Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 11 van 20)

Topic: Truss & Moving Head (7-4-2004 19:40:00)

skylight schreef:

Als je er MH's aan gaat hangen moet je waarschijnlijk (ligt aan de MH's) apex up nemen, aangezien je 2 vd 3 buizen nodig hebt om een mh's op te hangen (er zitten 4 haken aan 2 naastelkaar links, 2 naast elkaar rechts wink ;) )

Maar dat komt wel vervelend uit met kabels ed, als je apex down hebt kan je kabels op je truss leggen. Dus dan is square truss misschien wel aantrekkelijker happy :) .
4 haken? Beetje erg veel niet, Bij de meeste heads zitten er gewoon 2 halfcouplers omheen en die doen hun taak meer dan genoeg. ben eerlijk gezegd nog geen 1 head tegengekomen met 4 haken?!?!?! misschien hele zware jongens???
Topic: New-Line chatbox [test] (7-4-2004 17:04:00)
aha, ben er al uit, heb nu ook X-chat eropgegooid
Topic: New-Line chatbox [test] (7-4-2004 16:57:00)
wederom weer een mooi grijs scherm bij mij

Wat moet ik instaleren om te kunnen tjetten?
Topic: Strobo Geni (6-4-2004 19:02:00)

T-Lite schreef:

Ik heb de voorganger van de FL1800, de behuizing is balkvormig, en er zit maar één potmeter op, voor de snelheid. Tussen de in- en output zit wel een klein draaiknopje (dat met een schroevendraaier gemanipuleerd moet worden) Is dat voor de gevoeligheid van de afstandsbediening of is dat de dimmer?
Dat is de dimmer, het was voor mij ook even zoeken laugh :D
Topic: Ervaring TitanStrobe 3000 (Martin Atomic Copie?) (6-4-2004 17:41:00)
Alsof Martin heilig is.

Zolang niemand nog met de nieuw Titan heeft gewerkt kan ook niemand iets er over zeggen. Misschien is de strobe wel beter dan een Martin?
Topic: Strobo Geni (6-4-2004 17:37:00)

Dré schreef:

Heb je de dimmer (zit verstopt op de analoge versie maar zit er wel degelijk op) wel op 100% staan?
Yep. kleine potmetertje helemaal opengedraaid
Topic: Strobo Geni (6-4-2004 17:16:00)
geloof het of niet, maar ik heb mijn oude geni FL1800 aan een showtec multidim gehangen met een een dummy van 300 W er bij!!

Geen ene zekering die er uitgeklapt is
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (31-3-2004 22:44:00)
Wij regelen altijd dat de organisatie de buren en omwonende informeert over het feest. Zo heb je nooit gelazer met politie of klachten. Hebben de buren of omwonenden bezwaar dan gaat de organisatie lekker om de tafel zitten en het op een akkoordje gooien want ik heb dus absoluut geen zin om te gaan draaien en dat er dan een uur later platpetten voor mn neus staan. Komt de organisatie er niet uit, en willen ze dat we toch stiekem "hard" draaien dan ga ik desnoods met de buren praten tot we een compromis hebben

Je app zal maar in beslag worden genomen. Ja dikke l*l 3 bier dus
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (22-3-2004 11:09:00)

Dj Nathan schreef:

Ik heb me aangemeld op roc utrecht. Enm wacht nu nog op het intake gesprek. Weet iemand hoe dat ongeveer in zijn werk gaat?
dan wens ik je veel succes wink ;) Bereid je maar voor op een lange procedure
Topic: Jongeren Tegen Techno -> grappig krantenartilkel (13-3-2004 19:37:00)
moehahahahahahahahahahahahahhahahaha wat een stumperds

Ik moet gelijk aan dat stukje denken van Hans Teeuwen over Jehova's

"God Hield niet van techno"
"Hoezo niet dan?"
"Dat staat geschreven"
"O, maar hier staat....." laugh :D