Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 12 van 20)

Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (12-1-2005 18:37:00)
Mijn ouders hebben hier beneden een setje Dali's staan, en ik geloof dat in de handleiding zo'n leuk figuurtje stond dat ze een paar dagen ingespeeld moesten worden voordat ze echt goed begonnen te klinken (voor het doen van die speakers (HiFi trouwens!) uiteraard wink ;) ).
Topic: Certificaat theaterdoek (6-1-2005 14:06:00)
Volgens mij gaat het water van je Nacl oplossing dan verdampen... En dan krijg je dus die witte uitslag van vast NaCl, en dat wil je echt niet hebben op je theaterdoeken...

Maar correct me if I'm wrong wink ;)
Topic: Het Punisher baskast topic (5-1-2005 21:53:00)

Joost schreef:

aluminium plaatje te maken met de bijbehorende text erop.
Zoals?? "Dit is een aluminium plaatje"? shocked 8O wink ;)
Topic: Geboren te Weert (29-12-2004 19:54:00)
Gefeliciteerd!!
Topic: te harde muziek (24-12-2004 14:21:00)
Ik zou er toch niet vanuit gaan dat zoiets ooit wordt uitgevonden. Als het niet eens wordt uitgevonden of een imens hoge prijs kost, zit je dan toch met je vernaaide oren...
Topic: Versterker voor 6 luidsprekers (24-12-2004 13:41:00)
Weer een oplossing happy :) .
Topic: Versterker voor 6 luidsprekers (24-12-2004 13:13:00)
Misschien dat je hiervoor kan kijken naar een simpel HiFi/Dolby Digital ding? Er zijn wel van die 5.1 setjes waar je je versterker op 5 kanaals stereo kan zetten. Zes kanaals wordt misschien wat lastigers, daar heb je dan weer een 7.1 setje voor nodig.

Je kan natuurlijk ook een gewoon HiFi versterker nemen, maar die hebben meestal maar 4 kanalen.

Precies zes kanalen zal dus een beetje lastig worden denk ik, maar misschien weten andere forumleden nog wel goede oplossingen.

Veel succes!
Topic: welk element en waarom??? (24-12-2004 12:56:00)
Ik ga er nou maar even vanuit dat je wilt dat we je helpen met dit probleem? sneaky :V
Topic: vervelend publiek? (22-12-2004 20:54:00)

massive schreef:

En dan zijn er nog van die dingen als De Tokkies. Ik heb het nummer nog niet gehoord, het programma nog nooit gezien, en ik poog dat zo te houden. Doe mij Ozzy Osbourne maar.
Nou, die plaat beukt anders wel zeker razz :p ! Bij ons in de kroeg wordt hij ook gedraaid en dan gaat iedereen uit zijn dak, maar dat zal meer met de alcohol te maken hebben wink ;) .
Topic: Beatmixen (21-12-2004 17:53:00)
Bij die sample van Tribel Chef hoor ik niet echt veel speciaal... Kan iemand mij misschien vertellen wanneer ik op moet letten, bijv. wanneer de plaat reverse draait?? Ik hoor echt niets abnormaals shocked 8O !! Misschien komt dat wel omdat ik nooit naar deze muzieksoort luister (alhoewel dit stukje toch wel lekkere dans muziek is razz :p ).

P.S. Als je die reverse functie gebruikt, moet je dan niet de antiskating op nul zetten, omdat anders de antiskating juist de naald eraf duwt ipv tegenhouden??