Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 11 van 20)
Topic: geluidskaart (10-9-2004 17:23:00)
Hoe sluit je dit ding dan aan op je laptop? Intern lijkt me lastig namelijk...
Topic: New-Line chatbox [test] (8-9-2004 19:53:00)Ja vanavond is er weer voetbal.
Dus allemaal achter die TV vandaan en naar de chat!!!
(zo hoort het tenminste)
Topic: Nieuwe meubels van Fossalta (6-9-2004 22:07:00)Dus allemaal achter die TV vandaan en naar de chat!!!
(zo hoort het tenminste)
Ik ben benieuwd hoe het met jou meubels gaat worden!
Want een computer tekeningetje ziet er altijd mooier uit dan in het echt.
Topic: Nieuwe meubels van Tom (6-9-2004 22:05:00)Want een computer tekeningetje ziet er altijd mooier uit dan in het echt.
Ik had echt een mooi schitterend meubel verwacht maar als ik dit zo zie...
Afwerking vind ik echt jammer!
de kleur van dat traanplaat vind ik (persoonlijke mening) absoluut niet mooi!
zowieso traanplaat opzich vind ik goedkoop en onproffesioneel staan.
Dan liever een mooi zwart meubel.
ook die deksel... dat kan echt niet hoor.
Jammer tom.
Topic: missers (6-9-2004 14:42:00)Afwerking vind ik echt jammer!
de kleur van dat traanplaat vind ik (persoonlijke mening) absoluut niet mooi!
zowieso traanplaat opzich vind ik goedkoop en onproffesioneel staan.
Dan liever een mooi zwart meubel.
ook die deksel... dat kan echt niet hoor.
Jammer tom.
Jammer...
Topic: missers (6-9-2004 14:35:00)
Mwah je kan mij best ff mailen toch? er is vast wel een dealtje te sluiten!
Topic: missers (6-9-2004 14:07:00)Niet letterlijk bedoeld.
Ik ga echt geen dingen zomaar weggooien.
Topic: missers (6-9-2004 14:05:00)
Ik ga echt geen dingen zomaar weggooien.
Mail mij maar voor een bod.
Topic: missers (6-9-2004 13:45:00)
Ik ga voor geen GOUD hieraan hangen!!!
ik sta op het punt dit ding gewoon weg te gooien bij het oud vuil en 2 powerdrives statiefjes te kopen.
Echt bagger troep is het namelijk!
en asjeblieft voor je eigen veiligheid en van andere mensen gooi dit ding weg en koop 2 fatsoenlijk statiefjes.
of gewoon een goeie truss kopen.
Topic: missers (6-9-2004 10:30:00)
ik sta op het punt dit ding gewoon weg te gooien bij het oud vuil en 2 powerdrives statiefjes te kopen.
Echt bagger troep is het namelijk!
en asjeblieft voor je eigen veiligheid en van andere mensen gooi dit ding weg en koop 2 fatsoenlijk statiefjes.
of gewoon een goeie truss kopen.
Skytech hobby triangel truss.
4 kanaals looplicht
15 watt strobo
2X 5 watt stroboscoopje (zwaailicht vorm).
Voor de rest nergens spijt van...
4 kanaals looplicht
15 watt strobo
2X 5 watt stroboscoopje (zwaailicht vorm).
Voor de rest nergens spijt van...