Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 12 van 20)
Topic: Soundcraft emp6 defect (24-1-2016 22:41:00)
Met een fiat 500 continue 120 rijden doe je ook niet.
Richard??? Waarom?Grote kans dat het te hard gestaan heeft waardoor er of 1) iets kapot of 2) thermische beveiliging heeft ingegrepen.
Laatste optie dat de dj niet te hard gedraaid heeft en er echt een technische probleem is.
Hoofdtelefoon doet het wel? Hoe is dit gebeurd? Twee kanalen tegelijk?
Topic: Het Turbosound TCS-612 topic (3-12-2015 12:59:00)Ik wil anders wel kijken om je wat detail foto's te maken van het flyware, kun je kijken om de plaatselijke draaier wat te laten maken.
Richard
Mocht je toch het vliegsysteem anders gaan doen, dan gooi het oude niet weg, ik wil het wel op de plank als spare leggen.
Topic: Het Turbosound TCS-612 topic (26-11-2015 03:45:00)Richard
Mocht je toch het vliegsysteem anders gaan doen, dan gooi het oude niet weg, ik wil het wel op de plank als spare leggen.
Om op het flyware terug te komen. Het is idd de kleinere versie. Met heel veel bellen speuren en relaties heb ik een set voor mijn vier toppen kompleet kunnen maken. Ik houd nog steeds mijn ogen open maar ik ben niets meer op de tweede hands markt meer tegen gekomen. Dit man fly systeem zit ook op mijn 12" jbl toppen. Voor detail foto's kun je altijd mailen naar verhuur at richarddreier punt nl
Topic: Midas Venice linkerkannal defect? (17-9-2015 23:57:00)Insertje gaar of zo, die dinegn zijn zeker na lang staan berucht.
Twee jaar gezocht? Zie ze regelmatig tweedehands.
Topic: Welke set gebruiken jullie voor fuiven (11-8-2015 23:53:00)Twee jaar gezocht? Zie ze regelmatig tweedehands.
Als je zelf als oppas erbij blijft lijkt me dat geen probleem.
Topic: welke set voor school? (5-7-2015 00:51:00)Zit in brunssum, heb een aantal ampracken staan met mpa600/1100 en dsc260 van jbl.
Kan er eventueel een tijdelijk missen als ik hiermee kan helpen.
Die lem set is leuk maar service en spares is einde.
Gezien de reputatie van de dsp en ik weinig van die set's gezien heb die niet afgetrapt tot en met zijn geworden zou ik hier de vingers van aflaten.
Mocht ik je moeten helpen, kunt me altijd een pb sturen.
Richard
Topic: Aktieve full range speakers / monitoren gezocht (30-5-2015 13:20:00)Kan er eventueel een tijdelijk missen als ik hiermee kan helpen.
Die lem set is leuk maar service en spares is einde.
Gezien de reputatie van de dsp en ik weinig van die set's gezien heb die niet afgetrapt tot en met zijn geworden zou ik hier de vingers van aflaten.
Mocht ik je moeten helpen, kunt me altijd een pb sturen.
Richard
Dan moet ik in
Juni maar weer eens bij Udo op de koffie om te luisteren.
Ben idd zeer benieuwd.
Topic: Yamaha mixer (6-4-2015 23:06:00)Juni maar weer eens bij Udo op de koffie om te luisteren.
Ben idd zeer benieuwd.
Heb 8 jaar lang bandjes met een 01v96 gedaan, ging prima.
Maar waarom voor 1x per twee maanden een tafel neerzetten?
Heb je de rest aan micro's multi enzo dan wel al?
Topic: Vraag over crossover (15-1-2015 05:48:00)Maar waarom voor 1x per twee maanden een tafel neerzetten?
Heb je de rest aan micro's multi enzo dan wel al?
Handleiding is er vaag over.
Daar het om een tweedehands toestel moet gaan kum je het toch de verkoper vragen?
Topic: Uitvallen Top Soundmate 3 mk2 (10-9-2014 12:17:00)Daar het om een tweedehands toestel moet gaan kum je het toch de verkoper vragen?
big bang schreef:
rdreiers schreef:
Het feit dat een djm2000 de signaalbron is geweest zegt al voldoende.Met een fiat 500 continue 120 rijden doe je ook niet.
Richard
Laatste optie dat de dj niet te hard gedraaid heeft en er echt een technische probleem is.