Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 11 van 20)
Topic: liedjes zoals underworld , fatboy slim..? (20-4-2006 20:46:00)
goede nummers:
chemical brothers: hey boy hey girl
Daan: Housewive (een échte knaller)
Daft Punk: around the world
Soulwax: NY Lipps
Zo kan ik nog ff doorgaan ...Vooral die laatste vink wel lekker, Lipps Inc. remix 
Alsook de eerste is lekker
!Topic: Het bouwen van een case (3-4-2006 22:40:00)Tegenwoordig heb je al tamelijk goedkoop 8x parretjes...
Onlangs op het forum voor 150 ,8x par 56
...Topic: DJ-nickname (14-3-2006 17:23:00)En wie stelt een pc in? Juist: de gebruiker. Dus aan wie of wat ligt het als een pc crasht?
Juist: de gebruiker.
Hetzelfde gaat trouwens op als de gebruiker zou kiezen voor een pc die qua leeftijd/configuratie niet is opgewassen tegen waar de gebruiker de pc voor inzet.Ok, ok julllie winnen
.Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (14-2-2006 19:15:00)
.Nou, nee, dat begrijp ik niet helemaal. Dus mijn laptop (pentium 2) crasht veel sneller, omdat ik een pentium 4 gewend ben?
Pff, laat maar.
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (14-2-2006 14:40:00)En waarom is een PC niet betrouwbaar?
Martin.Hangt er vanaf hoe de pc ingesteld staat.
Als je bijv. een wat oudere PC hebt om je movingheads / parren / scans / whatever, denk ik niet dat dit zo zal vlotten, als je bijvoorbeeld een pentium 4 gewend bent en je moet bijv. met een PII, apparatuur aansturen dat je pc sneller zal crashen omdat je sneller gewend bent, begrijp je?
.Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (14-2-2006 12:30:00)
.Heb jij dan wel eens met een echte tafel gewerkt? Ik (ja, zelfs ik
) verkies in sommige gevallen een tafel boven software, en ook als het gaat om flink wat intelligent.Nee. Maar meestal zal een tafel betrouwbaarder zijn dan een PC. En zeker als het zo'n sloom ding is
.
DJ-Ridoo schreef:
Hier hebben we het dus over "alternative dance", ook een beetje mijn stijl.goede nummers:
chemical brothers: hey boy hey girl
Daan: Housewive (een échte knaller)
Daft Punk: around the world
Soulwax: NY Lipps
Zo kan ik nog ff doorgaan ...

Alsook de eerste is lekker
!Whaha die heeft me pa ook nog staan
.
Topic: Neutrik XLR plug weer open schroefen ( nieuwe versie ) (22-3-2006 13:19:00)
.En wat dan als je de kabel op een andere plug wil zetten? 
Vind ik een beetje kabel - verspilling maar ok, is mijn mening maar...
Topic: tips lichtset??? (19-3-2006 22:10:00)
Vind ik een beetje kabel - verspilling maar ok, is mijn mening maar...

deWit schreef:
Koop een showbar met 4 parren en een tiefje. Met een beetje geluk een twee. Of kijk tweedehands.Onlangs op het forum voor 150 ,8x par 56
...Wat vinden jullie als dj-naam: DoubleD
Ben benieuwd naar jullie reactie's...
Topic: Hoe kan je het best je muziek branden op cd mbv nero (12-3-2006 22:13:00)Ben benieuwd naar jullie reactie's...
16X het beste? 0_o, Ik denk nog altijd het laagste, omdat een normale audio cd (origineel dan) ook maar 1x "draait". Correct me if i'm wrong!
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (14-2-2006 19:45:00)Sylvia schreef:
djdimi schreef:
Hangt er vanaf hoe de pc ingesteld staat.Juist: de gebruiker.
Hetzelfde gaat trouwens op als de gebruiker zou kiezen voor een pc die qua leeftijd/configuratie niet is opgewassen tegen waar de gebruiker de pc voor inzet.
.martijn0012 schreef:
djdimi schreef:
dat je pc sneller zal crashen omdat je sneller gewend bent, begrijp je?
.

KVM schreef:
djdimi schreef:
Maar meestal zal een tafel betrouwbaarder zijn dan een PC.Martin.
Als je bijv. een wat oudere PC hebt om je movingheads / parren / scans / whatever, denk ik niet dat dit zo zal vlotten, als je bijvoorbeeld een pentium 4 gewend bent en je moet bijv. met een PII, apparatuur aansturen dat je pc sneller zal crashen omdat je sneller gewend bent, begrijp je?
.JeroenVDV schreef:
djdimi schreef:
Als je natuurlijk echt movingheads parren en weet ik veel nog wat gaat aantsuren zou ik iig via de PC werken
.
) verkies in sommige gevallen een tafel boven software, en ook als het gaat om flink wat intelligent.
.