Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 12 van 20)
Topic: PAR 38 (19-9-2004 20:12:00)
)Ja, of je wilt geld verdienen, of je wilt het niet. Het is natuurlijk ook de motivatie erachter he! Als 13 jarige kan je moeilijk geld verdienen, en al lukt het je, is het niet veel. Dus als je geld wilt, moet je er wel wat voor over hebben!Topic: Het bouwen van een case (16-9-2004 08:31:00)Bedankt voor de reacties.
Ik heb het hout via een bedrijf gehaald, waar ik weleens meega. Zij maakten voorheen de eigen flightcases, maar zijn daar mee gestopt. Ze hadden nog wat hout en ijzerwaren over, en dat kon ik voor een leuk prijsje overnemen. Ik betaalde 60 euro voor een plank 122*244 cm, standaardmaten. Het nadeel is weer wel dat ik het niet gelijk kon laten zagen, en dat zelf moest doen.Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 17:41:00)
mmm, das minder. Kan je niet gewoon terug naar die zager.
Ik ga ook over 2 weken beginnen met een fc, heb al hout met hpl binnen en ook het ijzer is er.
Maar dan is nog wel steeds de vraag, is het wat.
Topic: hoe haal jij je moeder over? (19-9-2004 10:19:00)
DjFx schreef:
Ik ben zelf 13 jr. heb ook nog 7 dagen in een kas gewerkt (opstaan om 6 u. echt niks voor mij, 7u. is vroeg genoeg, na 7 dagen gingen we lekker op vakantie, en daarna had ik geen zin meer op dat pijn-in-je-rug werk meer te doen
)Edgar schreef:
Ej jasper... Strak hoor... Waar heb je dat hout gehaald?? En wat mag dat kosten?Ik heb het hout via een bedrijf gehaald, waar ik weleens meega. Zij maakten voorheen de eigen flightcases, maar zijn daar mee gestopt. Ze hadden nog wat hout en ijzerwaren over, en dat kon ik voor een leuk prijsje overnemen. Ik betaalde 60 euro voor een plank 122*244 cm, standaardmaten. Het nadeel is weer wel dat ik het niet gelijk kon laten zagen, en dat zelf moest doen.
Cdtjes.
Ik ben zelf een kist gaan bouwen omdat ik plastic hoesjes gebruik, en die passen nergens in. Ook wilde ik een beetje een "proffesionele" look.
Daarnaast vind ik het hartstikke leuk om te maken, en voor latere cases is die kennis handig.
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 17:38:00)Ik ben zelf een kist gaan bouwen omdat ik plastic hoesjes gebruik, en die passen nergens in. Ook wilde ik een beetje een "proffesionele" look.
Daarnaast vind ik het hartstikke leuk om te maken, en voor latere cases is die kennis handig.
Het is gemaakt van 9 mm meranti met een mm toplaagje van HPL, het "echte" flightcase hout dus. Aan de binnenkant zit een laagje plasticachtig iets.
Zwaar is ie niet, heb m net even gewogen, en hij weegt zonder inhoud 10 kg.
Topic: Het bouwen van een case (15-9-2004 16:47:00)Zwaar is ie niet, heb m net even gewogen, en hij weegt zonder inhoud 10 kg.
Ik ben ook bezig met een case, 2 weken geleden begonnen, en een tijdje stil gelegen vanwege het weer en school. Het is mijn eerste case. Alle hoeken en overzethoeken moeten nog. Ook nog de vlindersluitingen.
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20590.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20591.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20595.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20732.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20733.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20734.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20735.jpg
Topic: Stanton DJ Pro 2000 (9-9-2004 21:51:00)home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20590.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20591.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20595.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20732.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20733.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20734.jpg
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Nikon%20E2100%20735.jpg
Mail maar naar mij
Topic: DJ-nickname (28-8-2004 11:29:00)
Large A
Topic: Het bouwen van een case (16-8-2004 15:49:00)Ik ga ook een case maken, en heb hout met HPL toplaag gekocht. Nu wil ik het via toms manier doen, maar met welke lijm moet ik de platen aan elkaar lijmen? De toplaag zit er al op. Ik doe het iig met schroeven, is lijm dan nog uberhaupt nodig?
Topic: Het bouwen van een case (31-7-2004 18:04:00)Dj Psycho-D schreef:
Nou ik ga met mn pa ook cases bouwen, vandaag het hout laten zagen. Wat blijkt: 4 platen zijn 3 mm te kort
Ik ga ook over 2 weken beginnen met een fc, heb al hout met hpl binnen en ook het ijzer is er.