Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 11 van 16)

Topic: Syrincs M3-220 Multimedia Monitor Systeem (10-9-2003 13:55:00)
Mwa, het was bij de Harense smit, en ze hadden er allerlei speakers staan. Zo'n verkoper erbij met een afstandsbediening, cd'tje erin, en luisteren welke speakers het beste klonken, Magnat en JBL ontliepen elkaar niet veel. Maar JBL vond ik iets helderder klinken....Maar idd, nu ervaar ik het meer als hel of schel (hoe noemen ze dat) geluid. Wil wat warmer geluid, wel ff sparen nog...
Topic: Syrincs M3-220 Multimedia Monitor Systeem (10-9-2003 13:06:00)
Mijn vraag is.

Ik ben in het bezit van een Yamaha receiver 4x60 Watt dacht ik zo uit mijn hoofd, en 2 JBL boxen LX-serie. Gewone 3-weg hifi speaker van ik dacht zo'n 500 gulden per stuk (ongeveer 3-4 jaar geleden) En er komt best een redelijk geluid uit. Nu heb ik het een en ander gelezen over monitorsetjes. En de Syrincs sprak me aan. maar is zoiets vergelijkbaar qua geluidskwaliteit en volume, en zijn ze ook bruikbaar voor mijn DVD Video MD en daarop aan te sluiten, of alleen op mijn mixer??? Slaapkamer is 5x5 mtr. Mijn huidige opstelling is niet echt ideaal, omdat ik als het ware tussen twee "grote" speakers in sta, welke naar achteren zijn gericht.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (10-9-2003 08:12:00)
Dat is een kwestie van smaak, ik vind hetgene dat hij produceert juist heel goed.
Ff muggenziften, het is trouwens Tijs en geen Thijs, maar ach, spelfoutje is beter dan breezah taal.....Een paar jaar geleden werkte hij onder verschillende aliassen.

A3
Alibi (met Armin Van Buuren)
Allure
Control Freaks (met E.B De Goeij en P.W. Bervoets)
Drumfire
Gouryella (met Ferry Corsten)
Kamaya Painters (met E.B. De Goeij)
Major League (met Armin Van Buuren)
Straydog
Vimana (met Ferry Corsten)

Ik geef toe veel co-produkties, maar vooral kamaya painters, en Straydog zijn mijn favorieten. kan zijn dat ik er een aantal ben vergeten.
Luister eens naar Straydog-Mirror, een nummer van zo'n 5 jaar oud, maar wel erg lekker. Laatste nummer van Gouryella, Ligaya heeft Ferry Corsten zonder Tiesto gedaan.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-9-2003 09:18:00)
Om een eindeloze discussie aan te gaan, over een DJ die door de een wel word goed gevonden en door de ander niet, heb ik geen zin in.
De producers die ik daar noemde zijn niet goed...."Jij vind ze goed" Tis immers een mening en geen feit. Als jij dus denkt dat je producers kent die 100x beter zijn, dan hoef ik dat nog niet te vinden. Kan alleen moeilijk bevatten, dat er mensen zijn die hem tussen slecht en matig vinden produceren. Dat de muziekstijl je niet aanstaat kan, maar dan hoeft diegene nog niet slecht te zijn. Heb wel eens naar in my memory of magik journey geluisterd???
De kans die Tiesto "kreeg", kreeg hij niet, die dwong hij af. Pas als je die kans verdient, zul je doorbreken, en dus niet als je die kans krijgt....En zijn echte doorbraak (bij de meelopers en dus niet "echte" fans) kwam pas veel later. In 2001 2002.
Marketing gelul dat hij het publiek bespeelt??? Moet je een top DJ als Paul van Dijk eens langs Tiesto zetten, Paul van Dijk staat er als een zoutzak bij, maar draait kwalitatief ongeveer hetzelfde. Tiesto zweept het publiek meer op, door uit zijn dak te gaan, of iig de schijn hoog te houden dat hij dat doet. Het publiek ziet dat er reageert daarop.
Tja bij ieder feest heb je mensen die erheen gaan om erbij te zijn, en niet voor de muziek gaan. Die kunnen zeggen, ik was erbij....Dan vraag je welke nummers er zijn gedraaid, en dan kunnen ze alleen zeggen, Ja, alle toppers, zoals Flight 643 en Lethal industry. Ik weet wel dat er een hoop mensen binnen waren die wel eens vaker naar een feestje gaan. En die ook veel nummers kennen. Dat kun je zien uit reacties wanneer Tiesto een andere plaar inmixed.
Koop jij nou maar die DVD Tiesto in concert voor 23,99 Euro, of download hem maar over een paar weekjes (als je niet wilt dat er geld aan je word verdient). Ik heb het er iig voor over. En dan zul je zien dat er heel veel liefhebbers waren.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (9-9-2003 07:51:00)
Ik luister juist heel veel naar andere producers, maar geen van onderstaande (hier eerdergenoemde) producers vind ik net zo goed als Tiesto. Nogmaals het gaat hier gewoon om smaak, en luister al meer dan 5 jaar naar Tiesto, en dus ook naar producers wiens platen hij draait. Maar als er mensen zeggen dat hij tussen matig en slecht produced, dan begrijp ik die mensen niet. Zeker de niet commerciele nummers zijn beregoed. In bijv. Magik Journey zit minimaal net zo veel emotie als platen van bijv. Delerium.

