Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 11 van 20)
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (10-3-2008 00:38:00)
Is hier nou overigens ook wat te koop of echt alleen maar wat te kijken ?
Topic: Nieuw: Xilica XP en XD series (speaker management systems) (20-2-2008 19:46:00)Volgens mij is die dc-one toch al gewoon te leveren want wou mijn leverancier mij laatst in de maag splitsen.
Topic: info voor msd 250 Genius motorshow (17-2-2008 23:34:00)Hmm had helemaal niet naar de andere link geken gewoon ingeklopt op google en daardoor kwam ik hierop uit. Wel dom eigenlijk dat ze dan 2 heads met dezelfde naam hebben.
Topic: info voor msd 250 Genius motorshow (17-2-2008 22:59:00)De manual met daarin de adressing bij deze: Klak
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (5-2-2008 03:23:00)@Tom: Ja is ook zo maar het probleem met jeugdige groepen is dat alles op het laatste moment geregeld wordt, Had eigenlijk maar 3 setjes opstaan, Zijn er op het laatste moment nog 4 bij gekomen waardoor ik zelfs bij forumlid JVS nog een set ben moeten gaan huren.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (4-2-2008 19:15:00)Ja helaas wel, Maar de huurder doet gelukkig niet moeielijk en wil het gewoon vergoeden. Maar nu maar hopen dat ze in de tussentijd niet nog meer kapot krijgen. Want er staat nog tot en met dinsdag geluid bij hun op de wagen.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (4-2-2008 17:28:00)Bij mij is tot zover de tussenstand 1 defecte driverack 260. En ik hoop ook wel dat het hierbij blijft.
Topic: Martin onderdelen (18-1-2008 00:44:00)Nou neem maar van mij aan dat als je gewoon even naar fairlight belt dat ze je dan heus wel vertellen wie de dealer in de buurt is, En als ze snappen waar het over gaat geven ze je zelfs het sparepart nummer. En hoef je dus alleen maar naar de dealer te gaan en te vragen of dat ze dat onderdeel voor je bestellen.
Topic: Clay Paky Miniscan HPE 300 stappenmotor probleem (28-12-2007 15:32:00)Om een probleem met de electronica uit te sluiten zou je bijvoorbeeld kunnen doen wat martijn al aangaf de motor even omwisselen met een andere uit de scan. Vermitst ze van het zelfde type zijn.
Topic: Pluggen voor in flightcase Dapjes, of toch Neutrik? (20-12-2007 16:44:00)Ohh en dat van die kabeltje dat wist ik dan weer niet. Ook maar eens naar gaan kijken dan, Want nu koop ik meestal dap kabeltjes en vervang de pluggen. En dan is het natuurlijk makkelijker om de hele verloopjes te nemen.
Edit: Zit net te googlen naar hun website en kom een site van een curator tegen met hun faillissement. Dus denk eigenlijk niet dat ze nog veel plugjes e.d. gaan maken. Of hebben ze inmiddels een doorstart gemaakt ?
Edit: Zit net te googlen naar hun website en kom een site van een curator tegen met hun faillissement. Dus denk eigenlijk niet dat ze nog veel plugjes e.d. gaan maken. Of hebben ze inmiddels een doorstart gemaakt ?