Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 12 van 20)

Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (24-10-2010 22:05:00)
Weet iemand of die 32 kanaals mengtafel bij de 1e stand vooraan nog is weggegaan? ding kosten 200 euro of een goed bod, als ik het geld had vond ik het wel een leuk speeltje laugh :D misschien de volgende keer happy :)
Verder heb ik gekocht:
1x 2he aansluitpaneeltje met connectoren en pluggen (1 euro)
1x Blindplate(1euro)
1x 8he nieuwe flightcase met 2he lade en 19inch stroompunt (35 euro)
2x speakon plugjes
Vond het wel jammer dat dit keer de kantine er niet was razz :p en het optreden van een bandje was ook altijd wel gezellig
Heb weer een leuke dag gehad, nu op naar de volgende beurs!
Topic: pomp rookmachine stuk (24-10-2010 20:42:00)
Beetje rond gespeurd op google, bij de elektronica shops waar ik heb gekeken voor het pompje dat ik zoek maar ze zijn toch wel erg moeilijk te vinden sad :(
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (24-10-2010 20:10:00)
Hehe ja die is tenminste goed voorbereid met z'n hele keuken uitrusting! razz :p
Topic: pomp rookmachine stuk (24-10-2010 18:51:00)
Hee Sjoerd.
Ben ook wel elke avond aan het zoeken naar ulka pompjes als ik hem zie zal ik het je laten weten en misschien kunnen we dan samen iets bestellen?
Gr Stijn
Topic: pomp rookmachine stuk (23-10-2010 19:37:00)
Die is inderdaad een stukje goedkoper happy :)
Als het echt het geval is dat het niet uitmaakt bestel ik die, anders is het een beetje zonde maar ik moet het wel zeker weten. laugh :D
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (23-10-2010 14:42:00)
Jonge jonge jonge jonge, Space heeft zich inderdaad aan zijn belofte gehouden, z'n stand is dit keer weer een echte eyecatcher laugh :D razz :p kan niet missen daar rechts in de hoek!:P
verder heb ik het idee dat de beurs steeds beter gaat lopen! er komen steeds meer stands en de afgedankte spullen van afgelopen keren ben ik amper tegen gekomen!
zelf een leuke zo goed als nieuwe 8 he case gekocht voor 35 euro en 2 connectorpaneeltjes voor 2 euro:P en een stel pluggen laugh :D
Was weer erg gezellig dit keer happy :)
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (22-10-2010 23:09:00)
Jep Arsasound heeft ze ook wink ;)
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (22-10-2010 20:22:00)
Heb er erg veel zin in inderdaad happy :)
Arsasound, ja die staat er ook weer geloof ik, happy :) weet alleen niet of hij er nog veel heeft, aan zijn marktplaats advertenties te zien heeft hij er niet super veel meer razz :p
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (22-10-2010 19:38:00)
Hehe ik sta morgen om 10.00 voor de deur laugh :D Word hopelijk weer gezellig! wink ;)
Topic: pomp rookmachine stuk (22-10-2010 19:36:00)
Mja de prijs is inderdaad wel erg prijzig.
Zijn er nog andere vestigingen/bedrijven waar ik dit goedkoper kan krijgen(in nederland)
Gr Stijn laugh :D