Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djblackdevil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 11 van 20)

Topic: Het Denon DN-S3500 topic (14-3-2006 19:47:00)

Reind schreef:

Mijn mening (review moet nog geschreven worden maar alvast ff een preview)
zet paar kleine puntjes erbij als je het niet erg vind
  • Algemene feeling van de S3500 is helemaal goed, lekkere knoppen, stevig en alles is werkbaar en daarmee bedoel ik dat je niet bang hoeft te zijn verkeerde knoppen in te drukken of je moet heel lomp zijn)
  • Knoppen voelen goed stevig aan, alle knoppen (play/pauze/hotstart enz) zijn direct en blijven niet hangen en bovendien, het voelt/ziet er niet niet uit als speelgoed ;-) en zit allemaal op juiste plek (incl disck eject!- deze zit in kleine 'inham'). Ergonomie/lay out is dus prima
  • Direct drive platter is een beetje een miskleuntje in mijn ogen, het werkt welliswaar maar komt bij lange na niet in de buurt van een draaitafel gevoel zoals Denon dat wel wil doen geloven. Handmatig corrigeren is met een draaiende platter naar mijn mening amper te doen.... echter als je hem uit zet dient ie als pitch bend en dan is ie prima te gebruiken.
  • De draaiende platter is leuke functie om mee te cuen, dit werkt prima tenzij je nummer dat je inwil mixen op 00.00.00 begint, dan kan je beter de que/play knop gebruiken. Om te benden gebruik je idd of de platter of de knoppen, met beide is prima (onhoorbaar) te mixen. Ik vind het prima zo, je hebt zo nog steeds zoals bij pioneer de cdj/vinyl mode (Je kan kiezen tussen main(scratch) & bend/search & sampler scratchen door op de plattersource button te drukken (rechts onder de platter)
  • Features..... tsja geen gebrek aan mogelijkheden en ik ben er niet eens aan toe gekomen ze allemaal uitvoerig te testen. Voordeel daarvan is dat ze deze keer naar mijn mening niet in de weg zitten terwijl ik dat wel het geval vind bij de S5000 van Denon
  • Knoppen zijn idd prima geplaatst en als je er 2 x half uurtje mee pielt weet je waar het zit en hoe het te gebruiken is.

    Effecten: prima, door de dry / wet fader op 'niveau' te brengen en door de parameter kop rechtsboven te verdelen in:

    Echo: 1/8 tot 8/1 waardoor je de beatcutter van pioneers cdj-800 kan benaderen

    Flanger: 1/2 tot 32/1 wat idd klopt (bv 32/1 begint de flanger op eerste maat en dan weer 3de maat (met beginnen bedoel ik de toon ashamed :$ dit klopt aardig door de beatcounter. Ook het 'nieveau' (hardheid) selecteer je door de dry/wet en welke beat (1/2 - 1/1) door aan de parameter knop te draaien.

    filter: high/mid/low, door aan de parameter knop te draaien selecteer je degene die je wil hebben en door aan de dry/wet knop te draaien de filter 'hoeveelheid' van high/mid/low

    OOk de mp3 functie vind ik handig, heb nu mooi mapje (24 cd's) met cd's vor hardstyle/harcore (per artiest/label/genre in mapje) en als je niet teveel op erop gooit 20 nummertjes (hele cd vol) dan heb je altijd een goed werkend nummer mee. Door de id-tags zie je welk nummer het is (heerlijk om niet meer in het donker op de hoesjes te hoeven kijken/staren welke nummer het is)
  • Overall, een erg mooi alternatief zo niet een betere cd speler dan de CDJ800 van Pioneer. Als ik nu een CD speler zou kopen zou ik zeker voor de S3500 gaan. Tis een erg leuke speler die je erg veel mogelijkheden biedt en de persoon er achter de beperkende factor is in veel gevallen..... ik ken namelijk nog niemand die alles voor de volle 100% uit de speler heeft weten te halen qua functionaliteit
  • Ik heb de op de cdj 800 en de dn-s3500 gedraait en wat mij inderdaad heeft overgehaalt is het aantal functies (ook mp3) Beide cd-spelers draaien lekker, maar met de denon kan je nog wat creatiefs doen (sampler/hotstart/effectje) Met de cdj 800 kan je alleen mixen (en beatcutter).

    Heb ook voor de dn-s 5000 gekeken, deze zaten ook voor die prijs (12/1300 voor 2) maar daar was ik idd bang voor de lay-out en het feit dat volgend jaar miss wel de 5500 uit komt/weet ik veel, nu heb ik voorlopig ff de nieuwste en hou ik meer rest waarde over.

