Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 12 van 20)
Topic: Actieve near-field (studio) monitors? (7-4-2005 10:56:00)ik had met de search al gezocht (en gelezen) naar krachtstroom, ik heb zojuist dan ook maar even naar 380v gezocht (en gelezen), maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag
Topic: Krachtstroom vraagje (19-3-2005 21:47:00)
ze zijn van riemst, tussen tongeren en maastrichtuit hun site haal ik niet dat ze lasers verhuren, ziet uit als een gewone drive-in...
ik denk dat ik bij haffkamp in kerkrade ga.Topic: Waar huur ik 'deze' apparatuur? (13-3-2005 13:23:00)website? ik kan ze niet vinden 
nog een tip van mij, spaar liever een jaar door voor goede monitoren dan dat je nu een set bagger speakers koopt 
als je wilt gaan producen zijn monitoren niet één van de belangrijkste dingen maar het zijn gewoon DE belangrijkste dingen
Topic: korte xlr-kabels (20-3-2005 17:32:00)
als je wilt gaan producen zijn monitoren niet één van de belangrijkste dingen maar het zijn gewoon DE belangrijkste dingen
ik denk dat ik of voor die kant en klare van 50 cm ga, maar dan moeten ze niet te duur zijn, anders ga ik voor de knip optie
en dan natuurlijk neutrik
Topic: korte xlr-kabels (20-3-2005 13:39:00)
en dan natuurlijk neutrikwaar koop je korte xlr-kabels? en dan heb ik het over lengtes van 30/50 cm? of zit er niks anders op dan deze zelf te maken? ik zie ze namelijk nergens.
Topic: Krachtstroom vraagje (20-3-2005 12:13:00)bedankt alvast 
Topic: Krachtstroom vraagje (20-3-2005 11:44:00)
als ik het goed begrijp kun je een 3x16A krachtstroomverdeler alleen op een 3x16A aansluiting aansluiten, een 3x32A krachtstroomverdeler op een 3x16A en een 3x32A aansluiting.
"Ik zou de 32A versie nemen. Die kun je EN op een 32A aansluiting gebruiken EN op een 16A aansluiting (alleen zal dan de selectiviteit bij de zekeringen van het net komen te liggen). De 16A versie kan alleen op een 16A aansluiting geplaatst worden (verloopje van 32A naar 16A is illegaal; van 16A naar 32A is wel toegestaan)."
dat maak ik dus uit bovenstaande tekst op
heb ik dat goed begrepen of niet?
Hoe zit het met een 3x63A krachtstroomverdeler? die kan alleen op een 3x63A aansluiting?
Als ik een 3x32A krachstroomverdeler aansluit op en 3x16A aansluiting, wat is dan mijn beperking? En welke kabel moet ik dan voor de verdeler gebruiken? Een 3x32A kabel neem ik aan.
Wat is de meestvoorkomende krachtstroomaansluiting die je tegenkomt eigenlijk?
Ik zit met nogal wat vragen, maar ik wil meer over krachtstroom weten voordat ik er uberhaupt mee begin. Heeft misschien iemand een site waar hier veel info over staat?
Topic: Krachtstroom vraagje (19-3-2005 22:02:00)"Ik zou de 32A versie nemen. Die kun je EN op een 32A aansluiting gebruiken EN op een 16A aansluiting (alleen zal dan de selectiviteit bij de zekeringen van het net komen te liggen). De 16A versie kan alleen op een 16A aansluiting geplaatst worden (verloopje van 32A naar 16A is illegaal; van 16A naar 32A is wel toegestaan)."
dat maak ik dus uit bovenstaande tekst op
heb ik dat goed begrepen of niet?Hoe zit het met een 3x63A krachtstroomverdeler? die kan alleen op een 3x63A aansluiting?
Als ik een 3x32A krachstroomverdeler aansluit op en 3x16A aansluiting, wat is dan mijn beperking? En welke kabel moet ik dan voor de verdeler gebruiken? Een 3x32A kabel neem ik aan.
Wat is de meestvoorkomende krachtstroomaansluiting die je tegenkomt eigenlijk?
Ik zit met nogal wat vragen, maar ik wil meer over krachtstroom weten voordat ik er uberhaupt mee begin. Heeft misschien iemand een site waar hier veel info over staat?
Dré schreef:
Hierover loopt momenteel reeds een topic waarin je vraag beantwoord is nog voordat je hem gesteld hebt (het enige dat je had hoeven doen is wat moeite)...
ik zit ook met een krachtstroom vraagje:
Als je een krachtstroomverdeler hebt van 3x16A, kun je die dan op een krachtstroomaansluiting van 3x63A zetten? Maar is het rendement wat die krachtstroomverdeler eruit haalt dan maar 3x16A?
En andersom, als je een krachtstroomverdeler van 3x63A hebt, kun je die dan op een krachtstroomaansluiting van 3x16A aansluiten? Maar haalt hij dan niet meer dan 3x16A eruit?
Dus met andere woorden, ben je steeds afhankelijk van de verdeler/aansluiting met de minste amperes (lijkt me logsich), maar kun je het wel gewoon op elkaar aansluiten?
Topic: Hoe hang jij je T4's in de truss? (19-3-2005 18:15:00)Als je een krachtstroomverdeler hebt van 3x16A, kun je die dan op een krachtstroomaansluiting van 3x63A zetten? Maar is het rendement wat die krachtstroomverdeler eruit haalt dan maar 3x16A?
En andersom, als je een krachtstroomverdeler van 3x63A hebt, kun je die dan op een krachtstroomaansluiting van 3x16A aansluiten? Maar haalt hij dan niet meer dan 3x16A eruit?
Dus met andere woorden, ben je steeds afhankelijk van de verdeler/aansluiting met de minste amperes (lijkt me logsich), maar kun je het wel gewoon op elkaar aansluiten?
Wij hadden al een tijdje T4's die we op statieven gebruikten toen we ons eerste stuk truss aanschafte, hier zaten handige haken bij om je T4's in de truss te hangen. Alleen nou willen we een paar T4's bijkopen, maar ik heb geen idee waar je dit soort haken of andere oplossingen om je T4's in de truss te hangen krijgt. Ook wil ik wel eens weten hoe jullie het dan doen. Misschien dat daar een andere/betere oplossing bij zit.
Topic: Waar huur ik 'deze' apparatuur? (15-3-2005 09:41:00)s schreef:
www.bigpowersystems.beze zijn van riemst, tussen tongeren en maastricht
ik denk dat ik bij haffkamp in kerkrade ga.
s schreef:
check voor een laser ook de mannen van big power systems, zij hebben een laser die zelf te besturen valt, voor kleinere ruimtes.