Katana
Mark Norman
Ton TB
Signum
Yahel - voyage
Kid vicious
Delerium

Ook las ik dat iemand zei eenmaal succes op Innercity en daarna doorborduren op dat succes. Tiesto heeft zich juist door de jaren heen (draait immers zo'n 13 jaar in het openbaar) juist enorm ontwikkeld. En ook zijn muziekstijl aangepast. Om dan te zeggen dat iedere DJ met wat ervaring hetzelfde zou kunnen is natuurlijk slappe klets. Want vorig jaar werd er maar 1 van al die DJ's (die een kans hebben gekregen op een groot feest) gekozen tot wereld no.1 DJ, en was er maar 1 van die DJ's die de sluitact was op dancevalley, en was er ook maar 1 van al die DJ's die in zijn eentje een voetbalstadion met 28.000 man gevuld kreeg. Goh en dat was elke keer Tiesto, om vervolgens te beweren dat dat iedereen had gekund, ga je gang zou ik zeggen. Ik moet wel zeggen dat Tiesto het afgelopen jaar wat minder goed draaide als voorheen, maar dat komt natuurlijk door het vele gereis, en de feesten die hij afloopt. Laatste paar sets van hem, waren weer als vanouds. Ronduit genieten....Van mij mag hij volgend jaar wereld no.2 DJ worden, en de eer aan Armin van Buuren laten, dan komt Tiesto wat meer in de schaduw te staan, en kan hij zich weer concentreren op zijn sets, en op de dingen die hij uitbrengt.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (8-9-2003 13:12:00)

Peter schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wat tegen vind vallen. Lang niet zo'n knaller als Lethal Industry. Het is wel een lekker nummer, maar zo duidelijk gemaakt om een succes te worden. Beetje te commercieel, maar dat is mijn persoonlijke visie. Ik hou toch meer van Svenson&Gielen, Rank1, DJ Sammy. Dat is naar mijn idee wat muzikaler.
Zo duidelijk gemaakt om een succes te worden??? Laat me niet lachen....Vervolgens zeg je dat DJ Sammy muzikaler is??? Die gast weet niet eens wat orginaliteit is. Oude 80'er hits vernieuwen....En ik denk niet dat iemand als Tiesto muziek maakt om een succes te worden. Ik denk dat hij het financieel dusdanig goed voor elkaar heeft, dat hij zich kan permiteren, op andere dingen te letten, dan of het plaatje veel geld opbrengt.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (8-9-2003 13:04:00)
Ok, ietwat bevooroordeelt ben ik wel, maar om nou te zeggen dat iedereen aan de Tiesto hype meedoet, gaat me te ver.
Er zijn idd tal van mensen die alleen tracks als Lethal industry, en flight 643 kennen, en al een kleiner percentage Suburban train. (Sub)urban train, Magik Journey, In my memory, zijn hele goede produkties. Dus om te zeggen dat hij slecht tot matig produceert, slaat nergens op.
Er zijn weinige die het publiek zo goed aanvoelen als Tiesto, en heeft dit jaar wel het een en ander gepresteerd. 2 DVD's. 1 CD, tal van grote optredens op oa. Love parade, Dancevalley, Tiesto in concert. Zijn single's Nyana en Traffic zijn goede tracks, maar niet van dezelfde kwaliteit als bijv. Magik Journey.
Ik hoorde 5 jaar geleden voor het eerst van Tiesto, en was meteen verkocht. Zijn muziek boeide me erorm, maar naar mate hij populairder werd, veranderde hij zijn stijl. Zijn Magik serie is een hele goede serie cd's. Maar helaas draait hij zo niet meer. Dus toen eind vorig jaar bekend werd dat er geen Magik cd's meer zouden komen, baalde ik wel ff.
Gelukkig voor mij, draait Tiesto vandaag de dag weer met betere platen, niet van die platen om het grote publiek maar dansende te houden, maar meer platen die echt bij zijn stijl passen.
Ik hoop dat Armin van Buuren dit jaar wereld no.1 DJ wordt. Dan kan Tiesto weer z'n eigen muziek draaien. En krijgt hij meer tijd om echt goede nummers te maken.
Topic: Welk nummer is dit? (7-8-2003 07:49:00)
Dat is Remember van Summer love....
Topic: Review nieuwe OEM bak van het jaar ;-) (1-8-2003 07:27:00)
Echt een hele goede review, je hebt mij iig overtuigd.... Ergens is het jammer dat ik een half jaar geleden 2x PDT6000 heb aangeschaft. (ze bevallen overgens prima) Maar deze nieuwe OEM-tafel schijnt op alle fronten beter te zijn, en volgens mij net zo duur, althans de Akiyama.
Topic: Turntable Ophangsystemen (trilling/schok absorptie) (30-7-2003 13:05:00)
Hier heb je die kussens voor onder je TT

www.freefloat.nl/

Ik weet niet of er hier iemand is die ze al getest heeft, maar de meeste DJ's zijn er heel lovend over.

www.dancelinx.com/DLX/forum/info.asp?id=241655

DaHuge (toch een bekende DJ) is er positief over, alleen is hij iets minder te spreken over het uiterlijk.