Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 11 van 20)
Topic: Triac van dimmerpack vervangen --> aardlek eruit... (9-10-2012 17:49:00)
waar vind ik die?
Topic: Triac van dimmerpack vervangen --> aardlek eruit... (7-10-2012 11:23:00)Bedankt!
Triac lijkt me raar want deze heb ik vervangen (2x zelfs).
Octocoupler moet ik eens nakijken dan, heb momenteel alleen geen multimeter ter beschikking..
Gr.
Marijn
Topic: Triac van dimmerpack vervangen --> aardlek eruit... (6-10-2012 19:31:00)Triac lijkt me raar want deze heb ik vervangen (2x zelfs).
Octocoupler moet ik eens nakijken dan, heb momenteel alleen geen multimeter ter beschikking..
Gr.
Marijn
Hallo,
Ik had een T4 waarvan 2 triaccen kapot waren, heb ze beide vervangen door nieuwe.
1 kanaal werkt nu dus terug normaal, maar bij het andere waarvan ik de triac vervangen heb blijft m'n lamp gewoon continu volledig branden, lijkt dus alsof de triac nog steeds kapot is. Iemand dit nog meegemaakt? wat er kan nog meer stuk zijn als het probleem hetzelfde lijkt als een kapotte triac?(zekeringen allemaal ok)
Bedankt,
Marijn
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (28-8-2012 18:50:00)Ik had een T4 waarvan 2 triaccen kapot waren, heb ze beide vervangen door nieuwe.
1 kanaal werkt nu dus terug normaal, maar bij het andere waarvan ik de triac vervangen heb blijft m'n lamp gewoon continu volledig branden, lijkt dus alsof de triac nog steeds kapot is. Iemand dit nog meegemaakt? wat er kan nog meer stuk zijn als het probleem hetzelfde lijkt als een kapotte triac?(zekeringen allemaal ok)
Bedankt,
Marijn
Dit jaar terug een gelijkaardig festivalletje, wat heb ik tot mijn beschikking:
8x MAC250 beam (of wash)
4x fourbar p64
32x octostrip (per 8 aan een meter x30v met 2 steels vastgehangen)
4x 2-way blinder
Z1200 + fan
Iemand die leuke ideeën heeft? graag reactie!
Omdat het podium weinig hoogte verschil heeft per (vaste) trek, wil ik vanachter in 2 lagen werken, vandaar de 4 koppen aan downriggers.

Topic: Het bouwen van een case (27-8-2012 19:48:00)8x MAC250 beam (of wash)
4x fourbar p64
32x octostrip (per 8 aan een meter x30v met 2 steels vastgehangen)
4x 2-way blinder
Z1200 + fan
Iemand die leuke ideeën heeft? graag reactie!
Omdat het podium weinig hoogte verschil heeft per (vaste) trek, wil ik vanachter in 2 lagen werken, vandaar de 4 koppen aan downriggers.

Edit Mod: Dré: Is een 2MB png bestand niet een beetje absurd totaal te gortig voor een simpel plaatje zoals dit? Of denken we tegenwoordig gewoon maar niet meer na over dat soort dingen?
Nieuwe mixer met kistje:


wielplaatjes onder de sub:

Topic: Het bouwen van een case (21-8-2012 16:51:00)

wielplaatjes onder de sub:

Weet ik wel, maar toch is het toch iets strakker moesten ze zwart zijn.. waarschijnlijk ga ik dan toch maar voor de normale versie.
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (21-8-2012 16:02:00)Marijn
Weet er iemand waar je 100mm blue wheels kan krijgen in mat zwart ipv. die glanzende behuizing?
Op mijn QSC KW181 subs staan zwarte 70mm wieltjes, alleen vind ik deze iets te klein en wil ik hier 100mm wielen onder steken met een wielplaat, vandaar de vraag.
Iemand enig idee?
Topic: Octostrip LEDs vervangen (19-7-2012 21:13:00)Op mijn QSC KW181 subs staan zwarte 70mm wieltjes, alleen vind ik deze iets te klein en wil ik hier 100mm wielen onder steken met een wielplaat, vandaar de vraag.
Iemand enig idee?
Heb al een prijs voor de ganse print gevonden van €105.. iemand die ook weet of je onderdelen apart kan bestellen op de print? misschien wat stom om een volledig nieuwe print hiervoor te plaatsen
Topic: Octostrip LEDs vervangen (18-7-2012 14:48:00)Hier een foto van de printplaat: i48.tinypic.com/vmsm1i.jpg
Welk onderdeel zal dus stuk zijn? kanaal 1 tem. 4 werken niet.
Topic: Octostrip LEDs vervangen (18-7-2012 14:31:00)Welk onderdeel zal dus stuk zijn? kanaal 1 tem. 4 werken niet.
Weet iemand voor mij het juiste item nr. hier van?