Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Logical
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 11 van 14)
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (8-7-2005 11:29:00)
). Ik ben benieuwd wat ik ga aantreffen daar, maar ik ga voornamelijk voor Thorpe Park en Alton Towers
die is toch op de pier gebouwd? maarja, wat kun je verwachten van een achtbaan die op de pier is gebouwd?
het was toen allemaal niet open, winter he
maar we hebben toen in de kerstvakantie heel wat engelsen kwaad gemaakt met ons vuurwerk
wat ze daar alleen met 2000 hadden en normaal niet doen
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (7-7-2005 23:52:00)
Blackpool? ben ik ook geweest, in de winter:P mijn broer liep daar toen een keer stage. zijn echt heel veel spelletjeshallen en een mooie pier, zo uit m'n hoofd is er zoiets als de hoogste of langste achtbaan(misschien op een pier?) dacht het wel.
zo te horen gaat iedereen vooral veel werken:) leuk om deze ervaringen te delen, als je terug bent, zet dan je foto's op internet en plaats hier de link
zelf ga ik ook nog flash leren voor websites etc. + dat ik verder ga in de verlichting, meer ervaring op doen. kan zijn dat ik alles verkoop en mijn rijbewijs ga halen
maar dat zien we dan wel weer... en heel veel werken natuurlijk!!Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (6-7-2005 19:57:00)
dj compact schreef:
De (pepsi) Big Max, inmiddels al heel lang niet meer de hoogste baan. Hij schijnt ook erg tegen te vallen als ik de verhalen van de vader van mijn vriendin moet geloven (erg handig, de hele familie van mijn vriendin is net als mij kermis en pretparkgek
). Ik ben benieuwd wat ik ga aantreffen daar, maar ik ga voornamelijk voor Thorpe Park en Alton Towers
het was toen allemaal niet open, winter he
maar we hebben toen in de kerstvakantie heel wat engelsen kwaad gemaakt met ons vuurwerk
wat ze daar alleen met 2000 hadden en normaal niet doen
dj compact schreef:
APH staat eigenlijk niet op de planning. Ik ga het dit jaar vooral in het buitenland zoeken (Europapark, Blackpool, Thorpe Park enz)
zo te horen gaat iedereen vooral veel werken:) leuk om deze ervaringen te delen, als je terug bent, zet dan je foto's op internet en plaats hier de link
zelf ga ik ook nog flash leren voor websites etc. + dat ik verder ga in de verlichting, meer ervaring op doen. kan zijn dat ik alles verkoop en mijn rijbewijs ga halen
maar dat zien we dan wel weer... en heel veel werken natuurlijk!!zelf ga ik 3 weken naar Kroatië, word vast een hele mooie vakantie! daarnaast heel veel geld verdienen(werken
)!
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (6-7-2005 19:56:00)
)!wat ga je in je vakantie doen?
ga je wel op vakantie of ga je keihard door met werken?
plaats het hier en stuur het forum een kaartje
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (3-7-2005 23:17:00)ga je wel op vakantie of ga je keihard door met werken?
plaats het hier en stuur het forum een kaartje
Thermo Electric Cooler ook goed? hier kun je er alles over lezen alleen hoeveel het precies toevoegd aan de levensduur? het kost 2,7 - 3 x de prijs van een laser zonder TEC extra, bij de goedkopere varianten. ik vraag me af of dat de moeite waard is want dan kun je misschien beter een nieuwe aanschaffen als hij kapot gaat
(wel is het zo, hoe duurder de laser, hoe minder duur de toevoeging van TEC is.)
maar bij de goedkope lasers lijkt het mij niet de moeite waard, koop dan een nieuwe als hij kapot zou gaan
(bij dit merk dan)
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (3-7-2005 18:25:00)
(wel is het zo, hoe duurder de laser, hoe minder duur de toevoeging van TEC is.)maar bij de goedkope lasers lijkt het mij niet de moeite waard, koop dan een nieuwe als hij kapot zou gaan
(bij dit merk dan)wat is de aftand vanwaar de foto's zijn gemaakt?
maar mooi ding, toch zie je op foto's lang niet een goed effect, in het echt is het zo
mooi
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (30-6-2005 10:16:00)maar mooi ding, toch zie je op foto's lang niet een goed effect, in het echt is het zo
mooi
maar dat zal wel een aardig lasertje geweest moeten zijn
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (29-6-2005 23:15:00)
stukken beter en stukken goedkoper?;-)
natuurlijk is het nadeel hetgeen jij al gelijk noemt: de afwerking. en ja met het versturen(vaak uit china?) word er heel wat heen en weer gegooit.
maar dat mag de pret niet drukken:D
binnen 2 weken krijg ik zelf de f-01 '250' mw laser, 50mw groen en 200mw rood binnen. dat word een mooi feestje
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-6-2005 20:41:00)natuurlijk is het nadeel hetgeen jij al gelijk noemt: de afwerking. en ja met het versturen(vaak uit china?) word er heel wat heen en weer gegooit.
maar dat mag de pret niet drukken:D
binnen 2 weken krijg ik zelf de f-01 '250' mw laser, 50mw groen en 200mw rood binnen. dat word een mooi feestje
behalve dat hij niet in je aanhanger past zal hij ook wel erg zwaar zijn! hoe wil je zo iets 'even' ophalen?
maar buiten dat lijkt het me inderdaad een supermooi effect!
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (28-6-2005 18:13:00)
maar buiten dat lijkt het me inderdaad een supermooi effect!ik ben er wel tevreden mee hoor, ik heb alleen zelf geen drive-in ofzo, vind het gewoon harstikke leuk om veel met lichten bezig te zijn, weer eens wat kopen en weer eens wat verkopen.. is een beetje een vreemde hobby aan het worden. ik gebruik dan de lichten voor een feest wat ik dan 'toevallig heb' en dan koop ik van het geld wat ze opbrengen weer eens wat anders, om het weer eens te gebruiken en te kijken hoe het allemaal werkt en wat de voordelen/nadelen er van zijn.(naja, dat bekijk ik natuurlijk ook wel van tevoren
)
)