Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 12 van 18)

Topic: SUB-meeting (19-11-2004 18:35:00)
Oisterwijk bedoel je ?
Topic: SUB-meeting (18-11-2004 21:55:00)
Er komt ook een 700HP setje van Meyersound en USW's + UPA's...nog leuker geprijst happy :)
Topic: SUB-meeting (14-11-2004 14:19:00)

DJ Sietse schreef:

tds schreef:

DJ Sietse schreef:

Ik heb geen mail gehad..
Dus ?
Dat er wat fout gegaan is. Ik stond ook op de mailing lijst, remember.
Excuses, heb het nogal druk
Topic: SUB-meeting (12-11-2004 23:17:00)

DJ Sietse schreef:

Ik heb geen mail gehad..
Dus ?

Rademakers schreef:

De laatste mail die ik heb gehad, kreeg ik op 4 oktober, betreffende de locatie.

Mvg Johan
Ja, ik verzend vannacht nog een 2e.
Topic: SUB-meeting (12-11-2004 16:47:00)

Rademakers schreef:

Ik doelde eigenlijk meer op een soort overzicht, aangezien sommigge aanmeldingen/voorstellen wellicht alleen per mail zijn gegaan. Ook is niet helemaal duidelijk uit het topic op te maken wat er nu echt vaststaat.
Dus als je een keertje niets te doen hebt wink ;).

Mvg Johan
Als het goed is heeft iedereen mail gehad... Maar ik zal eens zien wat ik kan doen.
Topic: LabHorns :) (8-11-2004 22:27:00)
Ja, er moet een delay op
Topic: SUB-meeting (5-11-2004 11:12:00)

Contour schreef:

Ik ben benieuwd of 1 dag wel genoeg is om alles te testen! Moet ff goed gedacht worden over hoe we dat gaan doen...

MVG Contour
van 11.00 tot 19.00 lijkt me wel in die richting van genoeg tijd hoor Walter laugh :D
Topic: carnavalswagen bouwen (5-11-2004 10:38:00)
happy :) grinnnn...Komtie

Verzorgen wat wagentjes met geluid ;

4x DAS ST215
4x 218 Subs
6x AG PS115
2x AG PS215
6x AG TS153
8x AG TS118
6x AG SW118
4x Labhorns

22 Bassen en 20 Toppen dus, verwacht nog wel een klus erbij happy :)
Alles met QSC en AG amping (en Chevin happy :)) , processing DBX en Xilica
Topic: SUB-meeting (4-11-2004 09:43:00)
Ben druk bezig met een schematje Walter ! happy :) Ik had Tom idd daarover gesproken , als hij geen klus had zou hij misschien langskomen
Topic: SUB-meeting (3-11-2004 16:52:00)
Een bekende van mij zal 4 punishers meenemen naar de meeting happy :)