Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Laxap
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 11 van 20)
Topic: hq power verticale rookmachines (28-6-2007 10:01:00)Lasers op spiegelbollen doen het al een tijdje
goed.
Topic: hq power verticale rookmachines (28-6-2007 09:55:00)Je valt in de herhaling
Topic: Drive in show meubel (27-6-2007 19:48:00)Mag ik misschien weten met welke verf dat gedaan is?Topic: Drive in show meubel (27-6-2007 17:01:00)Je kunt er dan in ieder geval zorgen dat de apparatuur, die je er neer zet, verzorgt en profesioneel oogt. Als ik ergens kom waar een drive-in show staat met een kleine set waar veel mensen zijn zou ik eerder mijn vraagtekens bij de organisatie hebben. Je zou eventueel in overleg ook nog de zaal kunnen halveren om je "kleine" show niet helemaal in het niets te laten vallen.
Een kleine zaal met veel mensen heeft altijd nog meer sfeer dan een grote zaal met weinig mensen
Je zou je ook nog af kunnen vragen wat je liever wil, een avond je geld uitgeven aan drank in een kroeg/discotheek of zelf gaan draaien en er nog iets mee verdienen. Zo lang je nog geen opdrachten hoeft af te zeggen voor deze avond zou ik er proberen het beste van te maken. Tenzij het budget echt belachelijk weinig is natuurlijk, of wanneer je moet gaan bijhuren en je daar grote kosten mee maakt.Topic: Wat kosten jullie nou? (24-6-2007 20:51:00)
De laser van JB lijkt me het mooiste (hij is ook het duurste..) Ik wil niet te veel waarde hechten aan foto's maar als je ze naast elkaar legt zie je echt een duidelijk verschil in kleur en felheid.Wel s gehoort van Photoshop?
Het zwart is ook veel zwarter bij de een dan bij de andere. Lijkt me dus dat het contrast tussen de foto's verschillend is.Topic: GSP1 proto met 8'' hoorn van X-tro bovenop 2 punishers (21-6-2007 09:43:00)
Fossalta schreef:
Licht het aan mij of zijn die lasers zo op de spiegelbollen een erg nice effect ?goed.
Laxap schreef:
Ik vond hier nog een filmpje waar 2 fogjets te zien zijn en volgens mij ook co2 jets op hetzelfde moment.gigolo schreef:
In dit filmpje gaan er 2 van deze rookdoosjes aan (die op het podium dus) na ongeveer 1 minuut, om een idee te krijgen van het effect. Ik heb alleen geen idee van welk merk ze zijn. Die rook die uit de lucht komt wordt volgens mij geproduceerd door een fogjet.
Hugoov schreef:
Dus ja, zwart geverfde platen (meerlaags geverfd).@Hugoov:
Hebben jullie zwart HPL hout gebruikt? Of een plaat zwart geverft?
Topic: Wat kosten jullie nou? (25-6-2007 14:15:00)Hebben jullie zwart HPL hout gebruikt? Of een plaat zwart geverft?
Groovelover schreef:
Tuurlijk kan ik ook een budget showtje neerzetten. Geen probleem zelfs. Mensen (lees: potentiële nieuwe klanten) op dat feest die wél willen betalen, krijgen op deze manier wel een slechte/verkeerde indruk van je show. "Goh, hij zet op een feest als dit maar 2 topkasten en 4 parretjes neer".Een kleine zaal met veel mensen heeft altijd nog meer sfeer dan een grote zaal met weinig mensen

Je zou je ook nog af kunnen vragen wat je liever wil, een avond je geld uitgeven aan drank in een kroeg/discotheek of zelf gaan draaien en er nog iets mee verdienen. Zo lang je nog geen opdrachten hoeft af te zeggen voor deze avond zou ik er proberen het beste van te maken. Tenzij het budget echt belachelijk weinig is natuurlijk, of wanneer je moet gaan bijhuren en je daar grote kosten mee maakt.
Je zou het natuurlijk ook eerst kunnen informeren wat de klant ervoor uit wil geven en aan de hand daarvan laten zien wat je daarvoor neer kunt zetten. Mocht het budget aan de lage kant zijn geef ik een optie die wat duurder is. Ik raad de klant dan ook wel aan om die optie te nemen gezien het aantal gasten en de locatie etc.
