Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Malcolm

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 11 van 13)

Topic: Opleidingen , licht en geluid. (6-4-2009 00:03:00)
in mijn geval was dat 2 jaars VMBO kader elektro en daarna 2 jaar MSI/sterkstroominstallaties.. Maar de belangrijke basis leer je in die 2 jaar op het VMBO al wink ;)
Topic: Eurovision diary (5-4-2009 21:17:00)
en dit keer niet voor spectra maar procon happy :)
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (4-4-2009 19:46:00)

larzzzie schreef:

niles-inkognito schreef:

voor namelijk hal 8 en 4.1
helaas geen tijd meer voor licht:(
ben vanuit stage bedrijf daar geweest voor nieuwe ontwikkeling m.b.t. sennheiser
De G3 serie ziet er trouwens strak uit
Sennheiser G3 is vooral een commerciele zet van Sennheiser: veel te kort op de G2 (die er net een jaar of 2 is) met als enige concrete vernieuwing de sync functie...

Verder 2 dagen in Frankfurt geweest, overal even geweest waar we zijn moesten, maar zelfs dan is 2 dagen krap. Onder de indruk van de nieuwe Digico (sd8) en de Robin-reeks van Robe (en dan met name die met de plasmalamp); een mooie ontwikkeling die binnen niet al te lange tijd de markt zal gaan veroveren. Ook Allen&Heath doet een goede zet met de nieuwe reeks digitale tafels (i-serie) voor het midden-segment tegen een erg nette prijs.
ik vond de digico nou niet echt geweldig..

T is wel een mooie en zeer uitgebreide tafel die klinkt maar de bediening... Dan bedoel ik voornamelijk het touchscreen want ik kon met mijn niet al te grote vingers toch moeilijk door die menutjes heen werken! Al die kleurtjes vond ik ook niet zo'n succes maar dat is voor iedereen weer verschillend.
Topic: verloop 32A-> 16A (4-4-2009 19:43:00)

Djgertie schreef:

Ik ben even bij diverse elektro bedrijven gaan kijken over een verdeelslof 32A/380V naar 6x16A/220V.
IK ben, via een verhuurbedrijf, bij Vello Elektro http//www.vello.nl terrecht gekomen en heb ook een aantal producten bekeken.
Wat vinden jullie van deze producten. producten en dan bij verdeelblokken.
v07.1.0101
v07.1.0105
v07.1.9105
dit zijn allemaal gewoon degelijke blokken, netjes zwart en stevig. Let wel op dat de 9105 uitgevoerd is met PENaarde en dus niet in de meeste nederlandse schuko's past wink ;)
Topic: verloop 32A-> 16A (4-4-2009 19:41:00)
Vello vind ik persoonlijke fantastisch! Maas Electro/Promes zal niet blij met hun zijn laugh :D

Alles is gekeurd, fatsoenlijke gemonteerd, maximaal uitgevoerd met degelijke componenten en ZWART.
Als je ze vraagt of ze iets op maat kunnen maken dan is dat zo geregeld.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (3-4-2009 23:39:00)
wat douwe al zegt is gewoon een feit! Ik heb zelf ook 4 jaar elektro gevolgd en doe nu een opleiding podiumtechniek, hier leer ik op dit moment niet zo veel van maar ik kom wel op een hoop leuke producties waar ik wel van leer!

Zeker als lichttechnicus is een vooropleiding elektro bijna een must, ik ben erg blij dat ik het gedaan heb in ieder geval happy :)
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (30-3-2009 05:05:00)
3 dagen aanwezig laugh :D gaat weer een mooi weekje worden razz :p
Topic: Welke positie een Meet microfoon plaatsen (Smaart) (28-3-2009 19:08:00)
Ook iets erg belangrijks!

Als het niet netjes in fase staat krijg je het nooit lekker, dit is ook niet altijd je delay maar kan ook de fysieke positie van je kasten zijn.
Topic: verloop 32A-> 16A (24-3-2009 18:57:00)
De sets die ik gebruik bestaan uit 32A -> 6x16A, 63A -> divers en 125A -> divers. Dit met de nodige verlopen 16 naar 32, 32 naar 63 en 63 naar 125.. Zo is de verdeler nooit het zwakke punt in de keten, heb je nooit illegale verloopjes nodig en is het ook geen probleem als iemand zonder nodige voorkennis van je verloopjes op pad is met je set.

Tis alleen iets duurder razz :p
Topic: mega-fans (ventilatoren) (23-3-2009 23:13:00)
"kopen is vrij prijzig, en een freqentie regelaar komt al snel ergens rond de 1200euries uit."

zo prijzig is een drive van 4a5 kW toch weer niet hoor.. Tenzij je echt een speciale zoekt met een groot frequentiebereik oid.