Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 11 van 20)

Topic: Oplichter op MP Allen and Heath QU-16 SW Chrascina (12-9-2019 11:22:00)
Heb het helaas ook een keertje gehad met drum mics, alles leek in orde, foto's waren gelijkend.
Hij verkocht meerdere geluidsgerelateerde artikelen en zijn prijs was normaal.
Helaas was hij na afrekenen niet meer bereikbaar, ging gelukkig maar om een beperkt bedrag maar je voelt je toch belazerd.
Topic: Volle USB stick en My Sins Rekordbox (12-9-2019 11:20:00)
Ik gebruik een samsung T5, SSD, kleiner dan een traditionele HD, tot nu toe op elk apparaat te gebruiken
Topic: Incasso (6-9-2019 14:13:00)
Incasso traject is inmiddels gestart, ik vermoed dat ik wel een idee heb hoeveel dat er geind zal worden sad :(
Ik heb het traject gezien wat het incassobureau erop los gaat laten, stalking is er niks bij laugh :D
Topic: Incasso (22-8-2019 19:47:00)
1 t/m 3 al netjes doorlopen laugh :D .

Ik heb gelukkig hier verder ook nooit mee te maken gehad en heb er weer wat van geleerd shut up :X .
Doorgaans heb ik mijn klanten altijd via via en dat is altijd goed gegaan.
Ik ken de klant best goed, een bekend gezicht in het dorp, vandaar had ik dit ook niet verwacht en ging ik er vanuit dat het wel goed kwam.
De klant relatie is natuurlijk verpest dus daar zal ik geen zaken meer mee doen, ik zoek geen beukteam sneaky :V maar stevig aandringen zie ik graag.
Het is voor mij nu ook een principe kwestie, ik lijd er niet veel van als ik niks vang maar wil wel het signaal afgeven dat dit geen manier van zakendoen is.
Topic: Incasso (22-8-2019 10:04:00)
Helaas zit ik met een klant die niet wil betalen, bellen mailen en langsgaan heeft helaas geen resultaat opgeleverd.
Ook heb ik hem diverse voorstellen gedaan om in termijnen te betalen en was zelfs bereid een korting te geven.
Achteraf blijkt hij vaker niet te betalen maar dat is helaas achteraf, hij was geen onbekende dus ik had dit niet verwacht.

Ik heb via mijn rechtsbijstand een laatste aanmaning laten versturen, ik vrees echter dat hij hier niet op reageert.
Na een gesprek blijkt de no cure no pay incasso van de verzekering toch een addertje onder het gras te hebben, innen ze niets betaal ik niks, innen ze een deel betaal ik de incassokosten shut up :X .
Nu ben ik dus op zoek naar ervaringen met een incasso die dit niet heeft of in ieder geval een percentage rekent indien er niet volledig betaald wordt.
Het openstaande bedrag betreft zo'n 750,- en klant in kwestie is een particulier, ik weet niet of hij het bedrag kan betalen.
Topic: Line 6 XD-V35: twee vraagjes (21-8-2019 20:17:00)
Ja alles blijft bewaard, je kunt ook in het batterij vak een schakelaar omzetten zodat je de instellingen niet kunt wijzigen tijdens gebruik. Wel handig want om de een of andere reden probeert iedereen voor of na gebruik het ding aan of uit te zetten laugh :D wat bij de volgende spreker dan weer ellende veroorzaakt. Je moet het schakelaartje wel weer omzetten om hem uit te kunnen schakelen.
Let wel op dat ik het hier heb over een duurdere versie xd-v75.
Een xsw 35 heb ik ook gehad, vond de geluidskwaliteit minder voor zang, voor de rest prima ding.
Ik zie dat er ook een nieuwe versie op de markt is, geen idee hoe deze is.
Topic: Line 6 XD-V35: twee vraagjes (21-8-2019 09:42:00)
Gebruik al jaren de xd-v75, nog nooit problemen gehad. Gebruik ze in mn taperack met een shure kop en in mn bandset. Zet er doorgaans wel een vlag antenne bij als er meerdere zenders zijn.
Topic: Microfoon Trompet (6-8-2019 08:17:00)
Hartelijk dank voor alle reacties.
Bedraad vind ik wat lastig weg te zetten voor de betreffende klus dus voorkeur voor draadloos.
Ik ben het eens met het buy once principe maar voor deze klus gewoon niet rendabel en verder is het leuk om in de kist te hebben maar meer ook niet.
Een dpa huren is in dit verhaal ook niet interessant gezien de instrumenten geen hoofdrol vervullen.
Ik ga even met de genoemde opties aan de slag, bedankt!
Topic: Microfoon Trompet (30-7-2019 10:20:00)
Goedemorgen,

Binnenkort heb ik een klusje waarbij ik enkele blaasinstrumenten moet uitversterken, (trompet, schuif trompet etc.)
Hier wil ik graag een clip on microfoontje voor aanschaffen, bij voorkeur aan te sluiten op een beltpackje (line6 met shure mini xlr).
Ik ben op zoek naar tips voor betaalbare microfoontjes (prijsklasse onder de 100 euro).
Ik hoor graag of er iemand tips heeft!

Gr Joris
Topic: Digitale mixer (22-7-2019 19:44:00)
Maak daar ff 60 cent van, in de multi pakte ik een ander kanaaltje bij de cat lukt dat niet dus die ligt altijd dubbel sneaky :V