1). Niet zon ding van 10 euro maar een vrij deftig logitech setje (jammer genoeg hebben we niet allemaal geld voor syrincs ,en dat setje van 80 euro hier vna newline zie ik niet zo zitten). De kleine speakertjes voor mijn snufferd ,pa speakers onderin meubel op de grond (vind het er niet uitzien om ze op statieven te zetten en heb er ook geen ruimte voor). Hoe kan ik dit nu het makkelijkst bekabelen? De logitech set heeft een minijack aansluiting (male). En mijn mixer heeft op de zone uitgang tulp aansluitingen. Hier op newline is hier geen verloopje voor te krijgen (Waarschijnlijk vrij weinig gebruikte combinatie in pa wereld). Is er ergens wel een standaart verloopje te krijgen wat naar mijn wens is? Kan namelijk zelf ook wel een verloopje in elkaar flansen maar heb liever al mijn kabels zoveel mogelijk uit de fabriek om de kans op storingen zo klein mogelijk te houden.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (27-10-2004 00:54:00)
Sound en vision doet een vriend van mij nu in tilburg. Eigenlijk ook raar ,toen hij aan zijn schooljaar begon was er nog geen diploma bij de opleiding shocked 8O Dat is geloof ik nu wel het geval maar dat is toch echt te gek voor woorden. Diezelfde jongen had in eindhoven ook theatertechniek op mbo niveau ingeschreven maar was afgewezen omdat hij in het 2e/3e (weet ik even niet meer) leerjaar 18 moest zijn om stage te mogen lopen. Vond ik ook wel triest verhaal shut up :X
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (27-10-2004 00:48:00)
Jammer genoeg kan ik morgen niet angry ,maar ga komend jaar zeker wel weer naar de Pa-markt ,dus zie jullie daar wel over een halfjaartje aan de kroketten laugh :D
Topic: nieuw dingetje van hercules (foto's + lange lap text) (26-10-2004 23:04:00)
Dat kan kloppen ,daar hebben ze het apparaatje idd ook happy :)
Topic: Drumcomputer voor live gebruik? (26-10-2004 15:55:00)
Hier stond onzin

Edit: Heb het verkeerde yamaha apparaat voor ogen shut up :X Wat stom zeg ,ben volgens mij vanmiddag niet helemaal wakker geweest (zat op uitslag van operatie van me vriendin te w8en ,dat zal het wel zijn). Ik d8 dat het over dat vierkante dingetje ging met dat scratch "cdtje"erop ,kan even niet op naam komen ashamed :$
Topic: hardstyle & trance (24-10-2004 21:51:00)
Jah klopt ,is al wat ouder. Ik heb em alleen nog niet zo lang en draai hem helemaal gaar ongeveer happy :) Zeker de beste uit mijn lijstje
Topic: hardstyle & trance (24-10-2004 21:15:00)
Showtek - Choruz
The pitcher - Pump it loud
Kay D. Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes

Dit vind ik de beste hardstyleplaten van de laatste tijd
Topic: Waar is only-djs gebleven (24-10-2004 20:06:00)

Sjapper schreef:

goedkoper ook
Wel ex btw daar! sneaky :V
Aaa daar zit het addertje ,had ik niet gezien. Bedankt dat je het even vermeld voor ik als een gek ging bestellen laugh :D
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (24-10-2004 20:02:00)
Het klinkt raar maar het mooiste voordeel van de psx op de cdn vind ik nog de pitchbend buttons laugh :D maar heb eigenlijk op geen van beide ooit gedraait dus denk idd dat ik dat maar eerst ga proberen. Weet alleen geen dealer die beide al heeft staan hier in de buurt ,en newline is een km of 300 dus ashamed :$
Topic: Waar is only-djs gebleven (24-10-2004 19:30:00)

Roytje schreef:

Denk dat Remco meer bedoelt dat als only dj's niet genoeg omzet maakt om te blijven bestaan, waarom kunnen andere platenwinkels dat dan wel?
Dit bedoelde ik idd jah happy :) ,maargoed in mijn post stond ook dat het aan andere fouten van het bedrijf had kunnen liggen hoor ashamed :$ Maargoed er verdwijnen al steeds meer gewone platenzaken en nu gaat only djs ook nog eens ,dat is eigenlijk ongeveer wat ik bedoelde met mijn post. Je kunt ook redeneren dat er minder vraag komt naar vinyl en dat ze daarom een voor een allemaal gaan. Maargoed ik ben blijkbaar de enige die hier zo over denkt ,maargoed ik hoop dat ik mijn plaatjes lekker online kan blijven bestellen of iig beluisteren ,want daar was die site toch echt ideaal voor aangezien ik in tilburg woon en de dichtstbijzijnde gewone platenzaak tegenwoordig in eindhoven zit (midtown).

Bij recess heb ik nog nooit platen gekocht ,maar de site ziet er netjes uit (goedkoop ook shocked 8O ). Als ik wat leuks tegenkom kan ik die site binnenkort ook wel eens proberen. Thnx voor de tip roberto happy :)