Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chuckie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 12 van 20)

Topic: Welke Haak ? (5-9-2004 17:38:00)

GoeieGast schreef:

Voor op school heb ik 2 Switchpacks daarvoor besteld.
Wat je ook KUNT (tis niet echt een oplossing) doen is de flash knop ingedrukt houden en tegelijkertijd de fader open zetten. En ook zo uit doen. Maarja.
Zoals pattim al zegt is dat niet echt praktisch.
en je zult het maar net een keertje vergeten of perongeluk doen!
daar zou ik niet echt blij van worden.
maar om nu 2 switchpacken te kopen voor 2 effectjes. shut up :X
Ik denk dat ik wel gewoon dit dim printje enz koop en in een balkje doe samen met de helft van dat project van mij (PPI-8).
dan is het dus 1 DMX kabeltje naar boven, 1 5-aderig kabeltje naar boven en een voedings kabel...
Is te doen denk ik.
als sturing heb ik dan een showmaster en een laptopje staan...
Niet slecht na (bijna) 1 jaartje bezig zijn met licht. happy :)

[edit schreef:

Ik kan nergens in de websjop die printjes vinden...
[/edit]
Topic: PPI 8. (5-9-2004 16:20:00)

Bergambacht schreef:

Ik neem aan dat je vanaf nu niet alleen op die website, maar ook nog steeds hier op t forum de vorderingen blijft posten toch?

Verder wel een goed initiatief, die site. Ik zou alleen wel die screenshot iets netter uitknippen.
Uiteraard zullen wij ook hier op het forum de vooruitgangen posten!
maar het grootste en uitgebriedste gedeelte zal op de website komen te staan.
Topic: PPI 8. (5-9-2004 14:07:00)
Hier is een website waar wat informatie op komt te staan wat betreft PPI-8.
ppi8.djpattim.nl/
Topic: Welke Haak ? (5-9-2004 11:52:00)

Reemski schreef:

Chuckie schreef:

*knip*
Nee, dat kan niet. Enkel dim.switch per hele unit...

Maar dat moet geen probleem zijn, met bijvoorbeeld een dj mingle
Damn,
ik heb namelijk een showmaster 48 op het oog en ik wil niet perongeluk de fader half open zetten en dat dan de boel vernield word...
of is hier een andere oplossing voor?
Ik wil niet het risico lopen dat de lampjes kapot daardoor kapot kunnen gaan!!
Topic: Welke Haak ? (5-9-2004 00:55:00)
Kun je dat dan zo instellen dat ie kanaal 5 en 6 als switch gebruikt en niet dimt?
dan zou het wel errug handig zijn voor mij :D
dan kan mijn hobby trussje weg en 2 mooie statiefjes kopen. laugh :D
Topic: PPI 8. (2-9-2004 21:51:00)
Alle 8 kanalen werken op de software die DJ pattim tot nu toe af heeft (enkel de flash knopjes).
ik mag zeggen dat er wel wat veranderd is met het schema maar dat zal ik jullie zo spoedig mogelijk vertellen.
Topic: PPI 8. (2-9-2004 18:15:00)
Yeah na een tijdje gepruts werkt hij eindelijk...
Ik zal ff het schema veranderen zoals ik hem nu heb!!
Topic: PPI 8. (2-9-2004 17:11:00)
Over msn hebben foss en ik ff zitten ouwehoeren wat het kan geweest zijn waarom ie het niet doet...
toen zijn we erachter gekomen dat ik het transistortje verkeert heb aangesloten.
oftewel de collector en de emitter omgedraait.
ik heb ff de datasheet van de transistor online gezet om te delen met jullie:
home.mjdsl.nl/~cxl/PPI_8/154989-da-01-en-bc547c.pdf
Topic: PPI 8. (2-9-2004 13:31:00)

Dj Noiz schreef:

ziet er al ooit uit! wink ;)
Ik denk dat je bedoelt dat het er al mooi uitziet...

Maar hier nog even een update wat betreft het printje.
Hij is nu klaar en zit in mijn paralelle poort geplugd...
alle ledjed branden (zonder software) hoort dit zo? zoja dan werkt hij. sneaky :V
Zonee... dan heb ik iets fout gedaan op het printje. shut up :X
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (1-9-2004 22:58:00)

martijn schreef:

*knip

om uit de recordmode komen is simpel. de record/shift knop inhouden

*knip
Klopt niet...
je moet record/shift en daarna de rec/exit knop indrukken. anders blijft ie erin en als je hem dan loslaat dan geeft die de stand van de faders als volgende stap of nieuwe stap...
tis dat je het ff weet. wink ;)