Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djblackdevil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 12 van 20)

Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 12:47:00)

mr_jows schreef:

Djblackdevil schreef:

DJ Bou-D schreef:

Ik vind Zany en Pavo samen flop. S.E.X was al een flopplaat en nu 99.nine en orgazmo weer. Ze zijn allebei individueel veel beter.
Als ik ze draai dan gaat het publiek los, dus floppen ho maar,

Mijn lijstje

Dj Rob - bang bang
unknown artist - nobpody like the records that you play
unknown artist - nothing compares (hard rmx)
Zany 0 sky high (technoboy rmx)
Zany - Orgasmo (ondanks dat hij niet orgineel is, is het wel een knal plaat en laat hier nog steeds iedereeen knallen.
And last but not least: Tuneboy - Money talks - bullshit walks

Deze plaatsjes gaan het zeker goed doen tijdens m'n 1ste dj contest (vrijdag ;-))
Tip : Neem ook wat oudjes als Donkey Rollers - Motherfuck mee ;) Waarschijnlijk zijn er meer die de platen gaat draaien die jij hierboven genoemd hebt. Originaliteit is belangrijk!
Thnx, jammer genoeg mis ik wat oude classics, dit omdat ik nog niet zo heel lang draai. Maar het moet wel goed komen. Word wel afwisselend. Draai zelf ook 'rustige' hardstyle zoals brian nrg - hustler, word iig lekker rustig beginnen en knallend afsluiten ;-)

Wat vind je trouwens van de remixen van shizzle my dizzle? (beholder and balistic rmx vooral)
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 10:34:00)

DJ Bou-D schreef:

Ik vind Zany en Pavo samen flop. S.E.X was al een flopplaat en nu 99.nine en orgazmo weer. Ze zijn allebei individueel veel beter.
Als ik ze draai dan gaat het publiek los, dus floppen ho maar,

Mijn lijstje

Dj Rob - bang bang
unknown artist - nobpody like the records that you play
unknown artist - nothing compares (hard rmx)
Zany 0 sky high (technoboy rmx)
Zany - Orgasmo (ondanks dat hij niet orgineel is, is het wel een knal plaat en laat hier nog steeds iedereeen knallen.
And last but not least: Tuneboy - Money talks - bullshit walks

Deze plaatsjes gaan het zeker goed doen tijdens m'n 1ste dj contest (vrijdag ;-))
Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (21-8-2005 18:24:00)
misschien moet je er dan wat meer in verdiepen. Elk merk heeft z'n goede en minder goede producten.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (4-8-2005 20:43:00)
Ik speel (draai) altijd op konninginnedag en cultural festival (feest hier) in baarn. Maar dan zijn er voor/na mij altijd bandjes. Je raad het al, ben je net beetje lekker aan het stampen, gaat zo'n dwaas met electrische gitaar erdoor heen hengsten.

Heb het zelfs 1 keer zo bont gehad dat 1 of andere gozer van die band, platen van mij had gepakt en dacht ff te gaan mixen. angry

Toen heb ik hem maar 'heel vriendelijk' laugh :D verteld dat platen mij heilig waren en als hij ook zo dacht over z'n leven hij maar snel op moest 'hoepelen'
Topic: Het grote "samples gezocht" topic (22-6-2005 10:55:00)

yoghurt schreef:

echter ik kan dit niet?
klopt, je kan tot 24 uur na je post, de tekst veranderen. Ik heb nog wel wat samples, ga nog even voor je kijken..
Topic: Geslaagd?!?! (22-6-2005 09:53:00)
mag zelf ook morgen m'n havo diploma ophalen (mocht ook wel na 6 jaar razz :p) De rest ook gefeliciteerd en diegene die het niet hebben gehaald; succes
Topic: Goedkoop setje.. (28-5-2005 11:20:00)
no offence, maar houden we topic beetje schoon, ontopic maar weer? Ben benieuwd naar reactie van OP
Topic: Goedkoop setje.. (28-5-2005 10:56:00)
Daar kom je toch vanzelf achter als de OP een reply post? Sommige mensen zitten niet elke dag op internet, dus heeft het ook geen zin om 2 x een reply neer te zetten.
Topic: Goedkoop setje.. (28-5-2005 10:39:00)
Waarom 2 x die post? Bang dat hij niet leest dat jij een setje te koop hebt staan? Mail hem dan gewoon ff en laten we verder even afwachten tot hij een reactie plaats. Want kunnen we niet veel meer
Topic: Het Punisher baskast topic (27-5-2005 21:44:00)

Contour schreef:

Ciare 12.00SW model 2004 heeft een 4-spaaks korf.
Ciare 12.00SW model 2005 heeft een 8-spaaks korf.
Zo beter?