Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timmiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 11 van 15)
Topic: spots samenstellen (11-5-2005 17:43:00)
Zonder extern faderboard zijn parren wat lastig te bedienen.Maar wat is dan zo'n voorbeeld van een faderpanel? Ik dacht dat ik daar de showmaster voor kon gebruiken. Maar voor instappers is het dus wel een goede tafel? Ik snap ook wel dat je voor dit geld niet teveel kan eisen.
Maar bedankt voor de goede uitleg. Denk toch dat ik voor deze ga als dat faderpanel lukt.Topic: Glp sd2 (3-5-2005 19:40:00)
In je bar zit een dmx-input (xlr aansluiting) daar komt de kabel (xlr) van je sturing (pc) binnen. Verder heeft de bar een dmx out, hier kun je dan je scan op aansluiten, deze heeft ook een dmx in en dmx output. En zo verder met alles dmx apparaten.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 20:09:00)Het probleem met lichtsturingen is dat je niet even verder kunt sparen. Bij mixers zit tussen de goedkoopste bruikbare en duurste versie een 1000 euro? Met alle tussenliggende maten bedragen en kwaliteiten. Bij lichtsturingen is de goedkoopste combi 1200? tot 35000 zelf. Ik zal even overleggen maar denk dat we toch nog even de GrandMa op het verlanglijstje zetten.
Even doorsparen is er naar mijn mening in de catogorie lichtcontrollers helaas niet bij.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 18:13:00)
Even doorsparen is er naar mijn mening in de catogorie lichtcontrollers helaas niet bij.Zit wat in, maar er staan hier 2 positieve reacties van 2 betrouwbare mensen, anders hadden ze hun status niet
Er zijn gewoon weinig alternatieven in deze klasse. Tuurlijk als je 3000 euro uittrekt voor een controller dan wordt het even zoeken en vergelijken. Maar voor een 1500 euro heb je niet zoveel te kiezen naar mijn mening.
Je hebt wel gelijk over het testen, maar je moet er de mogelijkheden ook voor hebben. Eerst maar eens het geld bij elkaar krijgen.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 17:43:00)
Er zijn gewoon weinig alternatieven in deze klasse. Tuurlijk als je 3000 euro uittrekt voor een controller dan wordt het even zoeken en vergelijken. Maar voor een 1500 euro heb je niet zoveel te kiezen naar mijn mening. Je hebt wel gelijk over het testen, maar je moet er de mogelijkheden ook voor hebben. Eerst maar eens het geld bij elkaar krijgen.
Mijn keuze staat nu ook wel vast, zeker naar de goede verhalen. Ik hoop maar dat hij me ook zo goed bevalt. Moet alleen nu nog wachten op de light desk. We hebben hier in het zuiden geen ezels in de tuin staan.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 12:27:00)
piep in mixer
Maar dit is opgelost. Misschien dat Chris nog het verhaal af wil maken. Al denk ik niet dat het in dit topic thuis hoord.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 12:09:00)Maar dit is opgelost. Misschien dat Chris nog het verhaal af wil maken. Al denk ik niet dat het in dit topic thuis hoord.
Tja, ik ben de voor- en nadelen eens het overwegen.
Ik weet het, Duitsland is goedkoop, en ik woon ook nog eens op zo'n 1 km van de grens en spreek de taal ook redelijk. Maar na het mixer avontuur van Chris (H.)heb ik er weinig vertrouwen in.
Het blijft moeilijk om te kiezen waar je dingen koopt. 2de hands geen garantie. Duitsland bij reparatie 9 maanden geen mixer
Nederland perfecte service alleen een 440 euro duurder. Moet het me eens goed bedenken.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 11:40:00)Ik weet het, Duitsland is goedkoop, en ik woon ook nog eens op zo'n 1 km van de grens en spreek de taal ook redelijk. Maar na het mixer avontuur van Chris (H.)heb ik er weinig vertrouwen in.
Het blijft moeilijk om te kiezen waar je dingen koopt. 2de hands geen garantie. Duitsland bij reparatie 9 maanden geen mixer
Nederland perfecte service alleen een 440 euro duurder. Moet het me eens goed bedenken. Ik pak ook een showmaster erbij denk ik. Die kun je ook nog goed los gebruiken zou je alleen parren hebben. Dan wordt het toch deze tafel eens proberen, maar eerst de lightdesk verkopen.
Topic: Glp sd2 (4-5-2005 09:20:00)Hij blijkt achteraf toch niet zo handig. Teveel onderliggende menu's. Geen voorgeprogrammeerde bewegingen. Parren en scans gaan niet samen, dit was eerst niet zo'n probleem want met 8 parren hoeft dat van mijn kant niet. Maar aangezien we er nu 16 hebben vind ik het wel nodig.
De apparte strobe en rookmachine aansluiting zal ik wel missen.
Het komt er gewoon op neer dat ik weer een stapje hoger wil, en dat gebeurd naar mijn mening met de sd-2.
Topic: Glp sd2 (3-5-2005 21:02:00)De apparte strobe en rookmachine aansluiting zal ik wel missen.
Het komt er gewoon op neer dat ik weer een stapje hoger wil, en dat gebeurd naar mijn mening met de sd-2.
Victor schreef:
De dmx-ingang is bedoeld om een externe "faderbak" aan te sluiten voor par-scenes. De ingang is niet geschikt (want niet snel genoeg) om gegevens van een andere intelli-sturing te verwerken. Maar waarom zou je dat ook willen?Zonder extern faderboard zijn parren wat lastig te bedienen.
Maar bedankt voor de goede uitleg. Denk toch dat ik voor deze ga als dat faderpanel lukt.
Blondt
had de foute link onder de ctrl c zitten blijkbaar. Dank u wel.
had de foute link onder de ctrl c zitten blijkbaar. Dank u wel.