Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 11 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-7-2007 13:31:00)Is deze voor een vaste installatie niet ook prima?idd, net zo goed en een stuk goedkoper, maar dat mag dj-d zelf uitzoeken.
alleen is het met de klemmen die ik aanhaalde het een stuk handiger om de truss op te hangen.Topic: Hulp/Advies vasthangen van Truss aan Houten balk (8-7-2007 22:41:00)
Op de pakkedrager van je puch-maxi zeker
Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (10-7-2007 18:47:00)Topic: Wat kosten jullie nou? (10-7-2007 17:46:00)
Het belangrijkste lijkt me toch dat je er een feest van kan maken, juiste muziekkeuze op het juiste moment.
En dat het geluid goed is, dus geen piëzzo kistjes
Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (9-7-2007 23:58:00)En dat het geluid goed is, dus geen piëzzo kistjes
Hey, Jorrit.
Ik heb ze inmiddels op verschillende locaties gebruikt, en kan zeggen dat ze zeer goed bevallen, ook klanten die zeggen van
wat een mooi geluid!
het klinkt een stuk rustiger met een rendement waar je U tegen zegt.
De toppen moeten wel zo hoog mogelijk opgesteld worden i.v.m. de beperkte verticale spreiding.
Ik zet ze in vanaf 5.5 Khz (3 weg)
Zoals je bij Ivo gehoord hebt komt er een zeer mooi sprankelend hoog uit wat heel ver doorloopt.
Topic: Hulp/Advies vasthangen van Truss aan Houten balk (8-7-2007 23:55:00)Ik heb ze inmiddels op verschillende locaties gebruikt, en kan zeggen dat ze zeer goed bevallen, ook klanten die zeggen van
wat een mooi geluid!het klinkt een stuk rustiger met een rendement waar je U tegen zegt.
De toppen moeten wel zo hoog mogelijk opgesteld worden i.v.m. de beperkte verticale spreiding.
Ik zet ze in vanaf 5.5 Khz (3 weg)
Zoals je bij Ivo gehoord hebt komt er een zeer mooi sprankelend hoog uit wat heel ver doorloopt.
Met een haakse schroefboormachine een gat van 12mm in het hart van de balk boren, een m10 draadeind erdoor met aan elke zijde een m10 oogmoer met sluitringen erop.
Dan de truss met ketting ophangen.
Topic: Hulp/Advies vasthangen van Truss aan Houten balk (8-7-2007 23:27:00)Dan de truss met ketting ophangen.
Door die 100 Kg van dat trussje zal die balk echt niet door gaan hangen, doordat deze ondersteund wordt door het dakbeschot.
deze constructie draagt waarschijnlijk enkele tonnen aan dakpannen dus die 100 Kg doen het hem niet.
Als je het niet vertouwd, dan contact opnemen met de constructeur die dit berekend heeft.
Topic: Hulp/Advies vasthangen van Truss aan Houten balk (8-7-2007 22:54:00)deze constructie draagt waarschijnlijk enkele tonnen aan dakpannen dus die 100 Kg doen het hem niet.
Als je het niet vertouwd, dan contact opnemen met de constructeur die dit berekend heeft.
JeroenVDV schreef:
TNT schreef:
Een stuk of 4 van deze per trussdeel met houtdraadbouten van 8x100 aan de balk bevestigen.alleen is het met de klemmen die ik aanhaalde het een stuk handiger om de truss op te hangen.
Een stuk of 4 van deze per trussdeel met houtdraadbouten van 8x100 aan de balk bevestigen.
Topic: Speaker schuim plakken (2-7-2007 09:41:00)Eerst schuim op maat maken dan met een vachtrolletje conactlijm (bisontix) goed dik op het rooster aanbrengen, dan meteen schuim aanbrengen,dan +- een uur laten drogen.
Als de lijm nog zacht is kun je het schuim nog goed op zijn plaats stellen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (24-6-2007 20:48:00)Als de lijm nog zacht is kun je het schuim nog goed op zijn plaats stellen.
8 uur X 35,- euro = 280,- plaatsen show 200,- euro BTW 91,- euro.
570,- afgerond een heel redelijke prijs.
570,- afgerond een heel redelijke prijs.