Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dutchspiders
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 11 van 15)
Topic: Bierscherm? (18-1-2005 19:56:00)
Je spelling is niet echt lekker te lezen, en ook wat leestekens zouden geen overbodige luxe zijn.quote][citaat van deWit schreef:djmarkje,ga even Nederlands praten ofzo.
Je post is niet goed te lezen door de spellings fouten en ook wat leestekens zouden geen overbodige luxe zijn.Vind je deze ook niet wat beter
Topic: Tweede Hands profiel en geen [TK] oplossing? (9-11-2004 20:28:00)Ja idd dat heb ik ook mee gemaakt bij de jovink plakken dat bier
niet normaal man.
De een naar de andere ging het publiek in.
Topic: Advies voor 6x60 watt licht gevraagd!! (14-1-2005 16:36:00)
niet normaal man.De een naar de andere ging het publiek in.
Heb je misschien een foto van je lichtorgel met die lampjes?
Groet Mark
Topic: carnavalswagen bouwen (9-1-2005 21:28:00)Groet Mark
deWit schreef:
djmarkje, doe ff nederlands paraten fzo...Je spelling is niet echt lekker te lezen, en ook wat leestekens zouden geen overbodige luxe zijn.
Je post is niet goed te lezen door de spellings fouten en ook wat leestekens zouden geen overbodige luxe zijn.
Ik vind persoonlijk hoe het was mooier.
Maar dit is ook niet gek.
Zal er even aan moeten wennen.
Topic: Tweede Hands profiel en geen [TK] oplossing? (8-11-2004 12:39:00)Maar dit is ook niet gek.
Zal er even aan moeten wennen.
Is het niet handiger als je bv ook ziet als je je ergens aan meld dat je een vinkje moet zetten bij de voorwaarden dus dat je die gelezen hebt?
In dit geval dus de regels.
Mvg Mark
Topic: JB-Systems iMove 5S (5-11-2004 17:56:00)In dit geval dus de regels.
Mvg Mark
Ze zijn ook nog niet gekocht.
Kreeg nog steeds mails van mensen die mij wind up's aanboden.
Dus daar ga ik eerst op in
Topic: Wat kosten jullie nou? (4-11-2004 21:28:00)Kreeg nog steeds mails van mensen die mij wind up's aanboden.
Dus daar ga ik eerst op in
Oke bedankt weet ik dat ook weer
zoals al eerder gezecht komen zaterdag de nieuwe topkasten binnen.
Topic: JB-Systems iMove 5S (4-11-2004 15:47:00)
zoals al eerder gezecht komen zaterdag de nieuwe topkasten binnen.
De meningen die waren gegeven van de MEESTE mensen was dat het een slecht ding is bla bla bla maar ze hebben het niet eens gezien!!!!!!!
Als er een vip lid is die zecht dat het niet een geweldig effect is.De meest gaan dan gelijk allemaal achter aan van ja slect ding terwijl zet het zelf niet gezien hebben.
Trouwens als ik bv een scanner wil nemen moet ik eerst nieuwe statieven halen ben je gauw 600 euro kwijt.
Topic: JB-Systems iMove 5S (2-11-2004 20:56:00)Als er een vip lid is die zecht dat het niet een geweldig effect is.De meest gaan dan gelijk allemaal achter aan van ja slect ding terwijl zet het zelf niet gezien hebben.
Trouwens als ik bv een scanner wil nemen moet ik eerst nieuwe statieven halen ben je gauw 600 euro kwijt.
Maar bij een goede truss met statieven leg je ook al gauw 1200euro neer.....
Maar ik weet nu wat jullie denken over de JB-Systems iMove 5S en daar vroeg ik om.
Van mij mag er wel een slotje op anders gaat het topic weer naar een heel ander onderwerp.
Mvg Mark Spin
Topic: JB-Systems iMove 5S (1-11-2004 19:29:00)Maar ik weet nu wat jullie denken over de JB-Systems iMove 5S en daar vroeg ik om.
Van mij mag er wel een slotje op anders gaat het topic weer naar een heel ander onderwerp.
Mvg Mark Spin
Als ik scans neem moet ik eerst weer nieuwe statief kopen want scans kan je niet ergens op laten staan die moeten persee hangen.als ik goeie statieven wil kost ook snel 300euro het stuk.
Dan blijft er niks meer over voor scans.
Daarom was mij keuze om deze MH tenemen.
Maar ik kan dus beter een winner scan nemen dan deze MH's?
Dan blijft er niks meer over voor scans.
Daarom was mij keuze om deze MH tenemen.
Maar ik kan dus beter een winner scan nemen dan deze MH's?