Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 12 van 20)
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (14-2-2006 11:11:00)Ach, er zijn mensen die het zo gebruiken
Bij gebruik van b.v. 12 par lampen en 4 scans en een rookmachine(alles afzonderlijk bestuurbaar) welk tafeltje had je dan in gedachten?
En stel dat je 2 leuke movingheads ziet, passen die er dan ook nog op? Of zou je er later nog een switchpack op aan kunnen sluiten?
Je kan namelijk alles wat dmx heeft, er mee besturen.
Wil jij bij een bepaald nummer al je licht automatisch mee laten lopen? Ook dat is mogelijk.
Denk hierbij ook aan het gemak van programmeren.
Martin.Als je natuurlijk echt movingheads parren en weet ik veel nog wat gaat aantsuren zou ik iig via de PC werken
.Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 17:29:00)Verklaar je nader...Als je PC dmx wilt hebben, moet je weer een PC of een laptop kopen, en dan nog die software. Dan ben je met zo'n controlltje goedkoper af.Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 17:23:00)Dat is dus die site die ik bedoel
.Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 16:09:00)
Dat kan, ik zou het niet weten.Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 15:16:00)
Dan in het midden bij het rustige stukje, hang up van madonna er in draaien :)
Suc6 gegarandeerdWelk rustig stukje, er zijn er zoveel..Topic: De bouw van 2x dubbel 18" bandpass kasten. (8-1-2006 19:16:00)Ik en mij Frees, mijn beste vriend
???
Het was laat he..Topic: De bouw van 2x dubbel 18" bandpass kasten. (8-1-2006 01:06:00)
KVM schreef:
djdimi schreef:
Maar stel dat je alleen par's en scans gaat besturen, dan is sunlight / dashlight toch overbodig?
Bij gebruik van b.v. 12 par lampen en 4 scans en een rookmachine(alles afzonderlijk bestuurbaar) welk tafeltje had je dan in gedachten?
En stel dat je 2 leuke movingheads ziet, passen die er dan ook nog op? Of zou je er later nog een switchpack op aan kunnen sluiten?
Je kan namelijk alles wat dmx heeft, er mee besturen.
Wil jij bij een bepaald nummer al je licht automatisch mee laten lopen? Ook dat is mogelijk.
Denk hierbij ook aan het gemak van programmeren.
Martin.
.Maar stel dat je alleen par's en scans gaat besturen, dan is sunlight / dashlight toch overbodig?
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 17:26:00)DJ Bastisito schreef:
djdimi schreef:
Ben je trouwens nog goedkoper af...martijn0012 schreef:
voor mensen die het makkelijker willen doen met DMX4ALL, deze site is dan best handig https://www.ronald-online.nl/dmx/
.Ben je trouwens nog goedkoper af...
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 15:58:00)Eric schreef:
Goh daar hebben we het op het forum helemaal nog niet over gehad
Zo heb ik bijv. een site gekregen van Martijn0012 waar je Martin LJ gewoon met zo'n DMX4ALL kasje kan laten werken. En naar het schijnt werkt het ook echt, gewoon een kwestie van een beetje prullen met de dll's
.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (17-1-2006 20:45:00)
.Dj Spider schreef:
Olav Basoski - WatermanDan in het midden bij het rustige stukje, hang up van madonna er in draaien :)
Suc6 gegarandeerd
ivo2 schreef:
djdimi schreef:
Hout zelf gefreesd? Ziet er trouwens netjes uit!
Het was laat he..
Hout zelf gefreesd? Ziet er trouwens netjes uit!