Topic: Weggeef spullen (23-6-2007 11:55:00)Nog even een reactie over de breekstaafjes, die werken op een vloeistof die met fosfor reageerdt. Fosfor werdt vroeger in vietnam gebruikt als gemisch wapen! (witteFfosfer heeft namelijk de eigenschap dat het ontbrand bij kamertemperatuur. De rode fosfor wordt op bijvoorbeeld lucifer stokjes gebruikt en lijkt mij dus ook niet fijn om in je keel te krijgen.
Er zijn al gevallen in het nieuws geweest van kinderen/jongeren die de vloeistof in hun keel hebben gekregen en met brandwonden in het ziekenhuis beland zijn!
Volgende tekst komt van wikipedia:
Topic: Welke laser (budget 200-600 euro) (22-6-2007 12:27:00)Er zijn al gevallen in het nieuws geweest van kinderen/jongeren die de vloeistof in hun keel hebben gekregen en met brandwonden in het ziekenhuis beland zijn!
Volgende tekst komt van wikipedia:
Witte fosfor is een allotroop van fosfor. Het product wordt gebruikt in brandbommen, rookbommen, en als doelwitmarkering. Het is een zelfontbrandbare stof en bij contact brandt de huid en vlees weg. In militaire termen tijdens de Vietnamoorlog werd witte fosfor aangeduid met de codenaam Willy Pete (van de Engelse benaming white phosphorus) en wordt voornamelijk gebruikt voor leggen van rookgordijnen. Bij contact met de huid reageert de stof met het water in de huid waardoor zeer diepe en ernstige brandwonden ontstaan. Dit effect is vergelijkbaar met dat van napalm. Naast brandwonden kan de toxiciteit van witte fosfor ook schade aan belangrijke organen zoals lever, longen en hart veroorzaken.
Het Rode Kruis is een groot voorstander van een algeheel verbod op het gebruik van witte fosfor, ook al geldt het volgens internationale afspraken niet als een chemisch wapen.
Het Rode Kruis is een groot voorstander van een algeheel verbod op het gebruik van witte fosfor, ook al geldt het volgens internationale afspraken niet als een chemisch wapen.
sjampiejo] schreef:
De laser van JB lijkt me het mooiste (hij is ook het duurste..) Ik wil niet te veel waarde hechten aan foto's maar als je ze naast elkaar legt zie je echt een duidelijk verschil in kleur en felheid.
Het zwart is ook veel zwarter bij de een dan bij de andere. Lijkt me dus dat het contrast tussen de foto's verschillend is.
Je hebt de speakers er al inzitten, dus of je ze nu openzaagt of als het pas echt nodig is maakt dan ook niet meer uit. Het enige risico dat je loopt als je het nu doet is dat je je speaker verstopt maakt met het zaagsel, en dat het luikje niet mooi afgewerkt is. Ik zou het dus lekker zo laten en er pas een luikje in maken als er geen geluid meer uit komt 
Topic: Oordoppen (19-6-2007 20:51:00)
In qontrol 2 jaar terug.
Als ik er zo goed over na denk zal het wel een piek meting geweest zijn. De waarde ging namelijk langzaam omhoog tot hij constant was en toen gingen ze weer verder naar een andere zaal.
De meting was niet binnen een paar meter van de speakers, ik denk dat je toch over minimaal 15 meter praat waar deze db meter gelegen heeft. De meting waar ik het over had vond plaatst tussen de regeltafels en het podium, iets dichterbij nog dus, dit kan dus ook wel de hogere waarde verklaren.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik degene niet kende die aan het meten was, maar aangezien de letters zo groot waren kon ik het zien terwijl ik over zijn schouders keek.
ps. Ik zie net dat het telefoon nummer van de eigenaar gewoon op het apparaat staat. (Foto komt niet van mij maar van de q-dance website.)
Als ik er zo goed over na denk zal het wel een piek meting geweest zijn. De waarde ging namelijk langzaam omhoog tot hij constant was en toen gingen ze weer verder naar een andere zaal.
De meting was niet binnen een paar meter van de speakers, ik denk dat je toch over minimaal 15 meter praat waar deze db meter gelegen heeft. De meting waar ik het over had vond plaatst tussen de regeltafels en het podium, iets dichterbij nog dus, dit kan dus ook wel de hogere waarde verklaren.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik degene niet kende die aan het meten was, maar aangezien de letters zo groot waren kon ik het zien terwijl ik over zijn schouders keek.
ps. Ik zie net dat het telefoon nummer van de eigenaar gewoon op het apparaat staat. (Foto komt niet van mij maar van de q-dance website.)