Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 12 van 18)
Topic: SUB-meeting (19-11-2004 18:35:00)Dus ?Dat er wat fout gegaan is. Ik stond ook op de mailing lijst, remember.Excuses, heb het nogal drukTopic: SUB-meeting (12-11-2004 23:17:00)Dus ?
Mvg JohanJa, ik verzend vannacht nog een 2e.Topic: SUB-meeting (12-11-2004 16:47:00)
Dus als je een keertje niets te doen hebt
.
Mvg JohanAls het goed is heeft iedereen mail gehad... Maar ik zal eens zien wat ik kan doen. Topic: LabHorns :) (8-11-2004 22:27:00)
MVG Contourvan 11.00 tot 19.00 lijkt me wel in die richting van genoeg tijd hoor Walter
Topic: carnavalswagen bouwen (5-11-2004 10:38:00)
grinnnn...Komtie
Verzorgen wat wagentjes met geluid ;
4x DAS ST215
4x 218 Subs
6x AG PS115
2x AG PS215
6x AG TS153
8x AG TS118
6x AG SW118
4x Labhorns
22 Bassen en 20 Toppen dus, verwacht nog wel een klus erbij
Alles met QSC en AG amping (en Chevin
) , processing DBX en XilicaTopic: SUB-meeting (4-11-2004 09:43:00)
Oisterwijk bedoel je ?
Topic: SUB-meeting (18-11-2004 21:55:00)Er komt ook een 700HP setje van Meyersound en USW's + UPA's...nog leuker geprijst 
Topic: SUB-meeting (14-11-2004 14:19:00)
DJ Sietse schreef:
tds schreef:
DJ Sietse schreef:
Ik heb geen mail gehad..DJ Sietse schreef:
Ik heb geen mail gehad..Rademakers schreef:
De laatste mail die ik heb gehad, kreeg ik op 4 oktober, betreffende de locatie.Mvg Johan
Rademakers schreef:
Ik doelde eigenlijk meer op een soort overzicht, aangezien sommigge aanmeldingen/voorstellen wellicht alleen per mail zijn gegaan. Ook is niet helemaal duidelijk uit het topic op te maken wat er nu echt vaststaat.Dus als je een keertje niets te doen hebt
.Mvg Johan
Ja, er moet een delay op
Topic: SUB-meeting (5-11-2004 11:12:00)Contour schreef:
Ik ben benieuwd of 1 dag wel genoeg is om alles te testen! Moet ff goed gedacht worden over hoe we dat gaan doen...MVG Contour

grinnnn...KomtieVerzorgen wat wagentjes met geluid ;
4x DAS ST215
4x 218 Subs
6x AG PS115
2x AG PS215
6x AG TS153
8x AG TS118
6x AG SW118
4x Labhorns
22 Bassen en 20 Toppen dus, verwacht nog wel een klus erbij

Alles met QSC en AG amping (en Chevin
) , processing DBX en XilicaBen druk bezig met een schematje Walter !
Ik had Tom idd daarover gesproken , als hij geen klus had zou hij misschien langskomen
Topic: SUB-meeting (3-11-2004 16:52:00)
Ik had Tom idd daarover gesproken , als hij geen klus had zou hij misschien langskomen Een bekende van mij zal 4 punishers meenemen naar de meeting