Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-XL

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 11 van 15)

Topic: Weggeef spullen (29-6-2007 00:23:00)
Dat lekken ging toch over die breekstaafjes of niet dan *-)?
Topic: Weggeef spullen (28-6-2007 17:12:00)

renevanh schreef:

Booth is verhoogd en alles zit volgebouwd met apparatuur. Er is gewoon geen ruimte voor de rookmachine, en het heeft volgens mij niet veel zin een rookmachine op 2 meter hoog te zetten (hoogte rand van de booth).

Ik weet niet of zo'n Showtec hazer het wel red, de zaal is best groot (pakweg 5m breed, 7m lang en 5m hoog).
Rookmachine is een Acme Fogger 1200, maar die gaat zeker weten niet weg... veel te mooi ding.

Eens zien wat de beheerder er van zegt...
Maar wil jij de hele zaal VOL rook hebben dan? De helft is toch al genoeg.. sneaky :V
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (28-6-2007 11:06:00)
Ziet er strak uit! :)
Topic: Weggeef spullen (28-6-2007 11:04:00)
Maar gewoon achter je DJ Booth zetten.. Dat is toch verder geen probleem lijkt me? Als het goed is kan niemand daarbij, toch?
Topic: Weggeef spullen (27-6-2007 21:26:00)
En nu weer on-Topique! :)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (25-6-2007 23:46:00)
Dat is errug vervelend shut up :X
Topic: Filmpje lichtset (25-6-2007 19:46:00)

laser fre@k schreef:

ik kom maar weer even filmpje droppe van feestje van weekje geleden

https://www.musicsound.nl/dancecrash/?page=movies

Grts joris!! ;)
Ziet er opzich wel leuk uit! :)
Topic: Weggeef spullen (24-6-2007 18:24:00)
Tegenwoordig heb ik er een ventilator voor staan, en dan de rookmachine op een plek waar ze niet bij kunnen ;) Dan kunnen ze zich iig niet verbranden.
Topic: Weggeef spullen (22-6-2007 12:19:00)

Tom schreef:

Mr. Edie schreef:

Als het gevaarlijk was zou er wel wat veiliger mee omzijn gegaan, gezond zou het niet zijn om het in te slikken maar dat lijkt me rookvloeistof (bijvoorbeeld) ook niet wink ;)
Wat een onzin,
Rookvloeistof word niet gedronken door kinderen, de rook word hooguit ingeademd.

Het staat op de verpakking van die breeksticks dat het gevaarlijk is om in te slikken.
Er staat ook op dat het niet geschikt is onder de X? jaar.
Weet niet precies meer hoe oud, maar was iets van 4 of zo.
Ik heb hier een verpakking en van 0-3 jaar is het verboden/niet aangeraden. sneaky :V
Topic: Weggeef spullen (22-6-2007 11:01:00)
Tot nu toe vind ik die kleine zaklampjes wel leuk. Zijn niet zo duur ;)