    [edit] foto's komen als ik ze in nieuwe set-up heb geplaatst.
    Topic: Gisteren: helse tocht! (18-12-2005 21:07:00)
    Heeft niks met drive-in te maken maar wel met een barre tocht.
    Gisteren Rotterdam Nightmare. Was best koud 's ochtends. Kom je daar op utrecht. Trein vertraging van 30 min, lekker in die kou..
    Topic: Alvast prettige kerstdagen! (9-12-2005 17:41:00)
    simpel maar effectief.. toppie laugh :D

    Fijne feestdagen dan maar ;p
    Topic: Nieuwe pioneer djm 600 kloon (27-10-2005 12:55:00)
    ok, weet ik genoeg. Moet zoiezo nog wat aan mijn 'techniek' werken. Maar jij zegt dus dat de faders het wel een tijdje volhouden (ligt uiteraard ook aan de gebruiker)

    Met welke mixers kan je de faders vergelijken? synq /pioneer djm /numark dxm/
    Topic: Nieuwe pioneer djm 600 kloon (27-10-2005 12:02:00)
    Beste forum leden,

    Ik ben opzoek naar een nieuwe mixer en deze maakt een goede kans. Alleen heb ik nog een vraagje over de faders: Hoe goed zijn deze? Volgens dit topic zijn er weinig klachten maar als ik bij de reviews in de shop kijk dan zeggen mensen dat ze na 3 maanden al gaan kraken/lekken etc. Nu ligt dit natuurlijk ook aan de gebruiker maar ik ga ook niet al te rustig met m'n faders om ;-) (hardstyle) Dus is nu de vraag: Welke kwaliteit hebben de faders (Dre?)

    MVG Vincent
    Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (2-9-2005 16:13:00)

    ndewit schreef:

    Kan iemand me uitleggen, what the hell is "jumpstyle"?
    Jumpstyle lijkt op hardstyle, maar is minder hard (rustiger), tis niet echt goed uit te leggen.

    Ga naar https://www.recess.nl en beluister daar de volgende nummers:

    Felix Project - As Nasty As A Felix Can Be E.P (Overigens relaxt nummer)
    Dj Mystery vs. Stomper - Geht Ready (ook lekker nummertje)

    Platen die ik besteld heb vorige maand (augustus):

    Dj Rob - Bang Bang
    Pavo & Zany - 99.Nine / Orgasmo
    Raine - Dominating / Fresh
    Unknown - Nothing Compares
    Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
    Unknown - Nobody Likes The Records That You Play
    Unknown - Godd (Hardstyle Mix)
    Dj Zany - Pure / Sky High (Technoboy Rmx)
    Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle
    Marc Arcadipane vs. The Prophet - Stereo Killa
    Dj Duro - Psycho
    Brian NRG - The Machine
    Da Bootleggers - Bitches & Ho`s
    Luna - Now Is The Time
    The Prophet - Emergency Call
    The Beholder & Balistic - Hard Bass Extreme
    Alpha Twins - Sick MF
    Dj Rob - Boy`s Interface (RMX)
    Max B. Grant - No Good 2005
    A-Lusion - Talk Is Tomorrow

    Zo.. Is het geld weer op sad :(

    Weet iemand trouwens wanneer die oldskool rmx van cocaine mf komt? (jaws?)
    Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (26-8-2005 12:13:00)

    dj negative schreef:

    een zeker goede oude hardstyle classic is: Dj Duro - Cocaine MF

    Hier komen binnenkort ook nieuwe remixen van uit...

    Die gaat echt helemaal los :P

    M.v.g. Chris
    Jep, de oldschool rmx, orgineel is ook lekker. B1 kant (just begun op scantraxx label) is ook wel lekker
    Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 17:14:00)
    ghehe, helaas, maar we blijven wachten. Nog andere leuke hardstyle tips? razz :p (nummers)

    Shizzle is helaas al weer uitverkocht
    Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (24-8-2005 16:13:00)

    mr_jows schreef:

    Als je nou een track van mij draait ben je helemaal origineel ;)

    "Overload" ofzo ;) Sluit je daarmee af :D
    Als je hem op plaat hebt vind ik het prima (eer aan mijn kant he ;-) ) (ze hebben daar alleen draaitafels)
    Topic: DJ Expo 2005 (24-8-2005 12:51:00)

    Reind schreef:

    Kickje.

    Kreeg vandaag een mail van het management van 100% Isis met de bevestiging voor een interview. Dus als er iemand nog een brandende vraag heeft hoor ik die graag.

    vraag of ze single is ;-)

    Je bent lekker bezig Reind, petje af ;-)