Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 12 van 20)

Topic: nieuwe geluidsinstallatie sportvereniging (10-11-2010 18:14:00)
Er wordt toch duidelijk gelinkt naar actieve speakers voor buiten.
Daar hoeft dus helemaal geen Palladium aan, en die gaan dus niet te hard buiten.
Ook wordt nergens gesproken over constructies met meer dan 2 speakers per kanaal aan de Palladium.

Met een mengpaneel met 2 uitgangen kan er zoals wordt gevraagd: buiten muziek aan/uit, en kantine muziek aan/uit.

Blijven lezen is voor jullie af en toe volgensmij ook nog een vak! laugh :D
Topic: nieuwe geluidsinstallatie sportvereniging (10-11-2010 13:48:00)
Je linkt 2x naar de monitor speakertjes wink ;)

Overigens is een P1600 ook al meer dan zat voor 4 * k112 (2 per kanaal)

Als mixer volstaat iets simpels al,

1 * Microfoon (over xlr)
3 * line in (alcas, laptop, digitale tv (tulp))

Gaat jan-en-alleman er aan trekken, of alleen een select groepje?
(in het 1e geval een wat duurdere mixer, in het 2e geval mag het een wat minder fool/hufterproof-versie zijn)

Als je de blauwe ledjes van de Palladium niks vind, je kan ook naar de T-amp, C-mark etc. kijken, van buiten ietsjes anders (zijn exact gelijk aan de niet vintage Palladiums) maar van binnen zijn ze zelfs exact hetzelfde als de Palladium Vintage!
Topic: DMX splitters botex/martin/elc (9-11-2010 19:44:00)
Is het niet 1 in, en 4 uit? = 5? laugh :D
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (1-11-2010 23:02:00)

PvG schreef:

als je toch loopt, neem dan gelijk de vierkante-gatenboor mee...
Die bestaat nog ook! haha
Klik
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (13-10-2010 22:56:00)
7m^2, niet zo veel, maar met een beetje creatief stacken..... laugh :D
Hebben ook altijd gigantisch veel in het 2*2 hokje van Stieno knunnen proppen, tetrissen wordt je goed in! wink ;)
Topic: Het Behringer DX2000USB topic (11-10-2010 21:27:00)
ALPS of APLS? wink ;)
Topic: focal plannen (3-10-2010 11:52:00)
3 jaar later zal ie toch wel wat hebben gevonden? laugh :D
Topic: 2 signalen, 1 speaker set. (29-9-2010 19:23:00)
Of deze er tussen:
Klik

"Splitter om meerdere uitgangen op één ingang aan te sluiten. De weerstand in serie met elke input is om te voorkomen dat het ene signaal een kortsluiting vormt voor het andere signaal."
Topic: Artnet of serial over ethernet (26-9-2010 12:39:00)
Die's niet draadloos? wink ;)
Topic: Behringer BCD-3000 geluidskaart? (22-9-2010 22:47:00)
Zo, dat was nou moeilijk..
www.behringer.com en dan even zoeken op het typenummer...

Om je het heeel makkelijk te maken:
KLIK HIER (dat moet toch lukken?!

[Edit: Oeps, zag niet dat het in een bestaand onderwerp was, sorry!]