Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pro Rental
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 115 bijdrage(n) van Pro Rental (Pagina: 11 van 12)
Topic: Flight DMX controller (5-1-2005 13:55:00)
Ik denk dat hier een slotje op mag.
Bedankt allemaal !
Tim
Topic: Scanwall (5-1-2005 13:54:00)Bedankt allemaal !
Tim
Voor ik het vergeet, wij beschikken nu reeds over
Scans
12 space 250's
4 Emotion 250's
4 Oblivion 250's
Moving Heads
8 Galaxy 250's
8 Showtec Pixies
8 Studio Beams
8 Vectra Spots
1 Moving Head laser 250mW met tekst
Aan parren en strobo's ook geen tekort, maar het gaat hem voornamelijk over bovengenoemde toestellen.
Mvg
Tim
Topic: Scanwall (5-1-2005 13:40:00)Scans
12 space 250's
4 Emotion 250's
4 Oblivion 250's
Moving Heads
8 Galaxy 250's
8 Showtec Pixies
8 Studio Beams
8 Vectra Spots
1 Moving Head laser 250mW met tekst
Aan parren en strobo's ook geen tekort, maar het gaat hem voornamelijk over bovengenoemde toestellen.
Mvg
Tim
Dat een scan in een scanwall al die extra's niet nodig heeft, ben ik volkomen mee eens. Roterende gobo's zul je waarschijnlijk gewoonweg niet merken als je een wall hangt van 4x4 ofzo, maar ik denk wel dat de ontladingslampen wel aangeraden zijn. Ik kan me natuurlijk vergissen.
De uitlijning van je lichtbundel zal mooier tot zijn recht komen, ofwel moet je in je scan een wit kleurtje zitten hebben, GEEN OPEN, maar een filtertje wit. Dan valt het al enigszins niet op als je je wit licht gebruikt
Natuurlijk zal je het wel merken aan je lichtsterkte.
Eerlijk gezegd dacht ik aan een goedkope scan, de space 250, of als alternatief met ontladingslamp de extreme 250. Gobo's worden naar mijn mening niet of zeer weinig gebruikt bij zulke walls.
Als we dit zouden combineren met een truss in de zaal, 6x6 vierkant ofzo, zou ik opteren voor gewone hallogeentjes voor de scanwall, en de rest, moving heads en scanners die in de truss van de zaal hangen ontladingslampen.
Juist omdat ze in de truss veel verspreider hangen en om mooier effect te krijgen in de zaal.
Tim
Topic: Scanwall (5-1-2005 10:38:00)De uitlijning van je lichtbundel zal mooier tot zijn recht komen, ofwel moet je in je scan een wit kleurtje zitten hebben, GEEN OPEN, maar een filtertje wit. Dan valt het al enigszins niet op als je je wit licht gebruikt
Natuurlijk zal je het wel merken aan je lichtsterkte.
Eerlijk gezegd dacht ik aan een goedkope scan, de space 250, of als alternatief met ontladingslamp de extreme 250. Gobo's worden naar mijn mening niet of zeer weinig gebruikt bij zulke walls.
Als we dit zouden combineren met een truss in de zaal, 6x6 vierkant ofzo, zou ik opteren voor gewone hallogeentjes voor de scanwall, en de rest, moving heads en scanners die in de truss van de zaal hangen ontladingslampen.
Juist omdat ze in de truss veel verspreider hangen en om mooier effect te krijgen in de zaal.
Tim
Ik had me afgevraagd wat je best kon gebruiken voor scanwalls. Kan je beter kleine scanners (winners of space 250 ofzo)gebruiken en een grote wall maken, of ben je beter af met kwaliteitsscanner? En dus ook ontladingslampen...
Topic: Flight DMX controller (4-1-2005 20:02:00)Je bedoelt dat mijn heads schuin hangen, in plaats van mooi onder de brug.
Ik kan je vertellen dat dit volkomen veilig is, aangezien de brug gezekerd is op 2 van de drie stangen, wat je natuurlijk ook wel weet, als je met wind ups werkt. Deze movings, (Galaxy 250's) wegen amper evenveel als een doorsnee scan, en naar mijn weten hang je toch ook altijd een scan aan 1 stang?
