Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 11 van 20)
Topic: MasterBlaster Grand Tour (7-11-2007 14:53:00)
De GT heeft inderdaad een dubbele 18" baskast.
400 man is doenbaar met deze set, maar dan moet je niet verwachten dat je er een jumpfeest van gaat maken want dan zal hij inderdaad serieus tekort komen.
Wanneer je hem voor 400 man inzet mag je rekenen dat je aardig wat muziek hebt waarop kan gedanst worden en waarbij de mensen ook nog iets kunnen zeggen tegen elkaar zonder dat ze de longen uit hun lijf moeten roepen.
De prijs voor de set die jij op het oog hebt lijkt me wel ok, zeker omdat het gaat om een geupdate versie.
Topic: MasterBlaster Grand Tour (7-11-2007 09:06:00)400 man is doenbaar met deze set, maar dan moet je niet verwachten dat je er een jumpfeest van gaat maken want dan zal hij inderdaad serieus tekort komen.
Wanneer je hem voor 400 man inzet mag je rekenen dat je aardig wat muziek hebt waarop kan gedanst worden en waarbij de mensen ook nog iets kunnen zeggen tegen elkaar zonder dat ze de longen uit hun lijf moeten roepen.
De prijs voor de set die jij op het oog hebt lijkt me wel ok, zeker omdat het gaat om een geupdate versie.
Maar je moet toch toegeven dat de 18" ers er precies ingepropt zijn.
Over de set zelf heb ik zeker geen klagen, gebruiken namelijk de 1200W versie, en het geluid is zeker niet mis.
Zoals ik al zij voor een zaaltje van een man of 400 is het wel nog te doen.
Wanneer de zaal groter wordt zet ik toch liever een Sound Projects SP4 Diamond set.
Topic: MasterBlaster Grand Tour (6-11-2007 22:40:00)Over de set zelf heb ik zeker geen klagen, gebruiken namelijk de 1200W versie, en het geluid is zeker niet mis.
Zoals ik al zij voor een zaaltje van een man of 400 is het wel nog te doen.
Wanneer de zaal groter wordt zet ik toch liever een Sound Projects SP4 Diamond set.
Wij gebruiken deze set meestal voor kleinere feestjes in zaaltjes van een 200 à 400 man.
Hebben er ook al grotere feesten mee gedaan maar dan wordt het wel kantje boord. Maar dit hangt natuurlijk af van wat voor feest je gaat doen.
Bij ons worden wel de toppen op tussenpaaltjes gezet (weet niet of die er standaard bij zitten, maar is wel een aanrader).
De GT set is een zeer compacte set en eigenlijk zou ik durven zeggen iets te compact.
De baskasten zijeigenlijk te klein voor de speakers die erin zitten.
Topic: kapotte TSX-10 150W (11-9-2007 20:21:00)Hebben er ook al grotere feesten mee gedaan maar dan wordt het wel kantje boord. Maar dit hangt natuurlijk af van wat voor feest je gaat doen.
Bij ons worden wel de toppen op tussenpaaltjes gezet (weet niet of die er standaard bij zitten, maar is wel een aanrader).
De GT set is een zeer compacte set en eigenlijk zou ik durven zeggen iets te compact.
De baskasten zijeigenlijk te klein voor de speakers die erin zitten.
Hij zegt niet dat hij niet meer weet waar hij ze gekocht heeft, maar wel dat hij de winkel niet weet zijn.
Als ik iets bestel bij new-line, weet ik ook waar het vandaan komt, maar zou bij god niet weten hoe ik er moet geraken
Topic: bas speakers opgeblazen? (25-8-2007 11:28:00)Als ik iets bestel bij new-line, weet ik ook waar het vandaan komt, maar zou bij god niet weten hoe ik er moet geraken

Al eens de subs geprobeerd op een andere versterker?
Al eens versterker op andere boxen gehangen?
Topic: Showtec light desk pro 136 (16-8-2007 16:11:00)Al eens versterker op andere boxen gehangen?
Jeps kanalen liggen vast.
Kanalen voor de parren zijn kanaal 129 tot 136 als ik me niet vergis.
Vind het zelf veel handiger om de parren op de apparte faders te steken.
Zo hoef je niet altijd je parren mee te programmeren met je scans.
Topic: welke versterker bij 2 behringer B-1800X pro (3-8-2007 12:46:00)Kanalen voor de parren zijn kanaal 129 tot 136 als ik me niet vergis.
Vind het zelf veel handiger om de parren op de apparte faders te steken.
Zo hoef je niet altijd je parren mee te programmeren met je scans.
Ja dat is natuurlijk ook weer waar.
De vraag is of je toppen 2 van deze subs kunnen bijhouden.
De Behringers zijn best wel flinke subs.
Is er niemand in jouw buurt die deze subs staan heeft?
Anders kun je misschien daar eens gaan kijken wat het geeft en eventueel je toppen meenemen.
Topic: welke versterker bij 2 behringer B-1800X pro (3-8-2007 09:56:00)De vraag is of je toppen 2 van deze subs kunnen bijhouden.
De Behringers zijn best wel flinke subs.
Is er niemand in jouw buurt die deze subs staan heeft?
Anders kun je misschien daar eens gaan kijken wat het geeft en eventueel je toppen meenemen.
Sorry, mijn fout.
Had even een beetje mis gelezen.
In dat geval zou ik gaan voor 2x RW-18b.
Zijn qua prijs iets voordeliger dan de B-1800X en zijn perfect aan te drijven met een P-1600.
Kom je op een totaal prijskaartje van een 1100€ kabels en alles inbegrepen.
Topic: welke versterker bij 2 behringer B-1800X pro (2-8-2007 21:34:00)Had even een beetje mis gelezen.
In dat geval zou ik gaan voor 2x RW-18b.
Zijn qua prijs iets voordeliger dan de B-1800X en zijn perfect aan te drijven met een P-1600.
Kom je op een totaal prijskaartje van een 1100€ kabels en alles inbegrepen.
Snap het niet.
Je hebt wel geld voor 4 B-1800X'en maar niet voor 2B-1800's en 2 B-1520'en
4 B-1800X = 1316€
2 B-1800X + 2 B-1520X = 1156€
De RW-18b zou inderdaad een oplossing kunnen bieden.
Deze heb ik ooit eens gebruikt onder mijn S-300 toppen en vond het wel nog goed meevallen.
Werden aangedreven door een Vision 1600 en dat ging vlotjes.
Topic: welke versterker bij 2 behringer B-1800X pro (2-8-2007 17:48:00)Je hebt wel geld voor 4 B-1800X'en maar niet voor 2B-1800's en 2 B-1520'en
4 B-1800X = 1316€
2 B-1800X + 2 B-1520X = 1156€
De RW-18b zou inderdaad een oplossing kunnen bieden.
Deze heb ik ooit eens gebruikt onder mijn S-300 toppen en vond het wel nog goed meevallen.
Werden aangedreven door een Vision 1600 en dat ging vlotjes.
Daar kan ik niet direct iets over zeggen.
Heb geen ervaring met de mc-15.
Misschien eens kijken naar de de mcb-15.
Wat je ook kan doen is de MC's buiten, 2 B-1520's kopen met daaronder 2 B-1800X'en en dan kan je naar de toekomst toe kijken om nog 2 B-1800X'en bij te kopen.
Heb geen ervaring met de mc-15.
Misschien eens kijken naar de de mcb-15.
Wat je ook kan doen is de MC's buiten, 2 B-1520's kopen met daaronder 2 B-1800X'en en dan kan je naar de toekomst toe kijken om nog 2 B-1800X'en bij te kopen.