Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 11 van 20)

Topic: Raylight vs PAR (23-11-2005 20:08:00)
Maar weten jullie nie toevallig waar die 1243 voor staat?
Topic: Raylight vs PAR (23-11-2005 17:24:00)
zijn er alleen maar: GE lampen OF china kan me niet voorstellen laugh :D
Topic: Raylight vs PAR (23-11-2005 16:43:00)
Geen GE hierzo dus.. Een chinalamp dan maar. Dan houden ze het wel lang uit (klop klop)
Topic: Raylight vs PAR (23-11-2005 16:32:00)
Ik had nog een vraagje, ik weet niet in welk topic ik het zou stellen het is een beetje niet op de juiste plek denk ik.

Als er op je parlamp geen merk staat alleen: 300PAR56/MFL 240-250V 300W 08-22-95 1243 wat voor merk heb je dan?

Misschien kunnen julie aan het serienummer zien ofzo.. ik zou graag wat meer info over deze lamp willen (levensduur e.d.). Hij stamt al van jaa 1995 en doet het nog steeds, maar is zeker niet vanaf 1995 in gebruik. Ik heb ze 2e hands overgenomen.
Topic: syrincs m3-220 probleem (23-11-2005 15:30:00)
Problememn zijn weg ja, De vernieuwde versie van de M3-220 heeft nu een Double Tapered poort (vandaar de DT toevoeging) waardoor de bijgeluiden die de reeks het afgelopen jaar geplaagd hebben nu tot het verleden horen. Let dus op als je hem elders koopt dat je absoluut de DT versie krijgt (of wees slim natuurlijk ;-)

Copyright Dré
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (23-11-2005 13:18:00)
Hebben we heo ver een cdj 1000 of cdj 1000 MK2?, volgens jeroen G is de cdj 800 weer sneller als de cdj 1000 mk1
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (22-11-2005 17:34:00)

DJ Delay schreef:

Denk dat het gewoon kerstlampjes zijn, en dan met verschillende snoeren verticaal naast elkaarlaugh :D.

Kijk eerst maar eens even wat een witte laser kost voordat je weer zoiets vraagtlaugh :Dshut up :X
Je weet maar nooit toch? wink ;)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (22-11-2005 16:07:00)
Die boompjes dan, (of wat het ook mag wezen) op het einde, die een rondje lopen of steeds een andere volgorde gaan aannemen geweldig laugh :D . Is dat witte een laser? dat zeg maar met die strakke stralen!
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (22-11-2005 15:19:00)
Ik hbe er al eens naar geinformeerd bij mijn dealer en die zei als dat het 100 euro kost om hem te laten vervangen. (dan heb ik het over een cdj 800)
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (21-11-2005 16:18:00)
laugh :D Dat lijkt me ook een topper!!!, misschien vervangen van winner 2 naar scx 600 happy :) Even kijken hoe het met het geld gaat uitkomen enzo.