Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Master Partys

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 12 van 15)

Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (6-9-2010 17:49:00)
Ik zou je binnentuin ook even onder handen nemen razz :p
Topic: krakend geluid op pc (6-9-2010 17:44:00)
Dat probleem was er bij ons ook. Heel simpel kun je het oplossen door je computer ongeaard aan te sluiten.
Topic: Logo's ontwerpen. (20-8-2010 10:08:00)
Ik zou de middelste sowieso niet doen aangezien dat lijkt op een restaurant lettertype. Het rechterlogo is leuk maar misschien weer te speels. Wellicht is het mogelijk om meer naar het lettertype van de linker te gaan maar de kinderlijke bolle oogjes van de OO's in minder 'kinderlijker' te maken. Een kwestie van een beetje uitproberen lijkt mij..

Gr.
Topic: Processor echt nodig? (17-8-2010 15:07:00)
oké nice!

Dan ga ik zo'n ding eens aanschaffen.
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (17-8-2010 10:48:00)
Ik word een beetje schijt van het volgende:

In mijn bericht hier een paar naarboven vertel ik over het haperen van mijn SD-kaart. Ik heb de software versies bekeken. Niets mis mee.

Nou heb ik afgelopen weekend weer op een andere set gedraaid, en ook daar gooit in van de spelers mijn kaart eruit. (Lees= het cardreader lampje gaat knipperen en ik gan niets meer met mijn cue-points).

Het enige wat mij tebinnen schoot is dat de cue-points die opgeslagen zijn met een CDJ-2000 problemen geeft. Zou dat kunnen?

Weten jullie misschien de oorzaak?
Topic: Processor echt nodig? (17-8-2010 10:44:00)
Een flinke kikkerd..

Ik vroeg me ook af. Heb ik voordelen bij het aanschaffen van een processor met hetgeen dat ik telkens andere setjes meeneem? Bijvoorbeeld:

Optie 1:
1 versterker, 4 fullrange kasten

Optie 2:
2 versterkers, 2 topkasten, 2 baskisten

Optie 3:
4 versterkers, 4 topkasten, 8 baskisten

Mij is namelijk verteld dat ik in bv. zo'n DCX een aantal opties kan opslaan en zo in een keer terug kan halen zodat ik direct aan de slag kan..
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (12-8-2010 10:15:00)
oké, dankjewel. Ik ga het proberen ;)

Als dat niet zo is dan volg ik gewoon deze (https://www.pioneer.eu/nl/support/software/CDJ-1000%20MK3/index.html) stappen neem ik aan.
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (11-8-2010 15:23:00)
Vraagje over de CDJ1000 MK3

Ik draai in een tent waar ze staan en met mijn SD-kaarten problemen hebben.

Ik doe zoals gewoonlijk aan het begin van mijn set mijn SD-kaarten erin, CD-tje erin, naar het opgeslagen cue-point. Niets aan de hand. Na een stuk of 20x dit herhaald te hebben (natuurlijk steeds met andere nummers) begint het lampje van de reader van de SD-kaarten te knipperen en leest hij de cue-points niet meer. In het ergste geval valt de cd-speler uit!

Om dit probleem op te lossen haal ik het kaartje eruit en speel ik even zonder SD-kaart. Na een kwartiertje de kaart er weer in te stoppen is er weer niets aan de hand. Een stuk of 20 handelingen later komt hetzelfde probleem weer naarboven.

Er staan er in deze tent 3 waarvan 2 deze fouten altijd geven. De 3e werkt naar behoren.

Ik heb al gezegd dat ze nagekeken moeten worden, maar misschien weten jullie ook wel wat eventueel het probleem is.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groet, Jeroen
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-7-2010 10:30:00)
Ook al vindt Christophe dit topic nogal nutteloos razz :p wil ik toch wat over puur alleen DJ-tarieven praten.

Ik zelf draai regelmatig in dicotheken/bar-dancingen dingen in de omgeving Roosendaal, Breda, Oosterhout. Daarnaast ga ik ook regelmatig met een drive-in show op pad (middelbare scholen, bruiloften, je kent het wel). Puur alleen voor het DJ-gebeuren vraag ik €39,50 p/u. Mijn vragen:

- Is dat reëel of echt te weinig?
- Als ik met een drive-in show op pad ben voor 5 uurtjes moet ik dat dan ook rekenen (5*39,50 = €197,50 excl. Licht/geluid)?

Let me know wink ;)
Topic: Het bouwen van een case (11-5-2010 22:05:00)
Bonjour,

ik heb deze /nl/fabrieks-flightcase/dap-flightcase_24890.htm kist voor mijn spelers en mixer en ik wil mijn master en stroom als chassis's inbouwen. Wat is wijsheid? om de chassisdelen aan de boven/zij/achterkant te plaatsen? Ik zie namelijk van alle kanten een voor- en nadeel. Om er nog een lampje erbij te plaatsen is ook nog een optie.

In mijn vorige kist had ik ze wel aan de bovenkant, echter is het bij deze zo dat dat bovenste plaatse er meer 'op ligt' waardoor het geheel instabieler wordt met de connectoren...