Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 12 van 20)
Topic: LEM Vs JBL (ea?) >>> en iedereen is welkom! (12-1-2005 18:37:00)Zoals?? "Dit is een aluminium plaatje"?
Topic: Geboren te Weert (29-12-2004 19:54:00)Nou, die plaat beukt anders wel zeker
! Bij ons in de kroeg wordt hij ook gedraaid en dan gaat iedereen uit zijn dak, maar dat zal meer met de alcohol te maken hebben
.Topic: Beatmixen (21-12-2004 17:53:00)
Mijn ouders hebben hier beneden een setje Dali's staan, en ik geloof dat in de handleiding zo'n leuk figuurtje stond dat ze een paar dagen ingespeeld moesten worden voordat ze echt goed begonnen te klinken (voor het doen van die speakers (HiFi trouwens!) uiteraard
).
Topic: Certificaat theaterdoek (6-1-2005 14:06:00)
).Volgens mij gaat het water van je Nacl oplossing dan verdampen... En dan krijg je dus die witte uitslag van vast NaCl, en dat wil je echt niet hebben op je theaterdoeken...
Maar correct me if I'm wrong
Topic: Het Punisher baskast topic (5-1-2005 21:53:00)Maar correct me if I'm wrong
Joost schreef:
aluminium plaatje te maken met de bijbehorende text erop.
Gefeliciteerd!!
Topic: te harde muziek (24-12-2004 14:21:00)Ik zou er toch niet vanuit gaan dat zoiets ooit wordt uitgevonden. Als het niet eens wordt uitgevonden of een imens hoge prijs kost, zit je dan toch met je vernaaide oren...
Topic: Versterker voor 6 luidsprekers (24-12-2004 13:41:00)Weer een oplossing
.
Topic: Versterker voor 6 luidsprekers (24-12-2004 13:13:00)
.Misschien dat je hiervoor kan kijken naar een simpel HiFi/Dolby Digital ding? Er zijn wel van die 5.1 setjes waar je je versterker op 5 kanaals stereo kan zetten. Zes kanaals wordt misschien wat lastigers, daar heb je dan weer een 7.1 setje voor nodig.
Je kan natuurlijk ook een gewoon HiFi versterker nemen, maar die hebben meestal maar 4 kanalen.
Precies zes kanalen zal dus een beetje lastig worden denk ik, maar misschien weten andere forumleden nog wel goede oplossingen.
Veel succes!
Topic: welk element en waarom??? (24-12-2004 12:56:00)Je kan natuurlijk ook een gewoon HiFi versterker nemen, maar die hebben meestal maar 4 kanalen.
Precies zes kanalen zal dus een beetje lastig worden denk ik, maar misschien weten andere forumleden nog wel goede oplossingen.
Veel succes!
Ik ga er nou maar even vanuit dat je wilt dat we je helpen met dit probleem?
Topic: vervelend publiek? (22-12-2004 20:54:00)
massive schreef:
En dan zijn er nog van die dingen als De Tokkies. Ik heb het nummer nog niet gehoord, het programma nog nooit gezien, en ik poog dat zo te houden. Doe mij Ozzy Osbourne maar.
! Bij ons in de kroeg wordt hij ook gedraaid en dan gaat iedereen uit zijn dak, maar dat zal meer met de alcohol te maken hebben
.Bij die sample van Tribel Chef hoor ik niet echt veel speciaal... Kan iemand mij misschien vertellen wanneer ik op moet letten, bijv. wanneer de plaat reverse draait?? Ik hoor echt niets abnormaals
!! Misschien komt dat wel omdat ik nooit naar deze muzieksoort luister (alhoewel dit stukje toch wel lekkere dans muziek is
).
P.S. Als je die reverse functie gebruikt, moet je dan niet de antiskating op nul zetten, omdat anders de antiskating juist de naald eraf duwt ipv tegenhouden??
!! Misschien komt dat wel omdat ik nooit naar deze muzieksoort luister (alhoewel dit stukje toch wel lekkere dans muziek is
).P.S. Als je die reverse functie gebruikt, moet je dan niet de antiskating op nul zetten, omdat anders de antiskating juist de naald eraf duwt ipv tegenhouden??