Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 12 van 17)

Topic: Meerdere UCA202 / UCA222 geluidskaarten via ASIO (18-1-2010 19:21:00)
Op dit moment beschik ik over één Behringer UCA202 USB geluidskaart. Deze gebruik ik met de Behringer ASIO driver in combinatie met Cubase.

Nu wil ik meer dan twee kanalen tegelijk opnemen, dus dacht eraan twee UCA202's erbij te kopen. De vraag is of de ASIO driver dit snapt, en ik dus 6 ingangen (en uitgangen) krijg in de ASIO driver.

Heeft iemand dit wel eens getest, op internet kan ik weinig info vinden. Enkel een oud topic waarin gezegd wordt dat het niet mogelijk is omdat er toen nog geen Behringer ASIO driver beschikbaar is (welke er nu dus wel is).

Iemand die over een UCA202 / UCA222 beschikt en op de HU - Oudenoord zit mag zich ook melden. Dan kunnen we het samen even testen ;-).
Topic: Mixer stroomkabel (25-12-2009 23:15:00)
Ik weet dat bij de Reloop RMX-30 de adapter in een doosje aan de zijkant van het verpakkingsmateriaal zat. Kijk daar dus eens, of je treft de adapter aan, of een leeg gat (of leeg doosje).
Topic: actieve mackie's + hifi versterker ? (21-12-2009 18:27:00)
Koop deze. Hiermee ga je vanuit je laptop (of CD-speler) via een gebalanseerde XLR naar de Mackie's. Tevens kan je het volume er mee regelen. Naar mijn inzien de enigste nette oplossing.
Topic: MP3 killed Audio (21-12-2009 15:13:00)
Is er al een link met de twee bestanden?
Topic: MP3 killed Audio (20-12-2009 11:24:00)

michel van de beek schreef:

...
Twee voorbeelden over de hoorbaarheid van MP3.
...
Ik kan uit deze verhalen nergens op maken dat er fatsoenlijke MP3's (>256kbps, goede encoder) zijn gebruikt. MP3 kan je zo erg laten klinken als je het zelf wilt.

Moet wel zeggen dat het de laatste tijd mode lijkt om 128kbps MP3's te converteren naar 320kbps voordat ze gedeeld worden op internet. Zo lijkt het alsof de persoon goede kwaliteit aanbied, maar het klinkt helemaal nergens naar.
Topic: Macbook of andere laptop (10-11-2009 23:00:00)
Voor Windows kan ik een Lenovo (IBM) aanraden. Erg degelijke / stevige laptops met goede specs en zeer goed support (drivers ed.)

Zelf heb ik de R500, bevalt erg goed en lijkt me ook wel wat voor jou. Als je iets meer te besteden hebt kun je naar een T-serie kijken.
Topic: Suggestie webshop en forum (29-10-2009 09:34:00)
Dan zit je met de topics waar nu meerdere producten in aangeboden worden. Iemand die wat parren, en versterker en krachtstroom kabel te koop heeft moet dan plots 3 topics gaan maken.
Topic: Speaker defect, toch opgelet (22-10-2009 09:20:00)

emanuel schreef:

Ik had de tweeter doorgemeten ja. En deze gaf defect aan.
Hoe heb je deze doorgemeten, en wat versta jij onder "defect aangeven"? (nagenoeg) geen weerstand of oneindige weerstand? Mijn meter kent de term defect namelijk niet ;-)

Als je het helemaal zeker wilt weten, moet je even opzoek naar iemand met een toongenerator.
Topic: specificaties Stage-line PA-3000 (20-10-2009 18:05:00)
Waarschijnlijk mag ik niet zo redeneren, maar het kan een indicatie geven; Mijn versterker die ik uit de zelfde tijd schat heeft een netzekering van 10A en doet 2x400W op 4 ohm, 800W op 8 ohm bridge.

Jou versterker heeft een netzekering van 4A, dus mogelijk rond de 2x200W / 4 ohm en 400W brigde??
Voor een meer onderbouwde schatting kan je hem eens open maken en kijken of er gegevens op de ringkern staan (aantal VA en sec. spanning) en het type mosfets.
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (20-10-2009 14:53:00)
Mijn oprechte deelneming, echt zo onverwacht om dit bericht te lezen!

Sterkte aan de nabestaanden