Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 11 van 20)
Topic: Kerst Party Knallers (14-12-2008 22:24:00)Wat een slechte plaat blijft het toch.. Enige waar je nog vrolijk van wordt is de CD-cover..
Heeft Cascada dan echte "disco" platen?
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 22:19:00)
JeroenVDV schreef:
djjurgen schreef:
cascada - last christmas
Ik vind het gewoon ONZIN om extra te gaan vragen omdat het een feestdag is. Je personeel de juist uren uit laten schrijven (Bedoel dus "ruim" uren schrijven) en s'avonds gewoon gezellig op de zaak bier drinken en er verder een gezellig avond/nacht of misschien dan al ochtend er van maken.
Dan heb je prima je oud & nieuw gevierd. Maar om drie dubbel betaald te krijgen en op het einde gelijk naar huis te gaan...nou NEE. Ik kies dan voor het éérste.
Standaard apparatuur verhuur voor drive-in show is 250 euro. 8 parren en geluid met cdj-1000. ex reiskosten en op/af-bouw.
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 18:47:00)Dan heb je prima je oud & nieuw gevierd. Maar om drie dubbel betaald te krijgen en op het einde gelijk naar huis te gaan...nou NEE. Ik kies dan voor het éérste.
Standaard apparatuur verhuur voor drive-in show is 250 euro. 8 parren en geluid met cdj-1000. ex reiskosten en op/af-bouw.
Waarschijnlijk heb je geen goede naams bekendheid of ben je niet genoeg bekend.
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 17:08:00)Het is in ieder geval duidelijk dat we met prijzen de veel verschillen
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 16:13:00)
Personeel heb je toch in dienst? S'nachts werken is je werk in deze Branch. Feestdagen? gewoon uurtjes gewoon door schrijven. Heb je een klus met oud & nieuw. Iedereen werken! Daarvoor zit je in deze branch.
Wil je thuis zitten met feest dagen en oud & nieuw thuis zijn? dan moet je lekker een kantoor baan kiezen of werk kiezen met standaard werktijd(en).
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-12-2008 15:49:00)Wil je thuis zitten met feest dagen en oud & nieuw thuis zijn? dan moet je lekker een kantoor baan kiezen of werk kiezen met standaard werktijd(en).
Oud & nieuw is voor ons hier gewoon een zaterdag avond. Wordt niks extra berekend, want wat is er nou anders aan?
Er wordt veel verhuurt hier met oud & nieuw, maar omdat het een speciale dag is moeten we extra rekenen? Gewoon de standaard prijzen hier voor zowel drive-in show als verhuur.
Topic: Ots turntable (10-12-2008 17:35:00)Er wordt veel verhuurt hier met oud & nieuw, maar omdat het een speciale dag is moeten we extra rekenen? Gewoon de standaard prijzen hier voor zowel drive-in show als verhuur.
Wat dacht van zelf proberen? Niks is leuker dan zelf doen...
En wat snap je dan niet aan het programma?
Kristian
Topic: Wat kosten jullie nou? (29-11-2008 11:38:00)En wat snap je dan niet aan het programma?
Kristian
Op proffesioneel gebied 750,00 euro inclusief deejay en reiskosten.
Op hobby gebied, 3 a 400 euro denk ik.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-11-2008 10:54:00)Op hobby gebied, 3 a 400 euro denk ik.
Ik woon in Papendrecht. 15 minuten vanaf rotterdam.
Wij hebben er 2 staan. Ik zal vanavond even kijken of het de genoemde lichteffecten zijn.
Kristian
Topic: Kopieermachine op batterijen (28-11-2008 13:00:00)Wij hebben er 2 staan. Ik zal vanavond even kijken of het de genoemde lichteffecten zijn.
Kristian
Een goeie beveiligings camera. Dan zou je niet eens een identeit nodig hebben om er achter te komen wie het is. Maar helaas is dat systeem er nog niet.