Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ DaAn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 11 van 20)
Topic: Koninginnenacht/dag item: Oranje rookvloeistof? (28-4-2009 13:51:00)
Ach sorry hoor..
Dit klinkt wel lullig, maar een aantal jaren geleden heb ik een dyslexie test gedaan, ik bleek geen dyslexie te hebben.
Een jonge die dezelfde test deed was hardstikke stoned, en toen dachten ze dus dat hij dyslexie had, en kreeg dus een verklaring.... Toen hij naar een nieuwe school ging zij hij, ik heb dyslexie en zonder pardon kreeg hij op die school ook weer een verklaring...
Dus, zo veel waarde moet je niet hechten aan die verklaring, die ze opmaken uit 1 (EEN) test...Topic: Quote/Onderschrift (23-4-2009 17:11:00)Dus jij denkt eigenlijk dat die mensen dat 'expres' doen?!
Ik denk van niet.. ik denk dat die mensen dat niet door hebben, weet het eigenlijk bijna wel zeker...
Ik vind al die kleine spellingsfoutjes eigenlijk niet zo erg. we zitten hier op een licht- en geluidsforum, niet op een poëzieforum ofzo....Topic: Eurovision diary (23-4-2009 16:57:00)
Weet je dat zeker?
Het was een grote kale meneer...
Geen visitekaartje gehad, wel van de duitse man van Laserworld...Topic: Rookmachine op DMX Laten werken (19-4-2009 21:59:00)
Zo'n pot met gekleurde rook kan in de buitenlucht echt geen kwaad hoor,
hangt van de wind af, maar anders gaat de rook recht omhoog en heeft niemand er last van..
Maarja, het blijft jou productie natuurlijk
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-4-2009 00:03:00)hangt van de wind af, maar anders gaat de rook recht omhoog en heeft niemand er last van..
Maarja, het blijft jou productie natuurlijk
Ah, ze mogen dus eigenlijk helemaal niks dragen
Bedrijfje waar ik werk, heeft er ook 2.. Maar dat kan wel kloppen want die zijn al 20 jaar klant bij Fairlight, die ze dus hoogstwaarschijnlijk ook verkocht.
Topic: Koninginnenacht/dag item: Oranje rookvloeistof? (27-4-2009 16:53:00)
Bedrijfje waar ik werk, heeft er ook 2.. Maar dat kan wel kloppen want die zijn al 20 jaar klant bij Fairlight, die ze dus hoogstwaarschijnlijk ook verkocht.
Je zou ook die potten met gekleurde rook kunnen gebruiken die je vaak bij voetbalwedstrijden ziet.
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (27-4-2009 00:18:00)Ahaa, je had het niet over jezelf, dat dacht ik..
Ik ben ook zeeeeer netjes te woord gestaan door deze man hoor.. eerst een tijdje een praatje met hem gemaakt, nog even een drankje van hem gekregen toen we aan het wachten waren op de demoshow...
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (27-4-2009 00:12:00)Ik ben ook zeeeeer netjes te woord gestaan door deze man hoor.. eerst een tijdje een praatje met hem gemaakt, nog even een drankje van hem gekregen toen we aan het wachten waren op de demoshow...
Ik heb ook wel eens met deze statieven gewerkt..
Dingen zijn loeizwaar omdat ze van ijzer zijn..
Poten uitzetten en statief omhoogdraaien vind ik echt een hell.. vooral die vleugelmoeren
Ik zou echt niet verwachten dat ze 250 kg zouden mogen dragen, al helemaal geen 500 kg..
leuk om het verhaal achter de statieven te weten!
Topic: Quote/Onderschrift (26-4-2009 23:58:00)Dingen zijn loeizwaar omdat ze van ijzer zijn..
Poten uitzetten en statief omhoogdraaien vind ik echt een hell.. vooral die vleugelmoeren
Ik zou echt niet verwachten dat ze 250 kg zouden mogen dragen, al helemaal geen 500 kg..
leuk om het verhaal achter de statieven te weten!
pimmo schreef:
Moet je kopietje van me verklaring?
Dit klinkt wel lullig, maar een aantal jaren geleden heb ik een dyslexie test gedaan, ik bleek geen dyslexie te hebben.
Een jonge die dezelfde test deed was hardstikke stoned, en toen dachten ze dus dat hij dyslexie had, en kreeg dus een verklaring.... Toen hij naar een nieuwe school ging zij hij, ik heb dyslexie en zonder pardon kreeg hij op die school ook weer een verklaring...
Dus, zo veel waarde moet je niet hechten aan die verklaring, die ze opmaken uit 1 (EEN) test...
Twinscan schreef:
maar niet voor mensen die onder het "je begrijpt wel wat ik bedoel, waarom zou ik dan moeite doen om op mijn spelling en leestekens te letten?" dat hierboven al aangehaald werd.Ik denk van niet.. ik denk dat die mensen dat niet door hebben, weet het eigenlijk bijna wel zeker...
Ik vind al die kleine spellingsfoutjes eigenlijk niet zo erg. we zitten hier op een licht- en geluidsforum, niet op een poëzieforum ofzo....
Leuke serverroom uuh nee Media lounge!!
Ook tel ik ook zo even snel 88 Mac 600's op kist... bestwel leuk
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (19-4-2009 22:06:00)Ook tel ik ook zo even snel 88 Mac 600's op kist... bestwel leuk
MG schreef:
En die is ook nog lid van het New-Line forum
Het was een grote kale meneer...
Geen visitekaartje gehad, wel van de duitse man van Laserworld...
Dit topic is al 2 jaar oud, en de TS is hier al bijna een jaar niet geweest...
heeft ie vrij weinig aan dus ;)
heeft ie vrij weinig aan dus ;)