Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 11 van 19)

Topic: Aansluiten set (PC, TV, 2 x LP op Stanton SA-3 mixer) (28-5-2009 15:40:00)
Als je de goeie kabels hebt met de goeie stekkers. (zo uit mijn hoofd de rode en witte tulp) dan zou je het geluid van je tv op je mixer kunnen zetten.

Voor je pc heb je waarschijnlijk een converter nodig. Hier heb je namelijk een gele, zwarte en groene jack-aansluiting.
Dan kan je bij de dichtsbijzijnde elektronica zaak even vragen naar een jack naar tulp kabeltje.
Topic: Suggestie webshop en forum (22-3-2009 23:39:00)

Marc Ebbers schreef:

Je kunt nu wel de bestellingen die je in de afgelopen tijd hebt gedaan terug kijken. Het zou opzich ook handig zijn als je de daarbij horende factuur kunt terugroepen/opvragen. Ben namelijk helaas de nodige gegevens kwijtgeraakt door problemen met de pc. ashamed :$
Je kan de factuur in papiervorm krijgen.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (21-2-2009 02:39:00)
Zo een beetje aan de reactie´s te zien is het persoonsgebonden.
De een gebruikt hem dus wel en de andere niet.

Bedankt!
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (19-2-2009 21:36:00)
Beste mensen,

Ik vroeg me eigenlijk af of je de dimmer veel gebruikt op de dj robo ?

Niet echt terug kunnen vinden hier in dit topic.
Topic: Buma stemra betalen voor muziek op je site (27-9-2008 12:18:00)

Dj-Ferry schreef:

Lekker, Waar zit de buurman stemra eigenlijk?
Siriusdreef 22-28
Hoofddorp

(volgens de brief)
Topic: BCD2000 icm. Vista (28-8-2008 21:06:00)

stef2020 schreef:

ik heb een windows vista en heb een bcd 2000 control
maar als ik op het icoontje duw van mijn b-dj komt er op dat er een probleem is met mijn device maar dan springt hij weer weg
wie kan mij helpen wat ik moet doen
nieuwste drivers al gedownload ?
Topic: Bandverlichting welke opstelling?. (19-7-2008 09:10:00)
2 t4's op een statiefje aan beide zijkanten als front.

Truss achter met 2 of 4 scanners erin en 4 parren.

Zolang het maar symmetrisch blijft, en er netjes uitziet.
Topic: Movingheads aan decotruss? (15-7-2008 07:47:00)

Dirkg schreef:

en daar mag je maximaal 120 kilo aan hangen shocked 8O
Volgens de fabrikant sneaky :V
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (18-6-2008 16:45:00)

djjon schreef:

maar het is natuurlijk het makkelijkst om niet zo ver te hoeven sjouwen.
Of je zorgt voor een hondje wink ;) (voor de mensen die niet weten wat een 'hondje' is: dit is een plank met wielen en soms een trektouw er nog aan.)
Topic: Inhoud van een flyer. (11-5-2008 22:39:00)
ik heb geen enkel mailtje van de door hun geselecteerde bedrijven gekregen en heb al 6 keer iets besteld met verschillende email adressen. dus dat is onzin.