Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DvE
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 11 van 13)
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 13:55:00)andere winkels ??
ik had al gekeken op dj-equipment.pagina.nl/ maar daar kon ik niet echt iets bij mij in de buurt vinden (kan er ook overheen gekeken hebben hoor)Kijk dan nog maar een keer! en er bestaat ook zoiets als de gouden gids, google, ....waar moet ik dan voor kijken want heb net nog effe in de gouden gids gebladerd en kan niks vinden
ze hebben ook niet iets erin staat van dj-stores ofzoTopic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 13:40:00)naar andere winkels ??
ik had al gekeken op dj-equipment.pagina.nl/ maar daar kon ik niet echt iets vinden wat bij mij in de beurt was en als het al een beetje bij mij in de buurt was hadden ze de nieuwe cd-speler niet (kan er ook overheen gekeken hebben hoor)Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 13:31:00)
Als die ze tenminste heeft staan.weet je of hun een site hebben ???Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 12:59:00)
Is goed Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (26-7-2004 11:06:00)
Mijn frans en duits is niet zo goed (ga naar de tweede dus heb nog geen duits)
Mvg,
Dave
(sorry als ik iets verkeerds deed)Nee, niet zo erg hoor, maar gewoon iets wat je best in je achterhoofd houdt. Ik zie dat de laatste 2 berichten door jou zijn gepost, als je die allemaal in één post verwerkt is het wat overzichtelijker (als je in alinea's werkt alleszins). Heb je de manual al eens gelezen trouwens? Ik zie niks staan van beat juggle e.d.
Hetgeen wat in de productomschrijving staat op de website van AA is gewoon een marketing tekst. Vergelijk de features die in de manual staan maar eens met die in de productomschrijving, gewoon een paar fancy termen en het lijkt meteen andere speler.Jah ik had de manual al eens doorgelezen was wel overzichtelijk
Maar ik kon geen manual vinden van reloop maar dat zal wel aan mij liggen
Mvg,
daveTopic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (25-7-2004 20:13:00)
Er staat rechtsboven in de hoek een edit-knopje.
Zo ziet ie er uit. Probeer er wat meer gebruik van te maken.
Verder raad ik je aan om vragen aan Dré gewoon te mailen, aangezien hij dan niet in elk topic moet kijken of er hem een vraag gesteld wordt.
Over de BST Cleving 280, ik weet niet of je Frans of Duits goed is maar in deze 2 talen vind je genoeg uitleg als je even googled.
www.google.be/search?q=BST+Cleving+280&ie=UTF-8&hl=nl&meta=
Verder check je de manual maar eens van de American Audio.
www.adjaudio.com/pdffiles/CDI-500.pdf
[edit] na de manual eens doorgelezen te hebben, kon ik niks verschillends opmerken tussen de Reloop RCD-900s en de American Audio CD500, dus ik denk dat we voorzichtig mogen aannemen dat ze hetzelfde zijn.Waar moet ik in dit geval het edit knopje voor gebruiken ???? Had ik wat verkeerd geschreven
Mijn frans en duits is niet zo goed (ga naar de tweede dus heb nog geen duits)
Mvg,
Dave
(sorry als ik iets verkeerds deed)Topic: "Probleem" aanschaf geluidsset (25-7-2004 20:08:00)
massive schreef:
DvE schreef:
sylvia schreef:
Je ZOU natuurlijk ook eens kunnen proberen om zelf te zoeken.ik had al gekeken op dj-equipment.pagina.nl/ maar daar kon ik niet echt iets bij mij in de buurt vinden (kan er ook overheen gekeken hebben hoor)
ze hebben ook niet iets erin staat van dj-stores ofzo
sylvia schreef:
Je ZOU natuurlijk ook eens kunnen proberen om zelf te zoeken.ik had al gekeken op dj-equipment.pagina.nl/ maar daar kon ik niet echt iets vinden wat bij mij in de beurt was en als het al een beetje bij mij in de buurt was hadden ze de nieuwe cd-speler niet (kan er ook overheen gekeken hebben hoor)
zijn er nog meer winkels bij mij in de buurt die de nieuwe cd speler verkoopt ??
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (5-8-2004 13:28:00)Reind schreef:
Ik denk dat je dan in Amersfoort bij Ten Hove uit gaat komen.Als die ze tenminste heeft staan.
Weet iemand waar ik deze niewe cd-speler (liefst de Reloop RCD-900s maar kan ook al die anderen Adj, BST, omnitronic enz.) kan testen in de buurt van zeewolde ligt vlak bij harderwijk.