De moving heads zijn zelfs uitgerust om met 1 haak vast te hangen, dus hangen ze daar ook prima vast.
Ik snap niet waar je probleem over maakt.
Dat je dit met Mac Krypton of Entour niet moet doen, daar ben ik mee eens
Topic: Flight DMX controller (4-1-2005 11:43:00)Ik kan je vertellen dat dit volkomen veilig is, aangezien de brug gezekerd is op 2 van de drie stangen, wat je natuurlijk ook wel weet, als je met wind ups werkt. Deze movings, (Galaxy 250's) wegen amper evenveel als een doorsnee scan, en naar mijn weten hang je toch ook altijd een scan aan 1 stang?
De moving heads zijn zelfs uitgerust om met 1 haak vast te hangen, dus hangen ze daar ook prima vast.
Ik snap niet waar je probleem over maakt.
Dat je dit met Mac Krypton of Entour niet moet doen, daar ben ik mee eens
Maurice, welke 'onstabiele' constructie bedoelt u dan ?
T
Topic: Flight DMX controller (3-1-2005 20:47:00)T
Bedankt !!! Victor en fleur.
Bestaat er trouwens flight cases voor space 250 scan ? per twee ofzo
en voor die galaxy 250, ook per twee, of per stuk ?
mvg
T
Topic: Flight DMX controller (3-1-2005 20:16:00)Bestaat er trouwens flight cases voor space 250 scan ? per twee ofzo
en voor die galaxy 250, ook per twee, of per stuk ?
mvg
T
Dag mede-forumleden.
Ik had een vraagje in verband met mijn dmx controller. Ik stuur mijn scans (4x space 250's) en mijn moving heads (2x galaxy 250's) aan met een SM-1612. Nu had ik dit graag in een flightcase gehad, samen met misschien nog een dispatch panel. In totaal dus 6 units.
Maar, bestaan er natuurlijk flightcases daarvoor, die geen diepte hebben van de gebruikelijke 45 cm, of daar omtrend.
Dit wegens onnuttige ruimte en dus ook plaatsgebrek.
Of zal het toch wel zelfbouw worden...?
Mvg
Diejai T
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (4-10-2004 22:13:00)Ik had een vraagje in verband met mijn dmx controller. Ik stuur mijn scans (4x space 250's) en mijn moving heads (2x galaxy 250's) aan met een SM-1612. Nu had ik dit graag in een flightcase gehad, samen met misschien nog een dispatch panel. In totaal dus 6 units.
Maar, bestaan er natuurlijk flightcases daarvoor, die geen diepte hebben van de gebruikelijke 45 cm, of daar omtrend.
Dit wegens onnuttige ruimte en dus ook plaatsgebrek.
Of zal het toch wel zelfbouw worden...?
Mvg
Diejai T
Als je echt goeie oordoppen wilt, moet je je informeren over Variophone.
Deze zijn op maat gemaakt.
Er wordt eerst een pasta in je oren gespoten, dit moet een aantal minuten uitharden, tot men een afdruk heeft, en dan maakt men je oordopjes op maat.
En NU komt het interessant, je kan deze dingen afregelen qua geluid, hoeveel DB je wilt da er doorgaat.
mvg
Topic: DAP Soundmate set 3 (16-8-2004 18:24:00)Deze zijn op maat gemaakt.
Er wordt eerst een pasta in je oren gespoten, dit moet een aantal minuten uitharden, tot men een afdruk heeft, en dan maakt men je oordopjes op maat.
En NU komt het interessant, je kan deze dingen afregelen qua geluid, hoeveel DB je wilt da er doorgaat.
mvg
ik denk er ook aan om dit setje te kopen, maar moet eerst nog mijn boxjes kwijtraken....
Ik heb deze boxen ook nog niet voluit kunnen horen, maar ze geven alleszins mooie klank.
En ik kan ze wel nog een stuk goedkoper krijgen dan die 3000 eurootjes :-p.
Diejai T
Ik heb deze boxen ook nog niet voluit kunnen horen, maar ze geven alleszins mooie klank.
En ik kan ze wel nog een stuk goedkoper krijgen dan die 3000 eurootjes :-p.
Diejai T