Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 11 van 20)
Topic: dynacord cl-1600 (22-1-2006 12:03:00)He arjan,
Wat voor set had je er op staan??
en wat voor alternatief zou je aanraden.., liefst EV of Dynacord omdat ik daar alles van heb!( wat ook in de zelfde prijsklasse zit )Topic: dynacord cl-1600 (21-1-2006 17:08:00)ligt er maar net aan welke set je pakt van dynacord en welke van jbl/dbTopic: nieuwe lichte compacte tops (10-1-2006 17:34:00)
Jij vermeld dat de cl-1600 "net nieuw" is, vreemd dat Dynacord hem al in 2003 heeft aangekondigt.
Maar goed, mocht hij net nieuw zijn is het goed mogelijk dat er nog geen gebruikers ervaringen zijn.
Het is echter ook mogelijk dat dit een minder gewilde serie is en dan zal hij zijn waarde dus ook niet behouden.
Martin.er staat op deze pagina: The new CL Series........
maar goed als er nog iemand anders wel een bijdrage kan leveren over de cl-serie, graag!
gr,
RutgerTopic: dynacord cl-1600 (7-1-2006 13:14:00)
anoniem_260208 schreef:
heb 1 keer een avond met deze amp gedraaid, opzich goed kwa vermogen en dergelijke, wat mij wel ontzettend opviel was dat de amp ontzettend warm werd (zeg maar gerust heet)was bij normaal 4 ohm gebruik.groeten arjanWat voor set had je er op staan??
en wat voor alternatief zou je aanraden.., liefst EV of Dynacord omdat ik daar alles van heb!( wat ook in de zelfde prijsklasse zit )
zijn er nog mensen met ervaring met deze amp?
gr,
Rutger
Topic: Wat kosten jullie nou? (14-1-2006 10:57:00)gr,
Rutger
DJ Delay schreef:
Ik ken dus heus wel het verschil tussen dap en behringer bijvoorbeeld.
En het verschil tussen een Dynacord setje, of bijvoorbeeld een grotere van DB of JBL? Ik heb hier zelf weinig ervaring mee want zit zelf zeker in het budgetrondje, maar ben wel nieuwschierig van wat je daar van vind?heb gisteren weer het d-lite systeem gehoord en ik moet zeggen dat dit toch best nette kasten zijn!! qua volume,klank en ook qua uiterlijk!
De rcf samenstelling van sylvia is ook echt een aanrader! De dynacords klinken naar mijn mening toch wat voller en warmer.
succes met je keuze!
Gr,
Rutger
Topic: dynacord cl-1600 (8-1-2006 12:33:00)De rcf samenstelling van sylvia is ook echt een aanrader! De dynacords klinken naar mijn mening toch wat voller en warmer.
succes met je keuze!
Gr,
Rutger
KVM schreef:
Nee, geen ervaring maar wel een algemene opmerking.Jij vermeld dat de cl-1600 "net nieuw" is, vreemd dat Dynacord hem al in 2003 heeft aangekondigt.
Maar goed, mocht hij net nieuw zijn is het goed mogelijk dat er nog geen gebruikers ervaringen zijn.
Het is echter ook mogelijk dat dit een minder gewilde serie is en dan zal hij zijn waarde dus ook niet behouden.
Martin.
maar goed als er nog iemand anders wel een bijdrage kan leveren over de cl-serie, graag!
gr,
Rutger
tnks
nog mensen met cl-1600 ervaring????
gr,
Rutger
Topic: dynacord cl-1600 (6-1-2006 15:32:00)nog mensen met cl-1600 ervaring????
gr,
Rutger
niemand...?
Topic: dynacord cl-1600 (4-1-2006 19:13:00)he mensen,
Heeft er iemand ervaring met de Dynacord CL versterker serie?
Zit namelijk te twijfelen tussen de S-1200 en de cl-1000/cl-1600.
De CL serie is net nieuw en kost ongeveer 400 € meer.
Hij is echter wel net nieuw, dus zal zijn waarde beter behouden en het is een lichtgewicht versterker( geloof 16 kg!)
Gr,
Rutger
Groeten,
Rutger
Topic: Numark cdn35 prob (3-1-2006 11:24:00)Heeft er iemand ervaring met de Dynacord CL versterker serie?
Zit namelijk te twijfelen tussen de S-1200 en de cl-1000/cl-1600.
De CL serie is net nieuw en kost ongeveer 400 € meer.
Hij is echter wel net nieuw, dus zal zijn waarde beter behouden en het is een lichtgewicht versterker( geloof 16 kg!)
Gr,
Rutger
Groeten,
Rutger
ja hoor, hier ook het zelfde probleem gehad.....
Topic: nieuwe lichte compacte tops (2-1-2006 13:13:00)ik kan het verhaal over de d 12 van mijn naam genoot alleen maar bevestigen!
de d12 boxen zijn super. Maar of ze nou echt veel beter zijn dan de zx4...weet ik niet
de d12 boxen zijn super. Maar of ze nou echt veel beter zijn dan de zx4...weet ik niet