Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dieter(Pulse)
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 121 bijdrage(n) van Dieter(Pulse) (Pagina: 12 van 13)
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (3-7-2003 21:49:00)
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top14.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top15.JPG
dit is het eindresultaat van m'n projectje
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (3-7-2003 20:25:00)users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top15.JPG
dit is het eindresultaat van m'n projectje
Ik ga me niet laten afzetten voor elk onderdeeltje hoor
voor 83.95 had ik de hele plaat dacht ik, dus een rooster van 200*200cm
Wel zelf bij de metaal(groot)handel gaan, en zelf verven, maarja, zo heb je tenminste degelijk betaalbaar spul.
Ik vraag me eigenlijk af of ter nu merken zijn die zo'n vergelijkbare kastjes maken en wat dat zoal kost
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (3-7-2003 19:33:00)
voor 83.95 had ik de hele plaat dacht ik, dus een rooster van 200*200cm
Wel zelf bij de metaal(groot)handel gaan, en zelf verven, maarja, zo heb je tenminste degelijk betaalbaar spul.
Ik vraag me eigenlijk af of ter nu merken zijn die zo'n vergelijkbare kastjes maken en wat dat zoal kost
gewoon bij de metaalhandel een geperforeerde plaat metaal gaan laten maken op maat.
Ligt ter gewoon aan wat ze daarvoor vragen en hoeveel ze uit een grote plaat krijgen.
Denk dat mij die roosters slechts 10-15 eur/stuk hebben gekost
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (3-7-2003 18:37:00)Ligt ter gewoon aan wat ze daarvoor vragen en hoeveel ze uit een grote plaat krijgen.
Denk dat mij die roosters slechts 10-15 eur/stuk hebben gekost
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top8.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top9.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top10.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top11.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top12.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top13.JPG
Nu nog de roosters en speakerschuim erop en dan nog wachten op de spoelen voor het filter
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (2-7-2003 17:46:00)users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top9.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top10.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top11.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top12.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top13.JPG
Nu nog de roosters en speakerschuim erop en dan nog wachten op de spoelen voor het filter
sorry contour dat ik je naam niet had vemeld hier, op j&h forum had ik wel gezegd dat ontwerp van jouw kwam.
Ik heb je precies weer een hoop typwerk bezorgd door die kastjes te bouwen, overal terug uitleg typen :)
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (1-7-2003 20:53:00)Ik heb je precies weer een hoop typwerk bezorgd door die kastjes te bouwen, overal terug uitleg typen :)
ahja, nog een detail :-)
ze zijn nog niet af dus de afwerking moet nog komen!
wat je vanonder ziet is toch gewoon 15mm sterk multiplex hoor, dus dun zou ik niet zeggen, de zijkanten zijn van 18mm en hoorn van 10mm dacht ik.
Profielen doe ik niet omdat dat zo ouderwetse indruk geeft.
Kast gaat zwart worden geverfd, beschermhoeken op, en waarsch een rooster met speakerschuim ervoor
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (1-7-2003 19:14:00)ze zijn nog niet af dus de afwerking moet nog komen!
wat je vanonder ziet is toch gewoon 15mm sterk multiplex hoor, dus dun zou ik niet zeggen, de zijkanten zijn van 18mm en hoorn van 10mm dacht ik.
Profielen doe ik niet omdat dat zo ouderwetse indruk geeft.
Kast gaat zwart worden geverfd, beschermhoeken op, en waarsch een rooster met speakerschuim ervoor
De handvaten heb ik daar maar gestoken omdat ik zeker wou zijn niet door de hoorn te zitten (kost me een hele nieuwe kast...)
Maar dat had inderdaad misschien wel gekunnen.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (1-7-2003 17:03:00)Maar dat had inderdaad misschien wel gekunnen.
hier enkele fotos van mijn nieuw projectje:
hoorngeladen 10/1inch top met beyma speakers, nog niet volledig af
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top1.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top2.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top3.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top4.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top5.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top6.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top7.JPG
Topic: Stel je even voor... (20-6-2003 17:57:00)hoorngeladen 10/1inch top met beyma speakers, nog niet volledig af
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top1.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top2.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top3.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top4.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top5.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top6.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwtoppen/top7.JPG
Ik zal me ook maar even voorstellen,
Ik ben Dieter Antheunis, geboren op 22/12/1984
Ik woon te Paal-Beringen (Belgische Limburg)
Ik hou me sinds een jaar of 2-3 bezig met discobars verzorgen en verhuur van geluid/licht op hobbybasis.
Ik ben nu wel bezig met inschrijven als eenmanszaak in bijberoep maar zit wat vast ivm diploma's maar dat zal binnenkort wel in orde komen.
Op J&h forum ben ik actief als Pulse, en hier als Dieter(Pulse) dus niet verwarren met de Pulse die hier rondloopt aub.
Ik heb ook een site www.DDAsound-light.be maar ik moet dringend werk maken van een update.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (20-6-2003 17:49:00)Ik ben Dieter Antheunis, geboren op 22/12/1984
Ik woon te Paal-Beringen (Belgische Limburg)
Ik hou me sinds een jaar of 2-3 bezig met discobars verzorgen en verhuur van geluid/licht op hobbybasis.
Ik ben nu wel bezig met inschrijven als eenmanszaak in bijberoep maar zit wat vast ivm diploma's maar dat zal binnenkort wel in orde komen.
Op J&h forum ben ik actief als Pulse, en hier als Dieter(Pulse) dus niet verwarren met de Pulse die hier rondloopt aub.
Ik heb ook een site www.DDAsound-light.be maar ik moet dringend werk maken van een update.
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwsubs/sub5.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwsubs/sub9.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwsubs/sub11.JPG
paar foto's van m'n zelfgebouwde subs
eminence kappa 15 LF speakers
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwsubs/sub9.JPG
users.pandora.be/DDAsound_light/bouwsubs/sub11.JPG
paar foto's van m'n zelfgebouwde subs
eminence kappa 15 LF speakers