Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djjurgen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 11 van 14)
Topic: vliegen van K115 (2-5-2008 16:57:00)
heb net ff een pro: 12 losgemaakt en er zitten dus 3 inslagmoeren in.
nou de vraag is dit sterk genoeg voor deze top?
Topic: vliegen van K115 (2-5-2008 12:43:00)nou de vraag is dit sterk genoeg voor deze top?
dit staat er op de site van hk : The full-range models also feature countersunk M8 rigging points for fast, professional fixed installation
Topic: vliegen van K115 (1-5-2008 23:56:00)probleem opgelost heb net mailtje gehad.
de oplossing is er zitten 3 m8 bouten in de kast en die meot je er dan uitdraaien en daar dichten ogen in draaien
Topic: vliegen van K115 (1-5-2008 23:41:00)de oplossing is er zitten 3 m8 bouten in de kast en die meot je er dan uitdraaien en daar dichten ogen in draaien
maar op de site van hk audio had ik een foto gevonden dat je er vliegopgen op kon schroeven maar kon er geen andere informatie over vinden dus heb ik een mailtje gestuurd maar nog geen reactie terug.
dus dacht ik laat het alvast hier ff vragen
Topic: vliegen van K115 (1-5-2008 21:59:00)dus dacht ik laat het alvast hier ff vragen
nee
in ieder geval niet dat ik weet
Topic: vliegen van K115 (1-5-2008 19:48:00)
in ieder geval niet dat ik weet
ik heb 4 keer de hk audio pro: 12
heeft iemand een idee hoe ik deze wel kan laten vliegen ?
de reden is dat ik met de 4daagse op een podium sta en daar komen alle subs (8 keer de hk pro:18) op de grond en willen we boven aan het podium de 4 tops neerhangen.
Topic: laser van 30mW sterk genoeg? (15-4-2008 20:53:00)heeft iemand een idee hoe ik deze wel kan laten vliegen ?
de reden is dat ik met de 4daagse op een podium sta en daar komen alle subs (8 keer de hk pro:18) op de grond en willen we boven aan het podium de 4 tops neerhangen.
ik hier nog een 150 mw laser te koop staan neem anders ff contac met me op.
Topic: nieuwe merken op new line (12-3-2008 20:03:00)komt het merk hk audio ook in de shop??
Topic: TAS versterker serie DAP (18-2-2008 22:12:00)
dus ik kan beter de dap xtreme 2400 nemen?
Topic: TAS versterker serie DAP (18-2-2008 18:39:00)wie weet hoe ze het op het laag doen??
ik wil ze gebruike voor eminence kilomax speakers.
ik wil ze gebruike voor eminence kilomax speakers.