Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 12 van 15)

Topic: Glp sd2 (3-5-2005 19:29:00)
Heeft er iemand ervaring met de sd-2? link zie volgende post wink ;)

Ik ben van plan hem aan te schaffen, alleen weet ik niet of hij echt voldoet aan mijn eisen.

parren en scans samen in programma =) kan hij wel zoals ik het lees
sneltoetsen voor bv circel, lijn al ingeprogrammeerd. =) er staat bij Movement, swinging, diagonal, circle, lieing eight, phase, size, speed maar zitten deze functies dan al onder sneltoetsen of kunnen ze alleen opgeroepen worden via menu's?

Verder zit er een dmx in aansluiting op voor een extern fader panel voor parren.
- External fader for additional scenes (tekst new-line)
- DMX-Eingang für externes Faderpult zum einfachen einstellen der Par-Szenen (tekst glp site)

Kan ik op deze aansluiting bv een showmaster aansluiten om zo de parren via de sd-2 te besturen?

Als iemand nog iets info heeft over deze tafel positief / negatief hoor ik het graag.
Topic: kabelboom voor in truss (30-4-2005 19:04:00)

dj fleur schreef:

Timmiej schreef:

Gisteren in elkaar gezet: 2 balken met ieder 4 groepen en 2 stopcontacten per groep. Verder zijn ze aan de achterkant voorzien van snapfasters? En de balken kunnen onderling verbonden worden, zodat je 4 stopcontacten op 1 groep kunt zetten.

https://img250.echo.cx/img250/308/kabelgoot13ya.jpg
Ga je dit voor bijv. drive-in werk gebruiken, of is dit voor instalatie? In het eerste geval had je alle schuko's beter kunnen vervangen door multicore misschien.
Als ik het goed zie, heb je deze balk gemaakt van kabelgoot (correct me, if i'm wrong), maar dat is toch niet zo heel sterk? Verder ziet het er wel strak uit.
Wat is het voodeel van multicore dan? Ik heb gewoon schuco's nodig. En dat heb je goed gezien, het is een kabelgoot happy :) Het is voor op de truss te leggen, dus echt stevig is niet nodig, maar het is toch stevig genoeg.
Topic: kabelboom voor in truss (30-4-2005 11:08:00)
Gisteren in elkaar gezet: 2 balken met ieder 4 groepen en 2 stopcontacten per groep. Verder zijn ze aan de achterkant voorzien van snapfasters? En de balken kunnen onderling verbonden worden, zodat je 4 stopcontacten op 1 groep kunt zetten.

https://img250.echo.cx/img250/308/kabelgoot13ya.jpg
Topic: kabelboom voor in truss (28-4-2005 21:46:00)
In het weekend ook maar eens beginnen met een zelfbouw project trussbekabeling. Plan en uitwerking zal ik wel laten zien.
Topic: Stroom verdelen (27-4-2005 14:37:00)
Ik zou ook weleens willen weten wat er fout is aan de 2de. Wij hebben namelijk deze www.new-line.nl/v/12913 op de planning staan.
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (22-4-2005 19:16:00)
Aangezien er grote vraag is naar de t-shirts, ze zijn 7,95 per stuk wink ;)
Topic: Waarom wil iedereen DJ worden (6-4-2005 22:19:00)
Het is gewoon een gevoel dat je aan een ander wilt overbrengen dmv een van de liefdevolste manieren die er zijn, muziek.
Topic: geluidsdag (5-4-2005 18:22:00)
sad :( Rowwen Heze moet die dag spelen, helaas
Topic: Ervaring met : Showtec Light Desk Pro / GLP Messenger 2 (4-4-2005 18:34:00)
Jup hij staat hier. Parren gaan er goed mee, scans krijg ik nog steeds niet het lopen razz :p maar dat zal aan mij liggen, ben de handleiding maar eens het vertalen, blijkt dat ik toch niet zo goed ben in duits. Ben me eigenlijk ook eens gaan afvragen waarom eigenlijk deze tafel, aangezien je parren en scans niet in 1 show kan zetten, of heb ik een knop vergeten waarmee het wel kan?

Maar, uiterlijk is natuurlijk wel mooi, ziet er (persoonlijke mening) beter uit als 2 losse kleine tafels
Topic: geluidsdag (31-3-2005 15:45:00)
In afwachting van een precieze datum, verblijf ik razz :p heb eindexemn, maar wacht even af of het toch uitkomt om eens te komen meedoen / kijken.