En liefst niet in de GROTE steden zoals Amsterdam, Rotterdam en.... ??
Ik hoor het wel
Dave van Engelen
(het is wel erg off-topic of niet ?? mail anders maar als het teveel off-topic is)
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (26-7-2004 14:57:00)En liefst niet in de GROTE steden zoals Amsterdam, Rotterdam en.... ??
Ik hoor het wel
Dave van Engelen
(het is wel erg off-topic of niet ?? mail anders maar als het teveel off-topic is)
Reind schreef:
Ow en dat Met vriendelijke groet mag je ook wel weg laten hoor. We zien je hier vaker voorbij komen op een dag en om nou iedere keer te groeten
Is goed Skit schreef:
DvE schreef:
Waar moet ik in dit geval het edit knopje voor gebruiken ???? Had ik wat verkeerd geschrevenMijn frans en duits is niet zo goed (ga naar de tweede dus heb nog geen duits)
Mvg,
Dave
(sorry als ik iets verkeerds deed)
Hetgeen wat in de productomschrijving staat op de website van AA is gewoon een marketing tekst. Vergelijk de features die in de manual staan maar eens met die in de productomschrijving, gewoon een paar fancy termen en het lijkt meteen andere speler.
Maar ik kon geen manual vinden van reloop maar dat zal wel aan mij liggen
Mvg,
dave
Skit schreef:
Beste Dave,Er staat rechtsboven in de hoek een edit-knopje.

Zo ziet ie er uit. Probeer er wat meer gebruik van te maken.
Verder raad ik je aan om vragen aan Dré gewoon te mailen, aangezien hij dan niet in elk topic moet kijken of er hem een vraag gesteld wordt.
Over de BST Cleving 280, ik weet niet of je Frans of Duits goed is maar in deze 2 talen vind je genoeg uitleg als je even googled.
www.google.be/search?q=BST+Cleving+280&ie=UTF-8&hl=nl&meta=
Verder check je de manual maar eens van de American Audio.
www.adjaudio.com/pdffiles/CDI-500.pdf
[edit] na de manual eens doorgelezen te hebben, kon ik niks verschillends opmerken tussen de Reloop RCD-900s en de American Audio CD500, dus ik denk dat we voorzichtig mogen aannemen dat ze hetzelfde zijn.
Mijn frans en duits is niet zo goed (ga naar de tweede dus heb nog geen duits)
Mvg,
Dave
(sorry als ik iets verkeerds deed)
Ik heb 2 keer de EV Eliminator gehoord op mijn school en dat klonk super echt mooi mooie bas en goede hoog-mid echt geweldig!
Deze set bestond volgens mij uit:
2 Eliminator i Double (Top) en 2 Eliminator kW (Bas) (totaal set)
1 keer was het op een disco voor ongeveer 75 man
en een andere keer was het in het Cultureel centrum van harderwijk dit werd gebruikt voor zang en voor bijv. drumstel uitversterken (ik moest die avond drummen) maar ook bij het soundchecken zette ze effe een nummer op en dat was lekker! lekkere bassen mooi hoog en mid: gewoon super!
Over een tijdje mag ik mischien ook wel mee werken op mijn school
Ik weet niet wat voor versterker het was maar de klank was geweldig
Dus mijn mening als je het geld heb deze set gewoon kopen!! Klinkt namelijk super en wat je nu al heb dan gebruiken als het echt klein moet
Mvg,
Dave
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (24-7-2004 13:17:00)Deze set bestond volgens mij uit:
2 Eliminator i Double (Top) en 2 Eliminator kW (Bas) (totaal set)
1 keer was het op een disco voor ongeveer 75 man
en een andere keer was het in het Cultureel centrum van harderwijk dit werd gebruikt voor zang en voor bijv. drumstel uitversterken (ik moest die avond drummen) maar ook bij het soundchecken zette ze effe een nummer op en dat was lekker! lekkere bassen mooi hoog en mid: gewoon super!
Over een tijdje mag ik mischien ook wel mee werken op mijn school
Ik weet niet wat voor versterker het was maar de klank was geweldig
Dus mijn mening als je het geld heb deze set gewoon kopen!! Klinkt namelijk super en wat je nu al heb dan gebruiken als het echt klein moet
Mvg,
Dave
Heeft de BST CLEVING 280 de zelfde scatch functies als de AD audio CDI-500 ?? (Digital scratch en beat juggle)
Mvg,
Dave van Engelen
Mvg,
Dave van Engelen