Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 12 van 15)

Topic: JB-Systems iMove 5S (31-10-2004 21:52:00)
Op het filmpje lijkt die lichtopbrengst niet eens zo slecht.
Wat is jou mening over slecht dan?
Waarom is die lichtopbrengst flauw?
Topic: JB-Systems iMove 5S (31-10-2004 21:23:00)
www.new-line.nl/v/13422
Heeft iemand met deze movinghead gewerkt???
Is deze fijn in gebruik???
+en- punten

Mvg Mark Spin
Topic: Welke versterker voor deze speakers? (17-10-2004 15:29:00)
Toch geen pioneer ampje ? Die dingen zijn echt van slechte kwaliteit. Koop dan een 2de hands Kenwood, of mooier een Jvc. Echt waar Pinoeer is echt niet veel soeps
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (14-10-2004 22:11:00)
Ben echt mooiuh feesten in zuid-Friesland en Noord-Overijssel. Altijd gezellig, toevallig ook na het oldemarkte feest geweest ?
Topic: Stel je even voor... (10-8-2004 22:23:00)
Ik ben Mark
Ik woon in Friesland
Ben 14 jaar jong razz :p
Ik heb samen met me broer een drive in ( www.dutchspiders.nl )
Ga naar de derde klas vmbo teoretisch techniek electro doen.
ummm dat was ut wel wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-7-2004 12:37:00)
Geluid:Want hij heeft alleen maar licht.
En heeft geen zin om geluid erbij te doen
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (2-7-2004 13:14:00)

Victor schreef:

www.happyhardcore.nl/
(speakers aan en kijken maar!)
Van welke gast is dit liedje?
Vind um wel lache happy :) laugh :D
Topic: Het bouwen van een case (30-6-2004 23:36:00)
Maar dan zitten we nog met het probleem dat het nog naar boven moet.
Want beneden geen ruimte..
Dus dan isie te groot om door een trapgat geteled te worden.
Topic: Het bouwen van een case (30-6-2004 16:13:00)

LJ DaAn schreef:

Op de helft van de foto´s is het me echt een raadsel wat het moet voorstellen.
Foto´s maken is ook een vak... sad :( sad :(
Een goeie digitale camera is het halve werk wat dacht je daar van?
Onder in hangen de par 56's(korte)
Daar bonven op zitten 2 plankjes daar kan je nog wat andere troep op legggen.
In het midden steekt er een lichteffect uit.(Daarom zijn er ook twee plankjes)
Zo zit het ongeveer in elkaar.
Topic: Het bouwen van een case (29-6-2004 10:32:00)
We hebben een karretje die kunnen we er onder zetten om te vervoeren.
Het was niet handig om er wielletje optesetten want dan kan je ze niet meer stapelen.
Want de twee lichtcases vormen ook het meubel.