Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 11 van 20)

Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:19:00)

Tom. V schreef:

Welke stijl draai je?

GRTS
Voornamelijk trance, met een heel klein beetje hardstyle...
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:14:00)
Iemand voor mij? Of gewoon Petto V houden? (voluit Patrick van Vugt)?
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:00:00)

Tom. V schreef:

Here the same! In Augustus mag ik op een megafeest draaien, 900 à 1000 man in Borsbeek (Fortfuif 19/08/05...)

Naam; Tom Verbruggen
Stijl: house / club (vnl. club!)

Stijl van het feest: dance (maar ik ben niet de enige dj, naast mij: a
waarschijnlijk: Paul Van Dyck, en maybe Yves deruyter ( wink ;) )
En dan nog wat ander lokaal dj-geweld!
Iemand suggesties?

GRTS TOM.V
Zo shocked 8O als dat echt waar is, is dat zeker niet mis! Yves deruyter en paul van dyk, ook goeimorgen shocked 8O . Nou heb je me echt jaloers gemaakt wink ;) . Ben er zeker van wat je doet, je staat nu wel met hele grote namen on stage...
Verder een dj naam...tja... Je kunt iets doen met je eerste letter die T, daar kun je leuke namen mee maken.

b.t.w. Ik zit zelf ook nog steeds een dj te zoeken, Ik zit op dit moment een beetje met Petto v te k*t*n. Iemand ideën? Mijn naam vol uit: Patrick van Vugt
Topic: Slechtste ervaring (29-1-2005 14:34:00)

Tom. V schreef:

Zonder een case, neem ik aan....
Ja, en dan baal je toch mooi dat die tafel van 400 euro ex. element en transport kosten stuk is. Terwijl je dit had kunnen voorkomen door op z'n minst een flightcase van 69,- ex transport te kopen... sneaky :V Dan baal je wel. Een toonarm is niet niks (en waarschijnlijk zal het element ook een flinke klap hebben gehad...) shocked 8O
Topic: Standaard voor Pioneer CDJ 800 (28-1-2005 20:16:00)

Dré schreef:

Staat als het goed is wel in de handleiding van de speler. En volgens mij heb ik zelfs een link naar de handleiding in de shop staan.
Hé, dat wist ik niet. Is er ook een bepaalde hoek voor cdj-20's die zo kunnen staan of niet?
Topic: Pioneer CDJ-800 auto cue functie in vinyl stand (23-1-2005 15:43:00)

Frisbee schreef:

[Bij een vinyl zit er meestal een paar seconden stilte tussen, dan heb je nog tijd om de fader omlaag te zetten als je helemaal tot het einde mixt. Bij cd's ligt het er maar net aan hoe je ze brandt. Als er geen tijd tussen de nummers zit en je mixt helemaal tot het einde dan kan ik me voorstellen dat het vervelend is als 1 seconde later de volgende track begint. Misschien is het handig om dan wat ruimte tussen de nummers te laten met branden (kan je met bv Nero gemakkelijk instellen).
Ja, maar bij orginele gaat dit niet op natuurlijk, de meeste orginele cd's van de dag van vandaag zijn aan elkaar gebrand. Soms best handig (oeps, nog geen nummer klaar staan, hup in de continue modus). Maar als je vergeet je fader omlaag te gooien en je hebt hem op continue of iets dergelijks staan, dan heb je een probleem.
Topic: Koptelefoon voor onderweg (21-1-2005 21:34:00)

Ski-J Raymond schreef:

Euhm, allemaal heel erg leuk hoor, oordopjes of koptelefoons die heel erg hard gaan en dat daarmee je gehoor kunt verneuken, maar mischien dat het aan mij ligt hoor:

Ligt dat niet totaal aan de gebruiker zelf?
Die bepaald uit eindelijk hoe hard hij het spul zet!!!

Met oordopjes van 6 euro kun je net zo goed je gehoor verneuken als met oordopjes van 600 euro, als je het spul maar hard genoeg zet! En jahoor daar zijn we weer: dat ligt totaal aan de gebruiker.
Ja, helemaal mee eens. Maar je moet de oordopjes wel onderscheiden in 2 groepen hé.

1. Voor gewoon gebruik (mp3, discman etc)
2. voor dj gebruik.

Voor dj gebruik - deze zijn meestal met een goede demping uitgerust. zodat ze niet hard hoeven.

voor gewoon gebruik kunnen ze meestal wel hard (zonder op de geluids kw. te letten!). Maar sommige discman's en mp3's hebben een begrenzer. Zoals mijn sony discman, deze kan niet hard (hoe hard weet ik niet) maar hij is begrensd. Eerst had ik hier een hekel aan, maar als je d'r over gaat na denken is het toch wel verstandig...
Topic: Koptelefoon voor onderweg (21-1-2005 12:33:00)

Dré schreef:

Ook oordopjes kun je gewoon zacht zetten. Ook een koptelefoon kun je dusdanig hard zetten dat je je oren verneukt. Ik snap je "nooit oordopjes gebruiken" claim dus voor geen meter!
Nou, het is wel zo dat oordopjes direct in je oor zitten (er zit niks van ruimte tussen). Dit schijnt een heel stuk slechter te zijn dan een koptelefoon. Volgens mij heeft 1 of andere universiteid dit onderzocht...
Topic: Pioneer CDJ-800 auto cue functie in vinyl stand (20-1-2005 20:36:00)
Voor zover ik weet hebben alle cdspelers met vinyl functie dat "probleem", toch? Ben vanplan over een tijdje ook nieuwe cdspelers te gaan kopen, maar wacht het nu nog maar even af. Er zijn zoveel nieuwe ontwikkelelingen de laaste tijd wink ;)
Topic: Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig....!! (20-1-2005 16:48:00)

Imcowelter schreef:

Dankje Victor! Dat was hem! [ ] { } ; : ' " , < > . / ? * ( ) & ^ % $ # @ ! ~` - = + \ |

laugh :D
En ook gelijk bedankt namens mij wink ;) , heb ik ook zovaak. Vooral als ik b.v. duitse woordjes aan het leren ben... het lukt niet, hé weer fout, v*erd*mm*! BAM... En dan moet ik meestal eerst weer een half een zoeken naar die toest combinatie om hem weer goed te zetten laugh :D ...