Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 11 van 20)

Topic: Behringer DX-1000 probleem (2-12-2004 16:05:00)
Net weer mail gehad:
Beste Justin,

Ik heb gisteren nog weer bericht gehad van de technische dienst dat het
mixer nog steeds geen storing heeft vertoond. Je weet dus zeker dat je
zelf niks fout hebt gedaan met een foute kabel eraan.

Heb je ook al eens getest met 1cd-speler erachter en dan met 1 kabel
naar de versterker om zo te kijken dat er geen fouten in de kabels
zitten. En deze dan om beurten om steken.

Tot horens.
Wat ze dus doen bij behringer is: ze zetten em aan, en luisteren net zo lang tot ze iets horen... maar aangezien dit een incidenteel probleem is zou het best kunnen dat hij daar nergens last van heeft. Ik wil gewoon dat ie het goed doet, en niet af en toe wegvalt zoals ik al zei. Ik heb ook gemaild dat ik hetzelfde probleem nu al van 2 andere heb gehoort.

Hij zou het doorgeven aan Behringer... vraag me af of ze em nu wel al open hebben gehaald.
Topic: Behringer DX-1000 probleem (2-12-2004 15:55:00)

Dré schreef:

terwijl je een sinus aan de ingang gooit en een goede logger aan de uitgang (die zal elk "hikje" feilloos registreren). Ook slechte solderingen kun je op deze manier prima vinden.
Ehm, haha, dat laat ik maar door hun zelf doen wink ;) Ik wil gewoon dat hij het goed doet, en niet incidenteel uitvalt
Topic: Behringer DX-1000 probleem (2-12-2004 15:47:00)
Ik heb precies het zelfde probleem, en mijn dx is nu dus bij Behringer.

Eerste reactie na een paar dage was de volgende:
Beste Justin,

Hier een bericht over de DX1000, het heeft even geduurd omdat de ze geen
fout kunnen vinden op de TD bij de importeur, hij staat daar al een
aantal dagen te draaien zonder problemen.

Welke aansluiting gebruik jij? De twee XLR’s?? en wat van kabel gebruik
jij daarvoor? XLR naar XLR of een verloop kabel/plug??
Ik heb toen terug gestuurd dat ze niet moeten luisteren maar moeten bekijken van binnen of er iets mis is. Zogauw ik weer iets hoor zal ik het hier wel melden
Topic: dap mission-800 (30-11-2004 21:35:00)
De mission's heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar ik kan je wel zeggen dat ik erg te spreken ben over de p1200. Wij hangen er 2 Peavey pro15's aan, en gaat heerlijk. En geef toe, ze zien er nog sexy uit ook wink ;)

Ik denk dat je geen verkeerde keuze maakt met een palladium
Topic: Limiter nodig of niet? (28-11-2004 20:28:00)
Kijk eens naar de Paladium serie van Dap. Ik heb nu de p1200 met 2x Peavey PRO 15 eraan, en dat gaat perfect.
Topic: Speaker gaat lastig van statief (27-11-2004 15:48:00)
Allemaal bedankt voor de tips, ik ga eerst even contact opnemen met de winkel waar ze gekocht zijn, en kijken wat hun er van zeggen (kwa garantie e.d.). Ik stel het open halen en klussen namelijk het liefst zo ver mogelijk uit tot er echt geen andere oplossing meer is wink ;)
Topic: Speaker gaat lastig van statief (26-11-2004 19:33:00)
sad :( Blijkbaar lag het toch aan de tophat. Gisteravond trok ik bijna de tophat uit de speaker... we hebben echt met 2 man eraan moeten hangen met een voet op het randje van de tophat (speaker dus op zijn kop). Is er een manier om dat beter vast te zetten? hij zit nu eigenlijk (als ik het goed zag) alleen nog maar aan de stof om de kast heen.

[off topic] Verder zijn we na dit feest helemaal verliefd geworden op onze speakertjes, ze deden het perfect, klonken goed (Ik was bang dat het geluid niet goed zou klinken in zo'n werf) en de organisatie kreeg zelfs een waarschuwing voor geluidsoverlast van oom agent (haha, eigenlijk helemaal niet leuk wink ;) ) . [/offtopic]
Topic: Live band versterken (23-11-2004 21:18:00)
Maar om zo'n grootschalig iets gaat het nu dus niet Edie wink ;) Lijkt me juist perfect om zo te beginnen
Topic: Radio systeem op school (21-11-2004 19:23:00)

Tom. V schreef:

Yep,... je cd-speler zet je op de LINE-in op je versterker,... je tuner KAN ook op de LINE-in,.. maar meestal is er een "tuner" ingang
Aangezien ik afhankelijk ben van een uitstekend (in de vorm van dat ie ergens bovenuit steekt razz :p ) line in kabeltje gebruik ik die maar wink ;)
P.S Leuk idee! happy :)
Dank happy :)
Topic: Radio systeem op school (21-11-2004 18:15:00)
Beste mensen,

Zo, we zijn weer een tijd verder, heb het te druk gehad omm al teveel aandacht aan dit project te schenken. Zoals ik al eerder melde hebben we al eerder een radio aangesloten, en dat werkte dus niet. Ik heb nu vandeweek een gewone hifi cd speler aangesloten en verrek, gejuich was het resultaat laugh :D Spontaan begonnen er mensen mee te zingen met Robbie Williams, en na afloop werd ik door meerdere mensen omhelst (het bleef maar bij 10 seconde om even te proberen of het nu wel te verstaan was wink ;) ), oftewel, het initiatief kwam goed aan bij de leerlingen. Jezus, wat gaf dat een heeeerlijk gevoel, maar daar gaat het niet om happy :)

Ik heb met de locatie directeur afgesproke op marktplaats te kijken voor een tuner. Nu vroeg ik me af of er nog bepaalde dingen zijn waarop ik dan moet letten, en of ik de tuner net als de cd speler gewoon direct kan aansluiten op de versterker. Ik neem aan dat die uitgangsspanning gelijk is toch? of zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee zal moeten houden?

Allemaal bedankt, en de omhelzingen die ik heb ontvangen zijn ook voor jullie wink ;)

Jus