Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 11 van 20)
Topic: Opknap topic (7-11-2006 17:41:00)&
Topic: Handleiding Audacity (2-10-2006 18:11:00)Als het hetzelfde princiepe word als de High End's DL serie, dan ben ik erg benieuwd wat dat gaat kosten, en of deze ook softwarematig aan te sturen zijn met de pc.
Hmm, ik zal binnenkort de tafel even openmaken en wat fototjes schieten voor wat duidelijkheid. Ik hoop dit morgen gedaan te hebben (mag ik daarop doorgaan in dit topic?)
Topic: Opknap topic (7-11-2006 06:47:00)Wij hebben een lichttafel (deze) waarvan de druk knoppen bijna helemaal niet meer reageren. Je moet zo hard drukken wil het werken, dus dat is niet goed. Als we deze open maken, en de plaat waar de drukknoppen op uit komen is helemaal vies, waar kan ik dit dan mee schoonmaken?
Topic: Showtec Club Fazer (6-11-2006 17:52:00)Natuurlijk het tussendoor opwarmen, wat ervoor zorgt dat er niet gerookt kan worden. Kan me er wel iets bij voorstellen dat je dat niet wilt. Voor het geld kan je niet anders verwachten, maar als je niet wilt dat hij tussendoor opwarmt, dan is dat gewoon een van je eisen, ongeacht welke prijs.
Topic: Slechtste ervaring (1-11-2006 10:37:00)Weet niet precies wat zich daar afspeelde bij de regie, maar er is in ieder geval gezegt dat overal de stekker eruit moest. Wellicht zijn ze 1 stekker vergeten? Geen idee, geluidsboard was in iedergeval erg vreemd aan het doen na het herstellen van de spanning.
Natuurlijk is de opstelling uitvoerig getest. Alle dimmers hadden nergens last van, want de krachtstroom kwam ergens anders vandaan, dus dat had niets met de spanning in de gymzaal te maken.
Dat het relais bleef hangen, was totaal onverwacht.
Topic: Slechtste ervaring (1-11-2006 07:22:00)Natuurlijk is de opstelling uitvoerig getest. Alle dimmers hadden nergens last van, want de krachtstroom kwam ergens anders vandaan, dus dat had niets met de spanning in de gymzaal te maken.
Dat het relais bleef hangen, was totaal onverwacht.
Mijn slechte ervaring
2 weken geleden grote musical gedraaid in de gymzaal van onze school. Alles grootst aangepakt met grote tribune en een flinke carré.
De avond van de 1e voorstelling. Licht in de gymzaal wil niet uit (tl licht wel te verstaan). Vanalles geprobeerd, maar niets mocht baten. Toen maar de 'de grote hendel' omgehaald. Alles wat in de gymzaal, of in de buurt van de gymzaal zat, was gelijk spanningsloos. Het licht in de gymzaal was ook eindelijk uit, en de noodverlichting sprong netjes aan.
Helaas zat ook de regie zat zonder spanning.
Dus hendel weer omhalen, regie blij, en als extra'tje ging het licht in de gymzaal (TL licht) ook weer aan. Toen maar de stoppen eruit gedraaid, en die van de regie laten zitten
Tijdens het omhalen van de hendel, kreeg de regie ook ineens spanning. Geluidsboard was hier om de een of andere reden niet blij mee, want de fantoom voeding was niet meer in te schakelen. Aangezien er alleen 48v microfoons werden gebruikt, moest er dus snel een andere tafel worden gehaald.
Dit alles, toen het publiek al in de zaal zat. Het meest zenuwslopende half uurtje van me schoolcariere
Uiteindelijk was een niet goed werkend Relais de boosdoener. Advies van de electromonteur: ''Als het licht niet uit wilt, dan moet je een flinke tik op het relais geven''
Oké, dat werkte prima, en de rest van de voorstellingen ging ook vlekkeloos
Althans
Na de 3e voorstelling stopte de rookmachine ermee, maar gelukkig hadden we binnen een uurtje een nieuwe.
(André, nog bedankt dat je het motortje voor een Z-300 hebt toegevoegd aan de webshop, de machine werkt weer prima
)
Topic: nieuwe merken op new line (28-10-2006 22:52:00)
2 weken geleden grote musical gedraaid in de gymzaal van onze school. Alles grootst aangepakt met grote tribune en een flinke carré.
De avond van de 1e voorstelling. Licht in de gymzaal wil niet uit (tl licht wel te verstaan). Vanalles geprobeerd, maar niets mocht baten. Toen maar de 'de grote hendel' omgehaald. Alles wat in de gymzaal, of in de buurt van de gymzaal zat, was gelijk spanningsloos. Het licht in de gymzaal was ook eindelijk uit, en de noodverlichting sprong netjes aan.
Helaas zat ook de regie zat zonder spanning.
Dus hendel weer omhalen, regie blij, en als extra'tje ging het licht in de gymzaal (TL licht) ook weer aan. Toen maar de stoppen eruit gedraaid, en die van de regie laten zitten
Tijdens het omhalen van de hendel, kreeg de regie ook ineens spanning. Geluidsboard was hier om de een of andere reden niet blij mee, want de fantoom voeding was niet meer in te schakelen. Aangezien er alleen 48v microfoons werden gebruikt, moest er dus snel een andere tafel worden gehaald.
Dit alles, toen het publiek al in de zaal zat. Het meest zenuwslopende half uurtje van me schoolcariere
Uiteindelijk was een niet goed werkend Relais de boosdoener. Advies van de electromonteur: ''Als het licht niet uit wilt, dan moet je een flinke tik op het relais geven''
Oké, dat werkte prima, en de rest van de voorstellingen ging ook vlekkeloos
Althans
Na de 3e voorstelling stopte de rookmachine ermee, maar gelukkig hadden we binnen een uurtje een nieuwe.
(André, nog bedankt dat je het motortje voor een Z-300 hebt toegevoegd aan de webshop, de machine werkt weer prima
)Ik was net aan het rondkijken op de site van Beglec, zie ik ineens de 'The Winner' scan voorbij komen, nieuwe versie. Met gasonladingslamp!
Link!
Topic: Zillion..... (24-10-2006 15:01:00)Link!
Reind schreef:
Mischien een leuke
De nieuwe beta versie is bij mij (gedeeltelijk) nederlands, gewoon te downloaden op de Audacity site.
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 18:46:00)Overigens vind ik de foto's ook niet denderend. Mensen die staan te roken in je header?
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (20-9-2006 17:47:00)KVM schreef:
en beamer movingheads.